Archief - Test Drive Unlimited 2 official thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SXe

Legacy Member
Hmm die preview van Tweakers heeft mij precies wat meer geinteresseerd.

usakli_boy

Legacy Member
Ze vinden de spel niet super slecht maar ook niet super goed, dus het is een pre order waard denk ik.

Slimdavy

Legacy Member
Een paar maanden geleden mocht ik het spel ook uitproberen in de showroom van Donkervoort en daar vond ik de wegligging nog niet wat het moest zijn en de pop-up (met name offroad) was schandalig. Maar toen was het spel uiteraard nog niet klaar.

Collega's die het spel vorige week gespeeld hebben (de bijna finale versie), plaatsen nu toch een paar twijfelachtige previews online. Daarom twijfel ik of deze net zo tof wordt als het eerste deel destijds... We zullen zien.

Polis

Legacy Member
Hej, ben nieuw op dit forum. Het feit dat hier op dit forumdeel meer info over de game te vinden is dan op alle review sites tesamen is geweldig.

Maar ik zit nog met enkele vragen voor mensen die de beta hebben kunnen spelen. Kan je misschien een vergelijking maken met TDU 1 ?

Dus qua rijgedrag,omgeving, gameplay,...

Vooral het rijgedrag lijkt slecht te zijn, wat bedoelen jullie hier concreet mee ?

Alvast bedankt jongens!

Scifo

Legacy Member
Ik begrijp nooit hoe het mogelijk is dat de besturing slechter is dan zijn voorganger. Hoe moeilijk kan zoiets zijn? -.-

De laatste arcade racer waarmee ik me geamuseerd heb en waar de besturing top was, was Dirt2. ^^

Polis

Legacy Member
De besturing van TDU 1 was imo niet zo slecht, heb het gespeeld met een stuur en dat ging supergoed. Daarom dat ik graag de vergelijking vraag. Zo'n game speel je liever met een stuur imo.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Polis zei:
Hej, ben nieuw op dit forum. Het feit dat hier op dit forumdeel meer info over de game te vinden is dan op alle review sites tesamen is geweldig.

Maar ik zit nog met enkele vragen voor mensen die de beta hebben kunnen spelen. Kan je misschien een vergelijking maken met TDU 1 ?

Dus qua rijgedrag,omgeving, gameplay,...

Vooral het rijgedrag lijkt slecht te zijn, wat bedoelen jullie hier concreet mee ?

Alvast bedankt jongens!

Omgeving tdu 2 is beter graphics zijn beter niet perfect, maar goed. Gameplay goh dat zit wel goed , veel meer te doen dan in tdu1 en wat betreft rijgedrag van de wagens is tdu1 stukken beter. Met stuur is het een ramp (de beta dan). Met een controller/tobo gaat het wel, maar is ook verre van perfect. Let wel de beta was zeer beperkt (4 races en maar een paar wagens, shops, etc). Het geluid van de wagens is al even beroerd als tdu1.

Let wel ik moet de release versie nog spelen en ik ga hem ook wel spelen, maar qua rijden is tdu1 veel beter. In ieder geval zover ik het van de beta kan beoordelen.

Scifo zei:
Ik begrijp nooit hoe het mogelijk is dat de besturing slechter is dan zijn voorganger. Hoe moeilijk kan zoiets zijn? -.-

De laatste arcade racer waarmee ik me geamuseerd heb en waar de besturing top was, was Dirt2. ^^

Geloof het maar dat het mogelijk is.

Veel meer kan ik er ook niet over zeggen (eigenlijk heb ik al teveel gezegd) aangezien de NDA nog steeds geldt.

Polis

Legacy Member
Johan tb zei:
Omgeving tdu 2 is beter graphics zijn beter niet perfect, maar goed. Gameplay goh dat zit wel goed , veel meer te doen dan in tdu1 en wat betreft rijgedrag van de wagens is tdu1 stukken beter. Met stuur is het een ramp (de beta dan). Met een controller/tobo gaat het wel, maar is ook verre van perfect. Let wel de beta was zeer beperkt (4 races en maar een paar wagens, shops, etc). Het geluid van de wagens is al even beroerd als tdu1.

Let wel ik moet de release versie nog spelen en ik ga hem ook wel spelen, maar qua rijden is tdu1 veel beter. In ieder geval zover ik het van de beta kan beoordelen.



Geloof het maar dat het mogelijk is.

Veel meer kan ik er ook niet over zeggen (eigenlijk heb ik al teveel gezegd) aangezien de NDA nog steeds geldt.

Ok bedankt !
En het rijgedrag dat niet gaat met een stuur, de auto's schuiven of is de steering te gevoelig ofzo ?

SpeedFreak.be

Legacy Member
Polis zei:
Ok bedankt !
En het rijgedrag dat niet gaat met een stuur, de auto's schuiven of is de steering te gevoelig ofzo ?

Ik heb het niet met stuur gereden, maar in de beta was het een ramp wat ik heb begrepen. Nogmaals het kan zijn dat het nu wel goed is (al heb ik mijn twijfels).

Polis

Legacy Member
Ja maar ik bedoel concrete problemen, dat het slecht is of niet beter dan TDU 1 staat zowat vast, maar wat zijn de concrete problemen ? (aangezien er geen demo uitkomt en de beta enkel voor een kleine elite was moet ik ofwel zo te weten komen ofwel de game weer eerst illegaal downloaden en testen)

SpeedFreak.be

Legacy Member
Polis zei:
Ja maar ik bedoel concrete problemen, dat het slecht is of niet beter dan TDU 1 staat zowat vast, maar wat zijn de concrete problemen ? (aangezien er geen demo uitkomt en de beta enkel voor een kleine elite was moet ik ofwel zo te weten komen ofwel de game weer eerst illegaal downloaden en testen)

Sorry maar concreet wil en kan ik er niet op ingaan, omdat ik geen gedonder met atari/eden wil over de NDA waar ik mee heb ingestemd. ;) Bovendien kan het heel goed zijn dat bepaalde zaken zijn opgelost in de release versie.

Polis

Legacy Member
Johan tb zei:
Sorry maar concreet wil en kan ik er niet op ingaan, omdat ik geen gedonder met atari/eden wil over de NDA waar ik mee heb ingestemd. ;)

Ah ok, geen probleem.

Wat me wel opvalt na wat filmpjes op youtube is dat het er nogal wat burnout achtig uitziet (correct me if I'm wrong), maar ook hoe die auto's draaien etc, echt burnout imo...

Maw te arcade naar mijn zin.

vishnusixclix

Legacy Member
Johan, tot wanneer geldt de NDA dan wel? Het spel is reeds goud gegaan, dus langer dan enkele weken kan het toch nooit meer duren, wel?

SpeedFreak.be

Legacy Member
VishnuSixDix zei:
Johan, tot wanneer geldt de NDA dan wel? Het spel is reeds goud gegaan, dus langer dan enkele weken kan het toch nooit meer duren, wel?

Volgens Atari tot 8 Februari (dus tot de release). ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan