Archief - Test Drive Unlimited 2 official thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cpt. Caparzo

Legacy Member
Yep. Dat zou de release datum moeten zijn.

trouwens, ik heb een stuurtje zien staan voor pc. Ik wou het mss wel gewoon kopen voor dit spel, het is een Thrustmaster Universal Challenge Racing Wheel. Is maar 40€ is dit perfect voor een niet sim racer ? :p

Flare'

Legacy Member
Iemand nog de beta gespeeld? Hoe staat het er nu mee? Lijkt het al terug meer op zijn voorganger of is het nog steeds zo'n rotte handling? Al even niet meer naar gekeken...

aintaro

Legacy Member
Johan tb zei:
Laatste beta sessie was 7 december sindsdien niets en van wat ik gehoord heb is er al een interne RC. Wss geen beta meer ik hoop alleen dat er wat aan de handling is gedaan.

IGN filmpje: YouTube - Test Drive Unlimited 2 Video Preview

Ben ik dat nu of ziet die game er megaslecht uit ?
Die auto's rijden persies enkel in rechte stukken a la PSX...


Wtf ziet er maar slecht uit, ga dit dus duidelijk nog niet pre-orderen...

shiftyke

Legacy Member
Beta Testers: The final playtest is the weekend! Check the Test Session Announcement thread in the beta forums for details!

SpeedFreak.be

Legacy Member
shiftyke zei:
Beta Testers: The final playtest is the weekend! Check the Test Session Announcement thread in the beta forums for details!

had het al gelezen. :p

Cpt. Caparzo

Legacy Member
net na dat ik de beta verwijderd heb van mijn pc haha , ik verwachte geen test meer :p

SpeedFreak.be

Legacy Member
vandaag wilde ik hem verwijderen en ik startte hem nog 1x op en zag dat hij update. Ik dacht meteen even wachten mss komt er nog een playtest. :p

Digishine

Legacy Member
wel effe melden dat als je de beta hebt verwijdert je hem wel kunt opnieuw instaleren maar niet meer activeren wegens de securom protection. zojuist meegemaakt alhoewel ik nog een paar beta code's in reserve had :)

Flare'

Legacy Member
Net nog eens even de beta gespeeld... Ik heb de indruk dat er precies amper iets is veranderd :s Het is nu al 2 maanden geleden ofzo dat ik het nog eens heb gespeeld. De Force Feedback is nog altijd enorm slecht en de autobesturing is echt om zot van te worden. Ook grafisch kan het mij echt niet bekoren. Denk toch dat ik mijn preorder ga annuleren ze.

shiftyke

Legacy Member
Digishine zei:
wel effe melden dat als je de beta hebt verwijdert je hem wel kunt opnieuw instaleren maar niet meer activeren wegens de securom protection. zojuist meegemaakt alhoewel ik nog een paar beta code's in reserve had :)

ik heb dat net nochtans met succes gedaan hoor...

Maar wat een zeikspel zeg, de handling trekt nog steeds op niets, auto's zweven over het asfalt, als ik wou vertrekken met die Ferrari Cali draaide de auto letterlijk alle kanten op ipv gewoon rechtdoor te gaan.

Slechte reclame hoor voor de laatste beta fase te zijn :sad:

We gaan eens terug TDU1 spelen zeker :unsure:

Sovereign

Legacy Member
Flare' zei:
Net nog eens even de beta gespeeld... Ik heb de indruk dat er precies amper iets is veranderd :s Het is nu al 2 maanden geleden ofzo dat ik het nog eens heb gespeeld. De Force Feedback is nog altijd enorm slecht en de autobesturing is echt om zot van te worden. Ook grafisch kan het mij echt niet bekoren. Denk toch dat ik mijn preorder ga annuleren ze.

Ik sluit me hier volledig bij aan. Ik had enorme veranderingen verwacht, maar blijkbaar is er niets aan gedaan, en zal het voor hen nog wat laatste poen scheppen zijn vooraleer deze franchise zal sterven. Ik ben er niet optimistisch over :(

shiftyke

Legacy Member
ik heb hardcore net afgezet en gewoon op sportief of zo iets en dan lukt alles veel beter, zo is het tenminste tof om te rijden...

shiftyke

Legacy Member
Johan tb zei:
Het is 1 klachtenregen op de beta forums. :p

idd, maar wat heb je aan een beta als je niet naar je tester luistert?
Maar ik heb wel de indruk dat degene die klagen vooral mensen met een stuurwieltje zijn?

SpeedFreak.be

Legacy Member
shiftyke zei:
idd, maar wat heb je aan een beta als je niet naar je tester luistert?
Maar ik heb wel de indruk dat degene die klagen vooral mensen met een stuurwieltje zijn?

Idd hoewel het met tobo niet ideaal is valt er mee te leven. :p

Cpt. Caparzo

Legacy Member
Haja ik heb hem opnieuw geinstalleerd. En ja er lijkt niet veel veranderd, nog steeds het zelfde als in het begin.
Ik begin er toch aan te twijfelen of ik het nog zou kopen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan