Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SXe zei:Daarnet in Bart Smit Mortsel geweest en daar hebben ze hem wél.
Sevves is naar Wijnegem SC rijden en het daar gaan halen (kheb daar voor 50 euro aan bons)

desP- zei:Heeft GT5 mij nu verblind of is dit spel nu echt zo reteslecht, net alsof ik een spel van 2000 aan't spelen ben, gfx trekken op niks maar gelukkig boeit mij dat niet veel als de handling ok is .. crap, handling is lachwekkend ook al speel ik met mijn keyboard ( want mijn controller wordt niet herkend, gg ).
Ik heb een halfuurke gespeeld en kan hier een ellenlange lijst neerzetten waarom het zo slecht is maar dat is gewoon verspilling van energie dat geef ik dit spel nog niet eens.
Zonder zever, het leek alsof ik een shockwave racegame speelde en dat is er toch zwaar over.
Fretbol zei:Ondertussen het laatste ps3 exemplaar gaan ophalen in de Bart Smit in het Shopping Center Noord in Kortrijk. Blijkbaar verkopen alle Bart Smit winkels de game vandaag al![]()
Kwas in FRS gaan zien, niks.
)

Yvezzke zei:Pollenkens afhouden tot patch is de boodschap, steam-forum staat al vol rant.
Pretty much jaINF3RN040 zei:
.V1nce zei:Ge zijt ne idioot als ge het nog gaat kopen wanneer ge al de commentaar hier leest , zeker als ge gelijk die hier boven mij ook nog zegt da ge hoopt da hij hetzelfde is als tdu terwijl al verschillende maal is gezegd dat tdu2 een pak slechter is dan den eerste.
Mee zei:Ik ga het eens met mijn gamepad proberen, met de G27 lukt het echt niet door die "ffb" (in grote aanhalingstekens) en de deadzone waardoor de camera schokt.
edit: dat is al veel beter se, het is duidelijk dat ze zich daar een pak meer op gefocussed hebben. Zelfs de virbratie (heb een Rumblepad 2) is goed...