Archief - Test Drive Unlimited 2 official thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Private_BE

Legacy Member
Johan tb zei:
Als de handling dezelfde is als uit de beta dan is hij wezenlijk slechter dan tdu1. Er is op de betaforums zelfs een thread geef met de titel geef ons de tdu1 handling weer zo slecht was die.

Die dev video's ook gezien en wij als betatesters vroegen ons eerlijk af of ze over dezelfde game bezig waren

Zou wel een spijtige zaak zijn, wat arcade kan geen kwaad maar het mag niet zuigen :(

Jonas89

Legacy Member
is dat normaal dat die straten zo 'leeg' zijn, heb vroeger nooit Test Drive 1 gespeeld... Mss vergelijk ik deze game teveel met GTA

SXe

Legacy Member
Jonas89 zei:
is dat normaal dat die straten zo 'leeg' zijn, heb vroeger nooit Test Drive 1 gespeeld... Mss vergelijk ik deze game teveel met GTA

TDU heeft niks te zien met GTA hoor :p

In TDU 1 waren de straten ook redelijk leeg. Niet meer of niet minder als in de 2 voor zoveel ik het heb gezien tot nu toe.

Anoniem04

Legacy Member
Het enige freeroam racespel dat wel mensen heeft is de Midnight Club reeks.

vishnusixclix

Legacy Member
Dat zal je aan de redactieleden mogen vragen. Mijn gok? Eén week na de officiele releasedate. Ik denk niet dat ze eerder een reviewcopy in handen krijgen.

*Fmc*

Legacy Member
Vandaag mijn reviewcopy aangehad. Na een uurtje spelen overheerst één gevoel.
Teleurgesteld. Nuja, ik ga het vanavond nog wat verder spelen. Maar toch, jammer.

SXe

Legacy Member
Ik vind het al spijtig dat er zoveel merken niet in zitten. Lamborghini, BMW, Maserati...

SpeedFreak.be

Legacy Member
SXe zei:
Ik vind het al spijtig dat er zoveel merken niet in zitten. Lamborghini, BMW, Maserati...

Lambo was te duur en wat betreft BMW ... blame EA (again). Maserati komt wss per DLC

Silent Thunder

Legacy Member
*Fmc* zei:
Vandaag mijn reviewcopy aangehad. Na een uurtje spelen overheerst één gevoel.
Teleurgesteld. Nuja, ik ga het vanavond nog wat verder spelen. Maar toch, jammer.

Care to elaborate? :)

*Fmc*

Legacy Member
Het begint met een h en eindigt op andling xD
Heb de beta niet gespeeld, dus weet niet hoe die daar was. Maar het lijkt alsof ge met kartonnen dozen rijdt. En dan nog die geforceerdheid van het echt te doen laten lijken ivm traction control. Totaal geen gevoel met de auto / het wegdek. Het trekt op niet veel.

Maar meer ga ik er niet over zeggen. Review mag pas met releasedatum online gegooid worden, dus nog even geduld.

MaximumOfBass

Legacy Member
*Fmc* zei:
Het begint met een h en eindigt op andling xD
Heb de beta niet gespeeld, dus weet niet hoe die daar was. Maar het lijkt alsof ge met kartonnen dozen rijdt. En dan nog die geforceerdheid van het echt te doen laten lijken ivm traction control. Totaal geen gevoel met de auto / het wegdek. Het trekt op niet veel.

Maar meer ga ik er niet over zeggen. Review mag pas met releasedatum online gegooid worden, dus nog even geduld.

ik weet odnertussen al meer als genoeg om deze niet te kopen :sad:

Thin Liz

Legacy Member
Als ze ons daarna dan nog gaan doen betalen voor wat extra auto's, dan kunnen ze voor mijn part ook den boom in :s Nog even afwachten dus. Komt er geen demo?

SpeedFreak.be

Legacy Member
Thin Liz zei:
Als ze ons daarna dan nog gaan doen betalen voor wat extra auto's, dan kunnen ze voor mijn part ook den boom in :s Nog even afwachten dus. Komt er geen demo?

Nope geen demo en ook geen open beta of zoiets. :( Ach ik ga hem wel spelen en dan zien we wel.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan