Archief - Test Drive Unlimited 2 official thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Jahoooooooo ik heb de downloadlink en activatie key binnen zowel van atari (metaboli) als ook van game. :p

Hoezo EU release later. :p Steam zal wel later komen ik installeer eerst 1 van deze versies en stap dan later over op steam.

Even een kleine handleiding over het redeemen van je bonus (pre-order): Je krijgt 2 keys de 1e is een seriecode met streepjes er tussen dat is voor de game zelf. Dan de 2e dat is je bonuscode (20 cijfers/letters).

Vervolgens surf je naar de TDU2 site: http://www.testdriveunlimited2.com/frontpage

Kies daar store en vervolgens redeem key dan geef je de key in en voila

Wel heb je eerst een login nodig, maar die heb je sowieso nodig om online te kunnen spelen.

Elegance

Legacy Member
Als tdu 1 fan vind ik dit spel zelfs geen 20 euro waard ,dit spel is gewoon tdu 1 (2006) die 2 uur lang gebakken is op 380 graden int oven ,dus helemaal verneukt op alle kanten , en dan heb ik dit prul nog preorded ,zodra ik dit 'piece of shit' ontvang , gaat het sealed terug naar buiten.

dank u skidrow.

720p
http://www.youtube.com/watch?v=XvgQcz7DCTw

Thin Liz

Legacy Member
Als ik het 'motorgeluid' hier hoor op die filmpkes zou ik ook wel als ontwikkelaar in de grond zakken van schaamte.

Stancke

Legacy Member
Je kan wel je uitlaten aanpassen heb ik gezien in die livestream, dan klinkt dat wel zalig hoor die wagens...

Silent Thunder

Legacy Member
Die muziek zou mij nog sneller beginnen tegensteken :puke:

Wel nice dat ze de cabriodakjes geanimeerd hebben ^^ Maar de belangrijke zaken, zoals geluid en besturing, zien er idd redelijk rampzalig uit.

Furyan187

Legacy Member
Ik had een preorder gedaan maar na het zien van deze filmpjes heb ik hem wijselkijk gecancelled.

Altijd hetzelfde met Atari...

shiftyke

Legacy Member
Ik pas, misschien koop ik hem wel eens voor een prikje tijdens ever één of de andere solden.
Jammer, was op Guildwars 2 het spel waar ik het meest naar uitkeek :(

Frey

Legacy Member
Ik ben het ook net gaan 'halen', maar zodra ik de DVD in de drive steek, en de installer aanklik, krijg ik een foutmelding:
The version of this file is not compatible with the version of windows you're running. Check your computers system information to se wheter you need an x86 (32-bit) or x64 (64-bit) version of the program, and then contact the software publisher.
Ik draai een oudere Windows 7 x86 geloofk.
Zou het kunnen dat de DVD niet juist werkt?

Thin Liz

Legacy Member
Damn, ik zit hier echt wel hard te twijfelen. Maar hoe moet ik dat spel in Godsnaam proberen als er geen demo van is. Het is zelfs niet zeker of die er ooit komt zeker? Het is de nieuwe mode aan het worden.

Mee

Legacy Member
bunny456 zei:
Is er opnieuw een Hardcore-Mode op de PC versie?
Je hebt bij de driving aids 3 levels waarvan hardcore de moeilijkste is. Maar dat is een pak minder hardcore dan in TDU 1 ;).

Cpt. Caparzo

Legacy Member
Wel ik heb hem nu getest, ik vind het wel leuk eigenlijk. Loopt smoother dan de beta.
Voor die besturing heb ik gewoon de makkelijkste gepakt :p
dan valt het nog goed mee

Private_BE

Legacy Member
Mr.Mooch zei:
ergens al verkrijgbaar op den 360 ?

In Amerika zeker? :p

Ik dacht dat die pas de 11ste in Europa uit was.
Dan hoop ik dus ook dat Steam het dan uitbrengt, want momenteel staat er nog verwacht: Februari 2011.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan