Archief - Test Drive Unlimited 2 official thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

amdr

Legacy Member
Gelijk ge zegt, den 1 nog is installeren e.
Ik hoor den themesong van de Flodders alweer :music:

Dakantochnie

Legacy Member
aintaro zei:
Ben ik dat nu of ziet die game er megaslecht uit ?
Die auto's rijden persies enkel in rechte stukken a la PSX...


Wtf ziet er maar slecht uit, ga dit dus duidelijk nog niet pre-orderen...
Wat je zegt, ziet er iemand een verschil met het origineel uit euh 2006? :unsure:

shiftyke zei:
ik heb dat net nochtans met succes gedaan hoor...

Maar wat een zeikspel zeg, de handling trekt nog steeds op niets, auto's zweven over het asfalt, als ik wou vertrekken met die Ferrari Cali draaide de auto letterlijk alle kanten op ipv gewoon rechtdoor te gaan.

Slechte reclame hoor voor de laatste beta fase te zijn :sad:

We gaan eens terug TDU1 spelen zeker :unsure:
Laat ons hopen dat het geen gigantische afgang wordt zoals de laatste Need For Speed-reeksen dan, waar je niet eens je gas kon lossen zonder dat je auto vanzelf remde (hoe kómen ze er nog maar bij)... :crazy:

usakli_boy

Legacy Member
Ik wil deze spel pre orderen het lijkt mij een zeer fijne spel, maar is het dat niet waard dan als ik naar die reacties kijk?

SpeedFreak.be

Legacy Member
usakli_boy zei:
Ik wil deze spel pre orderen het lijkt mij een zeer fijne spel, maar is het dat niet waard dan als ik naar die reacties kijk?

Hangt er van af met een tobo is het doenbaar, maar niet geweldig. Stuur is een ramp en een controller gaat wel. Nu moet ik er wel bij zeggen dat het gerucht gaat dat de handling in de definitieve versie wel goed is, maar pin me er niet op vast.

vishnusixclix

Legacy Member
Ik ben in ieder geval benieuwd, want ik heb deze thread al een jaar gevolgd... met al diens negatieve reacties.
Nu moet ik toegeven dat ik van de 1ste ook niet echt te spreken was, met stuur was het ongelooflijk veel moeilijker. Maar het concept van deze 'race'game is zo zalig, dat ik het nog wel eens wil beleven. :)

shiftyke

Legacy Member
VishnuSixDix zei:
Ik ben in ieder geval benieuwd, want ik heb deze thread al een jaar gevolgd... met al diens negatieve reacties.
Nu moet ik toegeven dat ik van de 1ste ook niet echt te spreken was, met stuur was het ongelooflijk veel moeilijker. Maar het concept van deze 'race'game is zo zalig, dat ik het nog wel eens wil beleven. :)

Dit dus, waar is den tijd dat we aan dat tankstation afspraken om dan wat lekker te cruisen (soms letterlijk honderden kilometers) :cool:

SpeedFreak.be

Legacy Member
Scifo zei:
Wat is het concept eigelijk van dit spel? Wat doelloos rondrijden? :p

Het concept is eigenlijk wat moeilijk te vatten. Het is zoals TDU1 eigenlijk, maar dan uitgebreider. Aan de ene kant heb je races (online en offline) (ook offroad), aan de andere kant kun je gewoon wat cruisen met je bolide (alleen of met vrienden), dan kun je nog andere dingen doen (beetje sims) zoals wgens kopen, huizen, interieurs voor je huis, je kunt naar de kapper, naar de plastisch chirurg, je kunt kleding kopen, je kunt naar een nachtclub, naar het casino (betaalde dlc), enz, enz. Dit is verdeeld over 2 eilanden (Ibiza en Oahu).

Concept is min of meer: living the high life. ;)

SpeedFreak.be

Legacy Member
Binnenkort kan ik wss nog wel meer vertellen over de game ze zijn aan het bekijken of ze binnenkort de NDA opheffen. :$ Ik kan wel zeggen dat het betatesten voorbij is. ;)

shiftyke

Legacy Member
Ik dacht nog eens TDU1 te spelen, maar de CD-rom zit niet in z'n doosje :(

SiM0

Legacy Member
Oh man, wat hou ik van dit concept. Ik denk er echt hard aan om deze game te gaan halen. :p

usakli_boy

Legacy Member
Johan tb zei:
Het concept is eigenlijk wat moeilijk te vatten. Het is zoals TDU1 eigenlijk, maar dan uitgebreider. Aan de ene kant heb je races (online en offline) (ook offroad), aan de andere kant kun je gewoon wat cruisen met je bolide (alleen of met vrienden), dan kun je nog andere dingen doen (beetje sims) zoals wgens kopen, huizen, interieurs voor je huis, je kunt naar de kapper, naar de plastisch chirurg, je kunt kleding kopen, je kunt naar een nachtclub, naar het casino (betaalde dlc), enz, enz. Dit is verdeeld over 2 eilanden (Ibiza en Oahu).

Concept is min of meer: living the high life. ;)

Dat is juist wat mij zo hard aanspreekt die concept, maar ik heb schrik dat het een miskoop gaat zijn en weg dan 69euro zuur verdiende geld:applause:

SpeedFreak.be

Legacy Member
usakli_boy zei:
Dat is juist wat mij zo hard aanspreekt die concept, maar ik heb schrik dat het een miskoop gaat zijn en weg dan 69euro zuur verdiende geld:applause:

Het is zeker geen miskoop. Als je daar bang voor bent kun je eigenlijk nooit een game kopen. ;) En ja ik hen al een paar miskopen achter de rug, maar daar valt dit zeker niet onder. :D

Silent Thunder

Legacy Member
shiftyke zei:
Dit dus, waar is den tijd dat we aan dat tankstation afspraken om dan wat lekker te cruisen (soms letterlijk honderden kilometers) :cool:

Hehe ja, was zalig :cool:

Ivm miskopen: wacht gewoon de (internationale) reviews af, dan weet je meteen of het de moeite is ;)

usakli_boy

Legacy Member
Johan tb zei:
Het is zeker geen miskoop. Als je daar bang voor bent kun je eigenlijk nooit een game kopen. ;) En ja ik hen al een paar miskopen achter de rug, maar daar valt dit zeker niet onder. :D

Dit is zo een beetje mijn eerste game dat ik ge pre orderen daarom bekijk ik het met argwaan maar ik wil hem zo graag hebben eigenlijk die off road rijden met zo een zware jeep da wil ik toch zo graag he :D

usakli_boy

Legacy Member
sovereign001 zei:
En hoe zit het nu met de wagens zelf? De geluiden? Zijn ze nu al wat meer realistisch?

Zoals een aston martin die echt klinkt als een aston martin en niet als viercilinder?
Ik heb in het begin een paar filmpjes gezien en dat was verre van het juiste.. Ook gleden de auto's precies over de grond.

Is dit al opgelost?


Dat de auto's gleden van de grond zag ik ook. Ik hoop dat ze da verholpen hebben da kan de hele spel omzeep helpen

shiftyke

Legacy Member
usakli_boy zei:
En dat betekent?

Het correct gebruik van leestekens!

Ik heb zelf geen al te bijster goede geluidsinstallatie maar die Lancia Delta klonk toch lekker op de laptop hier :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan