Archief - Test Drive Unlimited 2 official thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Bloob zei:
omfg, lucker,kzit hier met money issues xD
heb u geadd btw.

Sorry die save is corrupt ik heb opnieuw moeten beginnen. Ik weet niet of die ad overkomt anders kun je het mss later vandaag of morgen nog eens proberen. Succesvol geadd.

j3T

Legacy Member
Iemand enig idee hoe ge het best die Casino DLC krijgt? Is die op steam verkrijgbaar of zit die er al bij als ge hem op dvd koopt?

shiftyke

Legacy Member
Kga het toch kopen denkek, full drive support aan en cruizen, ik kan het niet laten :love:

SpeedFreak.be

Legacy Member
j3T zei:
Iemand enig idee hoe ge het best die Casino DLC krijgt? Is die op steam verkrijgbaar of zit die er al bij als ge hem op dvd koopt?

Nee dat is dlc die via de officiële site te verkrijgen is: DLC Store | Test Drive Unlimited 2 Official Website eerst credits kopen en dan die credits inzetten voor het casino (pc versie xbox360 en ps3 ingame kopen). Wel ingelogd natuurlijk dan wordt het gewoon op je account gezet.

BTW is er iemand die die irritante meldingen wegkrijgt? Ik bedoel bovenin met een rode punt: ga naar dit, koop dat, doe die race, enz Irri als je gewoon wilt cruisen.

Thin Liz

Legacy Member
Ik vind dat vreemd, aangezien de CasinoDLC gewoon bij de doos zit van het spel in de Gameplaza.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Thin Liz zei:
Ik vind dat vreemd, aangezien de CasinoDLC gewoon bij de doos zit van het spel in de Gameplaza.

Ja maar dat is dan ook een pre-order bonus. Bij sommige shops krijg je het casino (de redeemcode althans) bij andere shops is dat bv een exclusieve wagen (GT500, Pagani tricolore of een bepaalde jag of een ander wagen) en in sommige gevallen beide. Overigens geldt het zit bij elk exemplaar er bij, maar je hebt een code nodig om het vrij te schakelen heb je die code niet via pre-order dan kun je hem kopen via de tdu2 site.

Bill

Legacy Member
Zwaar teleurgesteld in dit spel :(

De eerst heb ik enorm vaak gespeeld maar deze is echt wel zwaar achteruit gegaan, er zijn (momenteel?) zelfs geen moto's.

Het enige wat is verbeterd is dat er minder hoekige delen op de baan zijn, waar je in TDU1 over botste.

Heb misschien teveel GT5 gespeeld maar de physics hier zijn echt enorm slecht..

Silent Thunder

Legacy Member
Zouden er (voor pc) geen handling mods kunnen komen van de community? Of is dat moeilijk in TDU2?

Bill

Legacy Member
Voor TDU1 waren er wel auto/velgen en kleine mods maar niets met betrekking tot de physics, denk ik?

Bloob

Legacy Member
Johan tb zei:
Ja maar dat is dan ook een pre-order bonus. Bij sommige shops krijg je het casino (de redeemcode althans) bij andere shops is dat bv een exclusieve wagen (GT500, Pagani tricolore of een bepaalde jag of een ander wagen) en in sommige gevallen beide. Overigens geldt het zit bij elk exemplaar er bij, maar je hebt een code nodig om het vrij te schakelen heb je die code niet via pre-order dan kun je hem kopen via de tdu2 site.

die rode punten linksboven kunt ge veranderen naar andere objectives (escape -> en dan bij progress ofzoiets)

die telefoons word ik zot van.
Na elke race krijg ik 2x vlak na elkaar telefoon dat ik tegen die mensen kan gaan rijden om hun autos te winnen, maar kwil die autos nie :(

Energised

Legacy Member
ben eigenlijk voornamelijk bezig om elke weg te rijden op het eiland (ibiza nu)

eens zien wa da geeft :p

met de Subaru Impreza Sti.. perfecte mix tussen offroad & tarmac :)

Frieza

Legacy Member
V1nce zei:
Daar gaat het dan ook helemaal niet om, smaken verschillen daarvoor zijt ge geen idioot.
Ge zijt het wel wanneer ge alle goede raad die hier gegeven word in de wind slaat en het toch koopt in de hoop dat het wel zal meevallen, goed dan hebt ge alles behalve een afgewerkt game met serieuze gebreken in de belangrijkste segmenten onderanderen handeling en geluid.

Ja, want als 5 mensen op 9lives het slecht vinden dan zal echt NIEMAND het leuk vinden :ironic:

soit, heb het juist voor xbox gekocht. Ben toch niet van plan het met een stuur te spelen. Als het werkelijk zo slecht is kom ik nog terug om u gelijk te geven

V1nce

Legacy Member
Frieza zei:
Ja, want als 5 mensen op 9lives het slecht vinden dan zal echt NIEMAND het leuk vinden :ironic:

soit, heb het juist voor xbox gekocht. Ben toch niet van plan het met een stuur te spelen. Als het werkelijk zo slecht is kom ik nog terug om u gelijk te geven

Yea right 5 man... cool story bro.
Overal regent het klachten ga maar is op de andere forums kijken.
Iedereen die tdu 1 heeft gespeeld en een goede vergelijking kan maken zegt hetzelfde.

En we zitten hier nog altijd in het pc topic, op console zijn ze sowieso al minder gewoon en daar is ook overduidelijk de aandacht naar gegaan, als ge daar met controller speelt zal het mss wel meevallen , maar swat daar kom ik dan ook mijn mening niet geven.

SiM0

Legacy Member
Vond het eerst een enorm slecht spel, maar mezelf toch verplicht om het wat langer te spelen. Op zich valt de handling nog wel mee, je moet er alleen aan gewoon worden.

Frieza

Legacy Member
V1nce zei:
Yea right 5 man... cool story bro.
Overal regent het klachten ga maar is op de andere forums kijken.
Iedereen die tdu 1 heeft gespeeld en een goede vergelijking kan maken zegt hetzelfde.

En we zitten hier nog altijd in het pc topic, op console zijn ze sowieso al minder gewoon en daar is ook overduidelijk de aandacht naar gegaan, als ge daar met controller speelt zal het mss wel meevallen , maar swat daar kom ik dan ook mijn mening niet geven.

Wat nu pc topic?? Dit is de "Racing en free roaming sectie"

9lives - Games Forum > Games > Race & Free Roaming > Test Drive Unlimited 2 officieel aangekondigd

Dus ik zie niet in waarom ik mijn mening niet mag geven. Mijn punt is dat uw theorie van "als 5 man (of 10 man lol) op 9lives zegt dat een spelleke slecht is, ge het niet moet kopen omdat ge dan een idioot zijt" op niet veel slaat.

Gothic 3 bvb, kreeg bakken kritiek vroeger en ik heb mij daar kapot mee geamuseerd. Kan me perfect voorstellen dat mensen teleurgesteld zijn, maar er zullen er ook wel genoeg zijn die het wel de max vinden he.

V1nce

Legacy Member
Frieza zei:
Wat nu pc topic?? Dit is de "Racing en free roaming sectie"

9lives - Games Forum > Games > Race & Free Roaming > Test Drive Unlimited 2 officieel aangekondigd

Dus ik zie niet in waarom ik mijn mening niet mag geven. Mijn punt is dat uw theorie van "als 5 man (of 10 man lol) op 9lives zegt dat een spelleke slecht is, ge het niet moet kopen omdat ge dan een idioot zijt" op niet veel slaat.

Gothic 3 bvb, kreeg bakken kritiek vroeger en ik heb mij daar kapot mee geamuseerd. Kan me perfect voorstellen dat mensen teleurgesteld zijn, maar er zullen er ook wel genoeg zijn die het wel de max vinden he.

Dit is hier vooral voor de pc versie, mss eens in de xbox en ps sectie gaan kijken, daar staan vaak exact dezelfde topics maar dan voor die consoles, moogt gij uw mening zeker geven, ik zeg alleen dat ik de mijne daar niet kom geven omdat ik het daar niet op gespeeld heb en mij niet uitspreek over al de versies maar over die op pc,dus of ge mij nu gelijk zou komen geven of niet maakte niet veel uit omdat we het toch op een ander platform hadden gespeeld.

En het is niet 5 of (10 man lol) die het slecht vinden, het is de meerderheid , het is 5 of (10 man lol) die het goed vinden.
En dan spreek ik over die het op pc hebben , waar het hier dus vooral over gaat.

Private_BE

Legacy Member
Damn die deadzone is groot :(
Ik vind het er zalig uitzien, maar ik kan er niet tegoei mee rijden want de auto wilt niet rijden zoals het moet.

Ik hoop dat die het snel maken...
Ook moet ik eens zoeken hoe ik mijn zonda code kan inleveren :p

*EDIT*
Sensitivity helemaal naar links gedaan en dan reageert het stuur wel zoals het moet. Alleen die force feedback is moeilijk. Normaal is te zwaar en laag is te zwak :p

shiftyke

Legacy Member
Bloob zei:
die rode punten linksboven kunt ge veranderen naar andere objectives (escape -> en dan bij progress ofzoiets)

die telefoons word ik zot van.
Na elke race krijg ik 2x vlak na elkaar telefoon dat ik tegen die mensen kan gaan rijden om hun autos te winnen, maar kwil die autos nie :(

Inderdaad, nu staat er ne roze mustang in mijn garage die ik niet eens kan verkopen :angry:

Om nu toch eens iets positiefs te vermelden, het heeft toch de look en de feel van de eerste TDU hoor, de handling ben ik ondertussen gewoon, minder leuk maar ik amuseer me nog steeds rot. Het geluid is vaak ook wat preuts maar het is me precies opgevallen dat wanneer ik een andere wagen tegenkom die beter klinkt dan als ik er zelf inzit...

Morgen de echte versie eens kopen, zit daar trouwens zo'n handig kaartje bij zoals bij TDU1 met dealer locations etc?

IkKe

Legacy Member
I'll just leave this here ;)

Test Drive Unlimited 2 - Google Maps

Mijn mening, zo goed als onspeelbaar met tobo ik ben het echt beu dat de pc gamer op de laatste plaats komt, grafisch is het alles behalve spectaculair en de handling is echt SLECHT.

Vind het erg jammer maar ik ga hem alsnog verder spelen (een andere keer want nu ben ik het beu (wat normaal zelden is)).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan