Archief - Test Drive Unlimited 2 official thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SXe

Legacy Member
Het woord "cars" is toch 1 keer gevallen :rofl: Ik had gedacht dat hem er zelfs niks van ging zeggen :')

Ik vind die zijn "reviews" altijd fantastisch :lol:


Ik denk nu wel dak het ga kopen, maar aangezien de Logitech G27 in geen enkele winkel meer te verkrijgen is op deze moment, zal het wss met keyboard zijn :'(

Clarkske

Legacy Member
Kben ook aan het twijfelen om dit te kopen, de handling trekt op niets, zelfs niet met een stuur...
Grafisch is het prachtig maar gameplay...

Flare'

Legacy Member
Laat ons gewoon hopen dat er snel een patch voor komt of dat de modcommunity aan de handling werkt via een mod.

vishnusixclix

Legacy Member
Was dat onze hoop al niet met de vorige TDU? :unsure:
Forgive me my scepticism... maar ezel... steen... slechts 1x enzo.

Flare'

Legacy Member
VishnuSixDix zei:
Was dat onze hoop al niet met de vorige TDU? :unsure:
Forgive me my scepticism... maar ezel... steen... slechts 1x enzo.

De vorige was qua besturing wel nog ok vond ik persoonlijk. Deze is echter helemaal de mist in :s

Polis

Legacy Member
Flare' zei:
De vorige was qua besturing wel nog ok vond ik persoonlijk. Deze is echter helemaal de mist in :s

Idd, de vorige speelde ik met een stuur en ging imo nog vrij goed, alleen zweefden de auto's teveel.

Maar als ik het nu bekijk krijg ik tranen in m'n ogen.

1 optie: enkel spelen met wheel camera, zo ziet ge niet hoe vuil die auto's over de weg bewegen.

TOMMYGUN

Legacy Member
Ik heb de beta nog niet gespeeld maar ik wel de eerst tdu en ik vond niks mis met de handeling. Maar echt overal waar je er iets van leest heb je telkens slechte comments over de handeling. Dat kunnen ze toch niet zo maar negeren. Hopelijk valt het nog mee.

Private_BE

Legacy Member
Ik hoop toch dat die handling wat aanpasbaar is ofzo, want de eerste TDU was nogwel cava. Arcade natuurlijk, maar de handling was wel cava nog.

Volgens mij staat in die video da stuur niet goed ofzo. Dat die draaihoek bv op 900 graden staat en die in de auto maar 360 graden is. Bij PS3 moet ge da normaal ook wel kunnen aanpassen gok ik?

Maja alleszins zo erg zou het toch niet mogen zijn he, ik ben alvast benieuwd om hem zelf te testen :)

Polis

Legacy Member
ze zouden beter eens wat meer video's laten zien van ingame races of rijgedrag en phisics ipv al die custom gezever

GeoBem007

Legacy Member
Ik heb zo mijn momenten waar ik denk 'ik moet deze game hebben!' en andere, die vaker voorkomen tegenwoordig 'meh, koop'm wel als budget'.

I'll wait & see, maar ben ergens wel tevreden da'k mijn preorder heb afgezegd..

Furyan187

Legacy Member
GeoBem007 zei:
Ik heb zo mijn momenten waar ik denk 'ik moet deze game hebben!' en andere, die vaker voorkomen tegenwoordig 'meh, koop'm wel als budget'.

I'll wait & see, maar ben ergens wel tevreden da'k mijn preorder heb afgezegd..

Kan ik alleen maar mee akkoord gaan. Aan de ene kant wil ik deze echt, aan de andere kant denk ik dat ie snel in een de schuif gaat liggen...

SiM0

Legacy Member
Daarnet Praga Goes Gaming gekeken waarin ze het over deze game hadden. Lijkt me een heel leuke game, en het concept spreekt me enorm aan. Maar als ik dan de handling zie... Ik hoop toch wel dat ze daar nog wat aan gaan doen.

SpeedFreak.be

Legacy Member
SiM0 zei:
Daarnet Praga Goes Gaming gekeken waarin ze het over deze game hadden. Lijkt me een heel leuke game, en het concept spreekt me enorm aan. Maar als ik dan de handling zie... Ik hoop toch wel dat ze daar nog wat aan gaan doen.

Dan zal het in ieder geval een patch worden aangezien hij al de gold status heeft.

Polis

Legacy Member
En ze er enorm stilzwijgend over zijn. Alsof ze weten dat het suckt en dan maar snel wat extra vids maken over de kleuren van je auto.
Boeit niemand een reet, men wil handling shit options zien. Alleen dan kan men de twijfelaars (zoals mij) nog overtuigen deze game te halen.

Private_BE

Legacy Member
Polis zei:
En ze er enorm stilzwijgend over zijn. Alsof ze weten dat het suckt en dan maar snel wat extra vids maken over de kleuren van je auto.
Boeit niemand een reet, men wil handling shit options zien. Alleen dan kan men de twijfelaars (zoals mij) nog overtuigen deze game te halen.

In een dev video zijn ze toch bezig over handling, dat ze van 0 begonnen zijn enzo. Maja ik vond die van TDU niet zo slecht, dus ik hoop dat TDU2 zeker niet slechter is.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Private_BE zei:
In een dev video zijn ze toch bezig over handling, dat ze van 0 begonnen zijn enzo. Maja ik vond die van TDU niet zo slecht, dus ik hoop dat TDU2 zeker niet slechter is.

Als de handling dezelfde is als uit de beta dan is hij wezenlijk slechter dan tdu1. Er is op de betaforums zelfs een thread geef met de titel geef ons de tdu1 handling weer zo slecht was die.

Die dev video's ook gezien en wij als betatesters vroegen ons eerlijk af of ze over dezelfde game bezig waren
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan