Archief - Test Drive Unlimited 2 official thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem04

Legacy Member
Gezien de commentaar over de handling kan het goed zijn dat ik het niet ga kopen.

vishnusixclix

Legacy Member
maar ik heb dringend nood aan een game dat me lang en veel gaat bezig houden... ik denk dat het toch in huis komt, dan koop ik wel een controller... daar zal het wel redelijk speelbaar mee zijn zeker? :)

SpeedFreak.be

Legacy Member
VishnuSixDix zei:
Langs waar gekocht?


Internet via de officiële site van Atari en metaboli handelt dat dan af ik was ook zeer verrast dat ze hem al vrijgaven gezien de release data. :D

Energised

Legacy Member
sebiet ook eens kopen om het te proberen..

hopelijk valt het nog wat mee..

Bloob

Legacy Member
VishnuSixDix zei:
maar ik heb dringend nood aan een game dat me lang en veel gaat bezig houden... ik denk dat het toch in huis komt, dan koop ik wel een controller... daar zal het wel redelijk speelbaar mee zijn zeker? :)

ik vind het toch tegenvallen met een controller hoor :p

Scifo

Legacy Member
Ik zal mijne controller eens gan zoeken :unsure:

*iemand mss een idee hoe ik mijn PS3 controller werkend krijg op pc, zou mss handiger zijn

Elegance

Legacy Member
Tis bijna onmogelijk met en xbox360 controller te spelen , probeer eens Ford mustang 67 -hardcore mode -en in het regen ,ge rijd precies met nen 'leeg doos' op en schaatsbaan ..

SiM0

Legacy Member
Ik heb dit spel daarnet gespeeld maar het valt toch wel heel hard tegen eigenlijk.
Om maar te beginnen met het belangrijkste, de besturing. Die trekt echt op geen ******. Het is net alsof je op een schaatsbaan rijdt.
Om de één of andere reden wil TDU mijn xbox controller ook niet herkennen, ik zit hier dus met een toetsenbord opgescheept. Er zitten ook nog veel kleine foutjes in. Ik kan mijn controls bijvoorbeeld niet saven waardoor ik nu met de standaard-controls moet rijden. Het landschap is wel mooi en groot, maar ook niet heel goed afgewerkt. Er zijn ook vrij weinig auto's.

Ik ben blij dat ik het heb ge*PEEEEEEP*t en niet gekocht want ik zou echt mijn geld terug willen hebben.

Conclusie: Ik raad het iedereen af, tenzij er nog een patch komt ofzo want nu vind ik het echt het slechtste spel wat ik dit jaar heb gespeeld.

SXe

Legacy Member
SiM0 zei:
Ik heb dit spel daarnet gespeeld maar het valt toch wel heel hard tegen eigenlijk.
Om maar te beginnen met het belangrijkste, de besturing. Die trekt echt op geen ******. Het is net alsof je op een schaatsbaan rijdt.
Om de één of andere reden wil TDU mijn xbox controller ook niet herkennen, ik zit hier dus met een toetsenbord opgescheept. Er zitten ook nog veel kleine foutjes in. Ik kan mijn controls bijvoorbeeld niet saven waardoor ik nu met de standaard-controls moet rijden. Het landschap is wel mooi en groot, maar ook niet heel goed afgewerkt. Er zijn ook vrij weinig auto's.

Ik ben blij dat ik het heb ge*PEEEEEEP*t en niet gekocht want ik zou echt mijn geld terug willen hebben.

Conclusie: Ik raad het iedereen af, tenzij er nog een patch komt ofzo want nu vind ik het echt het slechtste spel wat ik dit jaar heb gespeeld.

Al een geluk dat we nog maar februari zijn.

usakli_boy

Legacy Member
mijne is onderweg:applause: , hopelijk is het niet teleurstellend (of niet zo erg)

Sovereign

Legacy Member
INF3RN040 zei:
Als tdu 1 fan vind ik dit spel zelfs geen 20 euro waard ,dit spel is gewoon tdu 1 (2006) die 2 uur lang gebakken is op 380 graden int oven ,dus helemaal verneukt op alle kanten , en dan heb ik dit prul nog preorded ,zodra ik dit 'piece of shit' ontvang , gaat het sealed terug naar buiten.

dank u skidrow.

720p
YouTube - Test Drive Unlimited 2 PC Audi RS6 Avant

Test drive is altijd al budget geweest. Maar met TDU1, die game was echt geweldig. Ik hoopte dat ze dit zouden verderzetten, maar die beta viel serieus tegen. Jammer dat ze de serie weer naar de verdoemenis hebben geholpen :(

Thin Liz

Legacy Member
In de Gameplaza is het al verkrijgbaar btw, er zit zelfs een code bij voor het Casinogame.

Scifo

Legacy Member
Net ook eens getest. Pff saai spel, weinig uitdaging. Ik gan er mijne tijd niet insteken.

Mss door snellere wagens dat het spel beter wordt...

Handling, tja. Ze hadden beter de handling van "Dirt 2" gekopieerd. Dan kon je tenminste eens rond een rotonde driften :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan