Archief - Test Drive Unlimited 2 official thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[Dark-Fury]

Legacy Member
Kan iemand mij zeggen als het een beetje deftig te spelen valt met een toetsenbord?

Fretbol

Legacy Member
SXe zei:
Daarnet in Bart Smit Mortsel geweest en daar hebben ze hem wél.
Sevves is naar Wijnegem SC rijden en het daar gaan halen (kheb daar voor 50 euro aan bons)

Ondertussen het laatste ps3 exemplaar gaan ophalen in de Bart Smit in het Shopping Center Noord in Kortrijk. Blijkbaar verkopen alle Bart Smit winkels de game vandaag al :D

SiM0

Legacy Member
desP- zei:
Heeft GT5 mij nu verblind of is dit spel nu echt zo reteslecht, net alsof ik een spel van 2000 aan't spelen ben, gfx trekken op niks maar gelukkig boeit mij dat niet veel als de handling ok is .. crap, handling is lachwekkend ook al speel ik met mijn keyboard ( want mijn controller wordt niet herkend, gg ).
Ik heb een halfuurke gespeeld en kan hier een ellenlange lijst neerzetten waarom het zo slecht is maar dat is gewoon verspilling van energie dat geef ik dit spel nog niet eens.

Zonder zever, het leek alsof ik een shockwave racegame speelde en dat is er toch zwaar over.

Helemaal mee eens. Dit spel is echt geen €50 waard. En dat van die controller die niet herkent wordt, heb ik ook.

SXe

Legacy Member
Fretbol zei:
Ondertussen het laatste ps3 exemplaar gaan ophalen in de Bart Smit in het Shopping Center Noord in Kortrijk. Blijkbaar verkopen alle Bart Smit winkels de game vandaag al :D

Idd :D Kwas in FRS gaan zien, niks.
Nog een andere winkel, niks.
Bart Smit: Yep :D

Installing as we speak.

JohnDodger

Legacy Member
Tis niet de moeite om te kopen, ik weet niet welk publiek Eden Games hier mee wilt aanspreken, maar het leunt toch aan voor 6 - 12 jarige :s
Mensen die dit spel kopen voor de auto's en het rijden zullen verschieten als ze eerst langs de kapper moeten gaan en nieuwe kleertjes kopen :ironic:

-car list is redelijk beperkt (nieuwe auto's komen in DLC, schandalig)
-eenvoudige controls
-Sims-achtige layout
-belachelijk verhaal
-verschrikkelijke voice-acting
-iemand die nummers op de radio gehoord ? ...
-oude GFX
-auto's die min of meer hetzelfde aanvoelen,
-DLC meteen uit na release (wat ronduit schandalig is :()

Het enige positief is damage en vuil aan auto's mss, die stickers zijn ook wel leuk, het rondwandele in de winkels mag er ook wel zijn, maar daarvoor TDU2 kopen, nee

Converz

Legacy Member
damn, al die slechte comments over een game waar ik eigelijk wel hard naar uitkeek...

Begin al te twijfelen om pre order te annuleren.

Maar, is de handling op PC MET stuur goed?

bunny456

Legacy Member
Damn al die negatieve commentaren. Kga hem toch gaan halen! Ik heb TDU heel veel zitten spelen, khoop dat TDU2 hetzelfde is :)

V1nce

Legacy Member
Ge zijt ne idioot als ge het nog gaat kopen wanneer ge al de commentaar hier leest , zeker als ge gelijk die hier boven mij ook nog zegt da ge hoopt da hij hetzelfde is als tdu terwijl al verschillende maal is gezegd dat tdu2 een pak slechter is dan den eerste.

Bon ik zei het al van voor de game uit was, beta trok op nix, slechte beta da ik in jaren had gespeeld en juist zoals ik toen zei zou er nix verandert zijn als hij uitgebracht werd, en voila ik heb gelijk.
Handeling trekt nog altijd op nix, en zal nooit op iets trekken, niet met stuur en niet met controller. Geluiden trekken op nix, kortom eigenlijk trekt heel het spel op nix.

bunny456

Legacy Member
Je kan natuurlijk ook héél negatief zijn e. Ik weet dat de handling van de wagens een sterke afknapper is, maar de TDU sfeer is zo tof.

SXe

Legacy Member
Nu ook weer niet overdrijven V1nce... Qua gameplay vind ik het wel leuk. Maar ja, de handling... Met toetsenbord is het niet leuk. Een Ferrari California rijdt slechter dan een Lancia Delta Integrale :crazy:

V1nce

Legacy Member
Alle dan zijt ge 1 van de uitzonderingen, 'k ben blij voor u.
Draai en keer het hoe ge wilt , deze game is nooit de volle prijs waard, gewoon een verkrachte tdu is het.
En het is niet alleen met toetsenbord, met stuur is het gewoon 1 grote ramp ,tdu was 10x beter, en een game dat rond auto's draait maar waarvan de handeling sucked , sucked helemaal.
Hilarisch hoe de devs bezig waren dat de handeling veel beter zou zijn en dat ze van 0 begonnen waren, ja dat geloof ik... verder als 0 zijn ze ook niet gekomen. :lol:

Energised

Legacy Member
achja, qua gameplay en het "community" aspect is het 'n leuk spel, goed uitgedacht etc..

DAN.. als een uitgever die 'n fatsoenlijk racespel wilt maken, kunt ge niet op de markt komen met een spel dat een ferrari laat klinken als mijn dyson stofzuiger..

jesus hoe kunt ge uzelf nog aankijken?

graphics zijn "zo zo" meer valt er ni over te zeggen, handling.. haha wat 'n grap :)

ma goed dat ik em ge*peeeeeeeeeeeept* heb.. anders hadk veel geld weggesmeten...

Yvezzke

Legacy Member
Pollenkens afhouden tot patch is de boodschap, steam-forum staat al vol rant.

Mee

Legacy Member
Ik ga het eens met mijn gamepad proberen, met de G27 lukt het echt niet door die "ffb" (in grote aanhalingstekens) en de deadzone waardoor de camera schokt.

edit: dat is al veel beter se, het is duidelijk dat ze zich daar een pak meer op gefocussed hebben. Zelfs de virbratie (heb een Rumblepad 2) is goed...

MaximumOfBass

Legacy Member
kan iemand een pm sturen met een link waar ze hem "peeeep"? want ik zou het graag toch even testen voor dat ik het koop :)

ben wel degelijk van plan om hem te kopen hoor ;)

vishnusixclix

Legacy Member
V1nce zei:
Ge zijt ne idioot als ge het nog gaat kopen wanneer ge al de commentaar hier leest , zeker als ge gelijk die hier boven mij ook nog zegt da ge hoopt da hij hetzelfde is als tdu terwijl al verschillende maal is gezegd dat tdu2 een pak slechter is dan den eerste.

BEUP. Iedereen mag voor zichzelf uitmaken wat hij belangrijk vindt. Ik ga anderen niet zitten uitlachen omdat the sims (of spore) een volslagen idioot spel was ( in mijn bescheiden mening), ook ga ik ze niet vertellen dat ze het niet moeten kopen. We mogen toch een eigen mening en voorkeur hebben, nietwaar?
Ik vind je een beetje te opdringerig wat dat betreft.

Mee zei:
Ik ga het eens met mijn gamepad proberen, met de G27 lukt het echt niet door die "ffb" (in grote aanhalingstekens) en de deadzone waardoor de camera schokt.

edit: dat is al veel beter se, het is duidelijk dat ze zich daar een pak meer op gefocussed hebben. Zelfs de virbratie (heb een Rumblepad 2) is goed...



Speel je op pc met een gamepad, of op console?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan