Archief - Test Drive Unlimited 2 official thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Ik kan wel zeggen dat het geluid niet al te best was (realistisch), maar vergeet niet dat we de beta hebben gespeeld en het gerucht gaat dat de uiteindelijke versie beter is. ;)

amdr

Legacy Member
Kzal hem wel is eerst testen want ook al was TDU1 fantastisch (en da zal wrs ook wel een beetje verbloemt zijn met den tijd :D ), ik heb over den deze toch serieus men twijfels :) En den Beta heeft mij zeker ni enthousiaster gemaakt :p

vishnusixclix

Legacy Member
Johan tb zei:
Ik kan wel zeggen dat het geluid niet al te best was (realistisch), maar vergeet niet dat we de beta hebben gespeeld en het gerucht gaat dat de uiteindelijke versie beter is. ;)

Ik herinner me vaag dat wij dit ook dachten bij het spelen van de TDU1 beta. Ook toen hadden wij ergens opgevangen dat het beter ging zijn in de release copy, terwijl de framerate (bij mij dan) zelfs slechter was.

Mee

Legacy Member
Idd, de release versie was exact dezelfde als de beta-versie. En na de beta-versie te hebben gespeeld ben ik toch meteen naar de winkel gegaan omdat ik mij er zo hard mee amuseerde.
TDU2 daarentegen... dat zal ik eens proberen maar tenzij ze nog écht goede verbeteringen hebben gemaakt vrees ik dat het niks gaat worden.


Johan tb zei:
Ik kan wel zeggen dat het geluid niet al te best was (realistisch), maar vergeet niet dat we de beta hebben gespeeld en het gerucht gaat dat de uiteindelijke versie beter is. ;)
Ze gaan toch geen slechte samples in de beta steken, ons daar er al minder enthousiast door doen worden om dan in de finale versie er sublieme enginesamples in te steken... Da's een beetje te zot voor woorden.

usakli_boy

Legacy Member
Mee zei:
Idd, de release versie was exact dezelfde als de beta-versie. En na de beta-versie te hebben gespeeld ben ik toch meteen naar de winkel gegaan omdat ik mij er zo hard mee amuseerde.
TDU2 daarentegen... dat zal ik eens proberen maar tenzij ze nog écht goede verbeteringen hebben gemaakt vrees ik dat het niks gaat worden.



Ze gaan toch geen slechte samples in de beta steken, ons daar er al minder enthousiast door doen worden om dan in de finale versie er sublieme enginesamples in te steken... Da's een beetje te zot voor woorden.


Ik hoop echt dat het niet zo gaat zijn, ik verwacht veel van deze spel was de beta dan echt zo slecht?

Anoniem04

Legacy Member
Al die geruchten. :sleep:

Ze hebben nog 2 maanden, daar gaan niet ineens 100 auto's meer bij steken dan op de carlist staan die beter geluid hebben dan in de demo/beta en dan ook nog eens degelijke FFB en handling hebben.

Dan was deze beta geen beta maar een stresstest en als het een stresstest was dan had het wel een open beta geweest.

SpeedFreak.be

Legacy Member
2 maanden dan weet je meer dan ik de release is 11 februari dus nog een maand se. ;)

V1nce

Legacy Member
De beta was 1 van de slechte beta's die ik ooit gespeeld heb en 't was gewoon een schijt game.
Kheb 100de uren tdu gespeeld en die vond ik gewoon beter, en vond ik ook 1 van de beste games die ik gespeeld heb zeker toen in die tijd...

Ik rij met een g25 dus met controller weet ik nie hoe het was ma twas gewoon 1 grote ramp bij een stuur.

En dan zijn ze nog zoveel aant zevere over hun volledig nieuw handeling system, ja wadde trekt gewoon op nix, handeling in tdu was zelf beter.

Der zal ook zo goed als nix verbeterd zijn in de release, mark my words, kheb genoeg gezien in de maanden van de beta en de updates daar, zo goed als geen verbetering, nu gaat het nie ineens allemaal gefixed zijn op 2 maanden zeker nie terwijl er nu geen spelers meer zijn om bugs en problemen door te geven.

vishnusixclix

Legacy Member
Wordt de beta nog gehouden? Ik ga eens zien of ik er nog aan kan geraken.

SpeedFreak.be

Legacy Member
VishnuSixDix zei:
Wordt de beta nog gehouden? Ik ga eens zien of ik er nog aan kan geraken.

Beta is officieel afgelopen. Maw inschrijven heeft geen zin meer.

vishnusixclix

Legacy Member
too bad, nuja. Ik zal het wel testen eens het released is. Kans is toch groot dat ik het koop (net als de vorige).

SVDW

Legacy Member
Weet niet of het hier al gevraagd is, maar de pre-order bonussen die je kan krijgen, zijn die achteraf ook allemaal in de game te krijgen?

Want ik wacht liever nog even met de aankoop, maar ja, er zitten toffe bonussen tussen ^^

Bloob

Legacy Member
VishnuSixDix zei:
Ik herinner me vaag dat wij dit ook dachten bij het spelen van de TDU1 beta. Ook toen hadden wij ergens opgevangen dat het beter ging zijn in de release copy, terwijl de framerate (bij mij dan) zelfs slechter was.

TDU 1 was gewoon de laatste beta op cd gebrand ja :p

SpeedFreak.be

Legacy Member
Het gerucht gaat dat de pre-order bonussen later ook als betaalde dlc te beschikking komen, maar reken maar niet dat dat de eerste paar maand na release gaat zijn.

Edit: Alleen het casino zou vanaf de eerste dag als betaalde dlc beschikbaar zijn (met de R8 en de Spijker)

shiftyke

Legacy Member
Johan tb zei:
Het gerucht gaat dat de pre-order bonussen later ook als betaalde dlc te beschikking komen, maar reken maar niet dat dat de eerste paar maand na release gaat zijn.

Edit: Alleen het casino zou vanaf de eerste dag als betaalde dlc beschikbaar zijn (met de R8 en de Spijker)

ik had nochtans gelezen dat die pre-order wagens gewoon in het spel vrij te spelen zijn. Door te pre-orderen krijg je die gewoon meteen gratis ter beschikking.

SpeedFreak.be

Legacy Member
shiftyke zei:
ik had nochtans gelezen dat die pre-order wagens gewoon in het spel vrij te spelen zijn. Door te pre-orderen krijg je die gewoon meteen gratis ter beschikking.

Het werkt zo dat je een code krijgt voor de bonus die je op de websit van tdu2 redeemed en koppelt aan je account.
Daarna kun je in-game de wagen halen bij de used car dealer, maar je moet wel de progressie hebben gemaakt ingame om de wagen te mogen rijden. Ik bedoel je kunt niet starten en meteen naar de dealer en bv je veyron SS ophalen.

Alle wagens zijn overigens al ingame want anderen kunnen je pre-order wagen zien (ook al hebben ze hem zelf niet).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan