Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat je zegt, ziet er iemand een verschil met het origineel uit euh 2006?aintaro zei:Ben ik dat nu of ziet die game er megaslecht uit ?
Die auto's rijden persies enkel in rechte stukken a la PSX...
Wtf ziet er maar slecht uit, ga dit dus duidelijk nog niet pre-orderen...

Laat ons hopen dat het geen gigantische afgang wordt zoals de laatste Need For Speed-reeksen dan, waar je niet eens je gas kon lossen zonder dat je auto vanzelf remde (hoe kómen ze er nog maar bij)...shiftyke zei:ik heb dat net nochtans met succes gedaan hoor...
Maar wat een zeikspel zeg, de handling trekt nog steeds op niets, auto's zweven over het asfalt, als ik wou vertrekken met die Ferrari Cali draaide de auto letterlijk alle kanten op ipv gewoon rechtdoor te gaan.
Slechte reclame hoor voor de laatste beta fase te zijnad:
We gaan eens terug TDU1 spelen zeker![]()

usakli_boy zei:Ik wil deze spel pre orderen het lijkt mij een zeer fijne spel, maar is het dat niet waard dan als ik naar die reacties kijk?

VishnuSixDix zei:Ik ben in ieder geval benieuwd, want ik heb deze thread al een jaar gevolgd... met al diens negatieve reacties.
Nu moet ik toegeven dat ik van de 1ste ook niet echt te spreken was, met stuur was het ongelooflijk veel moeilijker. Maar het concept van deze 'race'game is zo zalig, dat ik het nog wel eens wil beleven.![]()

Scifo zei:Wat is het concept eigelijk van dit spel? Wat doelloos rondrijden?![]()

Johan tb zei:Het concept is eigenlijk wat moeilijk te vatten. Het is zoals TDU1 eigenlijk, maar dan uitgebreider. Aan de ene kant heb je races (online en offline) (ook offroad), aan de andere kant kun je gewoon wat cruisen met je bolide (alleen of met vrienden), dan kun je nog andere dingen doen (beetje sims) zoals wgens kopen, huizen, interieurs voor je huis, je kunt naar de kapper, naar de plastisch chirurg, je kunt kleding kopen, je kunt naar een nachtclub, naar het casino (betaalde dlc), enz, enz. Dit is verdeeld over 2 eilanden (Ibiza en Oahu).
Concept is min of meer: living the high life.![]()
usakli_boy zei:Dat is juist wat mij zo hard aanspreekt die concept, maar ik heb schrik dat het een miskoop gaat zijn en weg dan 69euro zuur verdiende geld:applause:
En ja ik hen al een paar miskopen achter de rug, maar daar valt dit zeker niet onder. 
shiftyke zei:Dit dus, waar is den tijd dat we aan dat tankstation afspraken om dan wat lekker te cruisen (soms letterlijk honderden kilometers)![]()


Johan tb zei:Het is zeker geen miskoop. Als je daar bang voor bent kun je eigenlijk nooit een game kopen.En ja ik hen al een paar miskopen achter de rug, maar daar valt dit zeker niet onder.
![]()

sovereign001 zei:En hoe zit het nu met de wagens zelf? De geluiden? Zijn ze nu al wat meer realistisch?
Zoals een aston martin die echt klinkt als een aston martin en niet als viercilinder?
Ik heb in het begin een paar filmpjes gezien en dat was verre van het juiste.. Ook gleden de auto's precies over de grond.
Is dit al opgelost?
VishnuSixDix zei:punctuatie!!!!
usakli_boy zei:En dat betekent?
