Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Polis zei:Hej, ben nieuw op dit forum. Het feit dat hier op dit forumdeel meer info over de game te vinden is dan op alle review sites tesamen is geweldig.
Maar ik zit nog met enkele vragen voor mensen die de beta hebben kunnen spelen. Kan je misschien een vergelijking maken met TDU 1 ?
Dus qua rijgedrag,omgeving, gameplay,...
Vooral het rijgedrag lijkt slecht te zijn, wat bedoelen jullie hier concreet mee ?
Alvast bedankt jongens!
Scifo zei:Ik begrijp nooit hoe het mogelijk is dat de besturing slechter is dan zijn voorganger. Hoe moeilijk kan zoiets zijn? -.-
De laatste arcade racer waarmee ik me geamuseerd heb en waar de besturing top was, was Dirt2. ^^
Johan tb zei:Omgeving tdu 2 is beter graphics zijn beter niet perfect, maar goed. Gameplay goh dat zit wel goed , veel meer te doen dan in tdu1 en wat betreft rijgedrag van de wagens is tdu1 stukken beter. Met stuur is het een ramp (de beta dan). Met een controller/tobo gaat het wel, maar is ook verre van perfect. Let wel de beta was zeer beperkt (4 races en maar een paar wagens, shops, etc). Het geluid van de wagens is al even beroerd als tdu1.
Let wel ik moet de release versie nog spelen en ik ga hem ook wel spelen, maar qua rijden is tdu1 veel beter. In ieder geval zover ik het van de beta kan beoordelen.
Geloof het maar dat het mogelijk is.
Veel meer kan ik er ook niet over zeggen (eigenlijk heb ik al teveel gezegd) aangezien de NDA nog steeds geldt.
Polis zei:Ok bedankt !
En het rijgedrag dat niet gaat met een stuur, de auto's schuiven of is de steering te gevoelig ofzo ?
Polis zei:Ja maar ik bedoel concrete problemen, dat het slecht is of niet beter dan TDU 1 staat zowat vast, maar wat zijn de concrete problemen ? (aangezien er geen demo uitkomt en de beta enkel voor een kleine elite was moet ik ofwel zo te weten komen ofwel de game weer eerst illegaal downloaden en testen)
Bovendien kan het heel goed zijn dat bepaalde zaken zijn opgelost in de release versie.Johan tb zei:Sorry maar concreet wil en kan ik er niet op ingaan, omdat ik geen gedonder met atari/eden wil over de NDA waar ik mee heb ingestemd.![]()
VishnuSixDix zei:Johan, tot wanneer geldt de NDA dan wel? Het spel is reeds goud gegaan, dus langer dan enkele weken kan het toch nooit meer duren, wel?

Stancke zei:[youtube]j_gaa6KqrIM[/youtube]