Archief - Test Drive Unlimited 2 official thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vishnusixclix

Legacy Member
Die Live stream is mij over de streep aan het trekken. Dit komt bij in huis.

Raar eigenlijk, die ene persoon doet wat een heel PR campagne rond dit spel niet heeft kunnen doen. Mij overtuigen van de échte fun in dit game.

Frieza

Legacy Member
Livestream werkt idd overtuigend! Handling ziet er echt ok uit.
Sowieso ga ik toch met controller spelen. Bij Forza ofzo is een stuur een must, maar bij zo'n arcade racer als dit waar je ook in casino kunt spelen enzo, speel ik toch liever relaxed liggend vanuit de zetel :)

Mee

Legacy Member
VishnuSixDix zei:
Die Live stream is mij over de streep aan het trekken. Dit komt bij in huis.

Raar eigenlijk, die ene persoon doet wat een heel PR campagne rond dit spel niet heeft kunnen doen. Mij overtuigen van de échte fun in dit game.
Eigenlijk wel ja :).

Bij het zien van die stream begint het toch ook wat te kriebelen. Handling ziet er nog altijd NFS-achtig uit (vooral te zien als hij een paar wielen langs de baan zet), maar... :)

SpeedFreak.be

Legacy Member
het enige wat ik een beetje jammer vind dat de offline races niet meer 1 race is, maar toernooien dus even snel 15x een race rijden snel cash te verdienen is er niet echt meer bij. vrijdag komt mijn exemplaar via Steam alleen moet ik dan het casino nog even aanschaffen (kan niet zonder). :D

Stancke

Legacy Member
Hopelijk kunnen we weer zalig gaan cruisen zoals met TDU1, was écht zalig met momenten :love: Gewoon wat voor de fun rondrijden

SXe

Legacy Member
Johan tb zei:
het enige wat ik een beetje jammer vind dat de offline races niet meer 1 race is, maar toernooien dus even snel 15x een race rijden snel cash te verdienen is er niet echt meer bij. vrijdag komt mijn exemplaar via Steam alleen moet ik dan het casino nog even aanschaffen (kan niet zonder). :D

Waar kunde die pack kopen? En hoeveel kost het?

SpeedFreak.be

Legacy Member
SXe zei:
Waar kunde die pack kopen? En hoeveel kost het?

Het casino kost ongeveer 10 dollar omgerekend en zal wss in game of op de site van TDU2 te koop zijn meer details daar over volgen nog denk ik.

Mee

Legacy Member
Net op de Bart Smit website gezien dat ge dat Casino pack er bij krijgt als ge daar bestelt.

SXe

Legacy Member
Ik kan da gwn nie pre-orderen :p

(Voor mijn verjaardag 5 bonnen van 10 euro gekregen voor in Wijnegem Shopping Center op te doen, en uiteraard kunt ge op geen enkele winkel daarmee pre-orderen -.-)

Cpt. Caparzo

Legacy Member
Zit het casino er niet gewoon bij als je het koopt in de winkel ?
Ik heb geen idee of ik veel gebruik zou maken ven het casino... daarom een kleine twijfel :p

SpeedFreak.be

Legacy Member
Cpt. Caparzo zei:
Zit het casino er niet gewoon bij als je het koopt in de winkel ?
Ik heb geen idee of ik veel gebruik zou maken ven het casino... daarom een kleine twijfel :p

Nee het is een pre-order exclusive (net zo als met sommige wagens) alleen kun je het casino wel meteen vanaf release aanschaffen.

SiM0

Legacy Member
Haat aan van die DLC's, vroeger kon ge nog ne VOLLEDIGE game kopen voor €50-60, nu betaald ge €40 voor het schijfke, en nog es €40 om uw spel volledig te maken.

Mja, ik denk wel dat ik hem ga kopen, alleen die DLC's waarschijnlijk niet.

MaximumOfBass

Legacy Member
ik ben nog aan het twijfel tussen de xbox360 versie en de pc versie , maar kopen doe'k hem zeker na die beelden :D ze overtuigen mij terug :D

SpeedFreak.be

Legacy Member
SiM0 zei:
Haat aan van die DLC's, vroeger kon ge nog ne VOLLEDIGE game kopen voor €50-60, nu betaald ge €40 voor het schijfke, en nog es €40 om uw spel volledig te maken.

Mja, ik denk wel dat ik hem ga kopen, alleen die DLC's waarschijnlijk niet.

Zo moet je het niet zien in dit geval het is gewoon een extra dat je kunt kopen de punten die je ermee verdiend worden niet meegenomen in de game (wel het geld). Je levelt in het casino ook wel, maar alleen binnen het casino.

De game is volledig het is gewoon een addon. Het zou eerst een volledig aparte game worden, maar ze hebben besloten om het gewoon binnen tdu2 te laten draaien.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan