Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Johan tb zei:Ik kan wel zeggen dat het geluid niet al te best was (realistisch), maar vergeet niet dat we de beta hebben gespeeld en het gerucht gaat dat de uiteindelijke versie beter is.![]()
Ze gaan toch geen slechte samples in de beta steken, ons daar er al minder enthousiast door doen worden om dan in de finale versie er sublieme enginesamples in te steken... Da's een beetje te zot voor woorden.Johan tb zei:Ik kan wel zeggen dat het geluid niet al te best was (realistisch), maar vergeet niet dat we de beta hebben gespeeld en het gerucht gaat dat de uiteindelijke versie beter is.![]()
Mee zei:Idd, de release versie was exact dezelfde als de beta-versie. En na de beta-versie te hebben gespeeld ben ik toch meteen naar de winkel gegaan omdat ik mij er zo hard mee amuseerde.
TDU2 daarentegen... dat zal ik eens proberen maar tenzij ze nog écht goede verbeteringen hebben gemaakt vrees ik dat het niks gaat worden.
Ze gaan toch geen slechte samples in de beta steken, ons daar er al minder enthousiast door doen worden om dan in de finale versie er sublieme enginesamples in te steken... Da's een beetje te zot voor woorden.

Johan tb zei:2 maanden dan weet je meer dan ik de release is 11 februari dus nog een maand se.![]()
Dillyracer zei:Dat is mijn punt niet.

Johan tb zei:Mss niet uw punt, but get your facts straight.![]()

VishnuSixDix zei:punctuatie!!!!
VishnuSixDix zei:Wordt de beta nog gehouden? Ik ga eens zien of ik er nog aan kan geraken.
VishnuSixDix zei:Ik herinner me vaag dat wij dit ook dachten bij het spelen van de TDU1 beta. Ook toen hadden wij ergens opgevangen dat het beter ging zijn in de release copy, terwijl de framerate (bij mij dan) zelfs slechter was.

Johan tb zei:Het gerucht gaat dat de pre-order bonussen later ook als betaalde dlc te beschikking komen, maar reken maar niet dat dat de eerste paar maand na release gaat zijn.
Edit: Alleen het casino zou vanaf de eerste dag als betaalde dlc beschikbaar zijn (met de R8 en de Spijker)
shiftyke zei:ik had nochtans gelezen dat die pre-order wagens gewoon in het spel vrij te spelen zijn. Door te pre-orderen krijg je die gewoon meteen gratis ter beschikking.