Private_BE
Legacy Member
Johan tb zei:Als de handling dezelfde is als uit de beta dan is hij wezenlijk slechter dan tdu1. Er is op de betaforums zelfs een thread geef met de titel geef ons de tdu1 handling weer zo slecht was die.
Die dev video's ook gezien en wij als betatesters vroegen ons eerlijk af of ze over dezelfde game bezig waren
Zou wel een spijtige zaak zijn, wat arcade kan geen kwaad maar het mag niet zuigen


.

ad: