Archief - Test Drive Unlimited 2 official thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bloob

Legacy Member
Het is blijkbaar uit op steam?
staat nu "released"

Ben hem binnen aant halen

SpeedFreak.be

Legacy Member
Freekje zei:
speel men games nie op easy,sorry.

Tja, maar je maakt het jezelf moeilijk hoewel op sport (in de driving school) ik ook wel uit de voeten kan. Idd ik rij atm op full assist in afwachting van verbetering. :p

SpeedFreak.be

Legacy Member
Btw er is ook dlc online ik heb me een 2 tal wagens gekocht en het casino. :D ik ben nu ook de STEAM versie aan het binnentrekken.

Bloob

Legacy Member
Johan tb zei:
WTF bedoelen ze trouwens met de steam account en Atari account linken? :s

ik snap het ook niet zo goed.
Ge moet blijkbaar naar hier gaan registreren, en dan op die site uw key ingeven ofzo?
Snap het ook niet goed :p

SpeedFreak.be

Legacy Member
Ik heb gewoon de bonus key redeemed dat is toch goed denk ik? :unsure: iets anders vind ik niet. :s

SpeedFreak.be

Legacy Member
Hmm ik krijg nu het probleem dat als mijn key ingeef en vervolgens de redeemkey zegt (logisch) hij is al redeemed. Nu ja het zal wel functioneren denk ik... :unsure:

edit binnen.

seurinck

Legacy Member
ik twijfel toch door die handling enzo.
spel ziet er goed uit enkel ja de handling.

over de sounds lig ik nu ook nie wakker.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Net een 2tal delivery missies gedaan van auto's: een F430sc en een AM one-77.

desP-

Legacy Member
Heeft GT5 mij nu verblind of is dit spel nu echt zo reteslecht, net alsof ik een spel van 2000 aan't spelen ben, gfx trekken op niks maar gelukkig boeit mij dat niet veel als de handling ok is .. crap, handling is lachwekkend ook al speel ik met mijn keyboard ( want mijn controller wordt niet herkend, gg ).
Ik heb een halfuurke gespeeld en kan hier een ellenlange lijst neerzetten waarom het zo slecht is maar dat is gewoon verspilling van energie dat geef ik dit spel nog niet eens.

Zonder zever, het leek alsof ik een shockwave racegame speelde en dat is er toch zwaar over.

assaulter_g4

Legacy Member
FF waarschuwen voor hen die t willen kopen:
Ik zat in de closed beta en de handling is echt *slecht, zo'n zweverige controls.

Spel is doodsaai.


Kweet niet hoe dit spel zo geniep gelaunched is zonder dat mensen wisten van de physics en controls (zie hier een hoop mensen die spijt hebben van hun aankoop en blijkbaar nie wisten wat te verwachten)

shiftyke

Legacy Member
Heb net wat TDU1 gespeeld, heb toch zin in den 2 gekregeb ondanks die handling:p

Fretbol

Legacy Member
Waar is deze game al te koop in Vlaanderen?

Gamemania Kortrijk en Roeselare hebben hem nog niet, maar misschien andere winkels wel al? Saturn, Mediamarkt, Bart Smit, FRS enz ...???

Fretbol ;)

SXe

Legacy Member
Daarnet in Bart Smit Mortsel geweest en daar hebben ze hem wél.
Sevves is naar Wijnegem SC rijden en het daar gaan halen (kheb daar voor 50 euro aan bons)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan