Archief - Test Drive Unlimited 2 official thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vishnusixclix

Legacy Member
De vorige draaide ook op sommige snelle systemen redelijk vierkant (in de steden) terwijl het op relatief trage machines soms wel constant vlot was. Het is moeilijk te voorspellen, maar met een C2D, een shitload aan RAM en videogeheugen zit je al goed.

SpeedFreak.be

Legacy Member
VishnuSixDix zei:
De vorige draaide ook op sommige snelle systemen redelijk vierkant (in de steden) terwijl het op relatief trage machines soms wel constant vlot was. Het is moeilijk te voorspellen, maar met een C2D, een shitload aan RAM en videogeheugen zit je al goed.

Ach in de beta liep hij bij mij niet echt slecht dwz niet alles open draaien maar ook niet alles op minimum op 1680x1050 en mijn specs zijn:

Core I5-750, 4GB geheugen en een HD5770. ;)

Cpt. Caparzo

Legacy Member
Het is al gelekt haha :p
ik ga vandaag al eens kijken in Saturn, misschien dat ze zich niet zo bezig houden met het verschil in release tussen Amerika en Europa, dan zou die er nu ook al liggen :p

Mr.Mooch

Legacy Member
verdikke, was beter in den GM binnen gegaan om eens te horen :( hopelijk heb ik hem woensdag al, alleen spijtig dat bij den GM die casino dlc er niet bij zit.

Bloob

Legacy Member
aan het installeren :D
nu nog wachten tot het op steam uit is zodat ik online kan spelen :x

Cpt. Caparzo

Legacy Member
Ach jammer, ik was eens langs Saturn gepasseerd maar daar was hem nog niet. Of ja nog niet in de rekken gelegd.

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Bloob zei:
aan het installeren :D
nu nog wachten tot het op steam uit is zodat ik online kan spelen :x

Binnen een klein uurke installeren :p

Als het mij aanstaat dan koop ik het voor de PS3 zodat ik men stuur kan gebruiken.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Voor de pc users die echt niet kunnen wachten en toch willen spelen in de VS kun je hem bestellen via digitale download voor iets van 25 euro en wss komt hij daar morgen van de pre-order af. Dat is via Impulse en dat is een beetje te vergelijken met Steam.

{YA}Gr3c0

Legacy Member
ff getest met controller

Grafisch stukken beter dan de beta. Draait hier op 1920*1080, VerY high Detail

Rijgedrag van de auto's? Tjah met een controller is dat nogal moeilijk te zeggen maar ik vond de besturing van de eerste auto waar je mee rijdt goe meevallen.

Men stuur kan ik jammer genoeg niet gebruiken want die staat gemonteerd op een Wheelstand Pro & geen zin om alles af te breken.

Ik zal het kopen voor de PS3, maar ik ga eerst afwachten op de review ervan en zien wat zij ervan vinden.

Kga Ibiza nog wat verder verkennen. :D

SiM0

Legacy Member
Ben hem nu aan het *PEEEP*, ik drop hier morgen/overmorgen wel een review.

vishnusixclix

Legacy Member
Ben ook eens benieuwd naar de reviews/previews. Kheb gezien dat het nog een week duurt eer hij hier bij ons aankomt :(

Mr.Mooch

Legacy Member
VishnuSixDix zei:
Ben ook eens benieuwd naar de reviews/previews. Kheb gezien dat het nog een week duurt eer hij hier bij ons aankomt :(

officieel vrijdag e, maar mss dat ze hem al eerder vrijgeven. kga tg woensdag eens horen :p en anders donderdag

Mee

Legacy Member
Mijn eerste indrukken van de "testversie", geschreven door een hardcore simmer, maar ook een grote fan van de geweldige sfeer in TDU 1.

- Framerates vallen goed mee (niet de 60 fps die ik zou willen, maar kom), vergelijkbaar met wat ik indertijd met mijn vorige pc haalde bij TDU 1. Als je sinds TDU een deftige upgrade hebt gedaan moet dat lukken (ik ben van een E6400 + X1900XT naar een E8500 + HD4870 gegaan).
- De eerste keer dat ik in mijn auto zat en wat rondreed had ik meteen terug die TDU-feel terug, de knappe zonovergoten omgeving speelt daar een grote rol in natuurlijk.
- Het menu is tamelijk overzichtelijk.
- Het 'verhaal' is eens wat anders in een racegame.

En dan nu, de negatieve punten. Daar zijn er natuurlijk een pak meer van, zo is de mens nu eenmaal.
- Motorgeluiden: nope... Net voor je in de Ferrari California springt heb je nog een cutscene waarbij de California als een echte California klinkt... en dan zit je er zelf in, geeft gas en de hoop op een mooi motorgeluid is weg. Idem met de Integrale.
- Modellen van de auto's zijn maar mager als je vergelijkt met Forza, GT, Shift, GRID, NFS,... eigenlijk elke andere moderne racegame.
- Het rijden zelf dan - en dan heb ik het op het realistisch aanvoelen: om het eenvoudig te zeggen: imo is het een stap terug van TDU 1. Er zit echt totaal geen beweging in die bakken, ze slippen zo goed als niet door en hebben remmen waar de meeste FIA GT's op jaloers zouden zijn. Het voelt als een NFS (geen Shift of Porsche) aan mét cockpit view.
- Cockpit view, daar zit ook nog iets vreemds in. Tijdens de overgang van links naar rechts draaien "locked" die altijd effe in het midden, waardoor dat dus niet vloeiend gaat. Kan zijn dat het wat deadzone is, maar bij het sturen zelf is die dan wel erg klein.
- FFB werkt niet of amper op mijn G27. Ik had eerst helemaal niks tenzij ik ergens tegenaan reed, nadien heb ik in mijn Logitech profiler de demping en veereffect terug hoog gezet zodat ik tenminste wat gewicht heb in mijn stuur.

Voorlopige conclusie: ik verwachtte een teleurstelling en technisch is het dat ook absoluut, maar om eerlijk te zijn is het wat beter uitgedraaid dan ik had gedacht. En dat heeft allemaal te maken met de TDU 1-sfeer die hier toch weer inzit.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan