Archief - Test Drive Unlimited 2 official thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Flare'

Legacy Member
De recente previews zijn toch een stuk positiever als mijn ervaring met de beta heb ik de indruk... Ik denk dat dit gewoon een game wordt om met de controller te spelen, tenzij ze nog iets zouden hebben gedaan aan de stuurwielbesturing, maar dat betwijfel ik. Echt jammer, want TDU 1 met stuur was echt wel een pak beter :( Snap dus ook niet hoe ze het hebben kunnen klaarspelen om dit slechter te maken.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Flare' zei:
De recente previews zijn toch een stuk positiever als mijn ervaring met de beta heb ik de indruk... Ik denk dat dit gewoon een game wordt om met de controller te spelen, tenzij ze nog iets zouden hebben gedaan aan de stuurwielbesturing, maar dat betwijfel ik. Echt jammer, want TDU 1 met stuur was echt wel een pak beter :( Snap dus ook niet hoe ze het hebben kunnen klaarspelen om dit slechter te maken.

Je kunt het natuurlijk gewoon eerst proberen met stuur lukt het niet dan kun je nog altijd de controller gebruiken

usakli_boy

Legacy Member
Bij gamemania geven ze ook niks goeds voor het pre orderen alleen een cd met ibiza classics :s

SVDW

Legacy Member
usakli_boy zei:
Bij gamemania geven ze ook niks goeds voor het pre orderen alleen een cd met ibiza classics :s

Heb een interessante pre-order gezien bij play.com
Game + als bonus casino + Aston Martin V12 Vantage Carbon Black (incl Zwart pak voor je personage) voor €35

Daarom dat ik nog wa twijfel of het spel de moeite waard is

usakli_boy

Legacy Member
SVDW zei:
Heb een interessante pre-order gezien bij play.com
Game + als bonus casino + Aston Martin V12 Vantage Carbon Black (incl Zwart pak voor je personage) voor €35

Daarom dat ik nog wa twijfel of het spel de moeite waard is

Dat is wel een heel goede prijs maar ik kan niet bestellen via internet dat is wel mijn probleem spijtig genoeg.

Flare'

Legacy Member
Weird, Amazon had ook een pre-orderbonus maar die staat er nu ineens niet meer op? :s Ik had hem daar besteld, was maar 30€.

GeoBem007

Legacy Member
Zonda preorder? Waar? :)

Khad eentje met de Bug, maar kheb in een zotte bui gecancelled.

SpeedFreak.be

Legacy Member
GeoBem007 zei:
Zonda preorder? Waar? :)

Khad eentje met de Bug, maar kheb in een zotte bui gecancelled.

STEAM. btw die krijg ik ook.

btw wss heb ik een pre-order bonus over in vorm van een Shelby GT500.
kreeg voor de kerst nog een pre-order cadeau en je kan maar 1x dezelfde wagen redeemen (heb wss 2x de Shelby)

Private_BE

Legacy Member
Liedje heb ik gevonden op youtube, maar slechts kort stukje en niks duidelijk voor de rest.

Heeft iemand een idee waar ge "Paul Oakenfold - My Girl" kunt vinden...

GeoBem007

Legacy Member
Johan tb zei:
STEAM. btw die krijg ik ook.

btw wss heb ik een pre-order bonus over in vorm van een Shelby GT500.
kreeg voor de kerst nog een pre-order cadeau en je kan maar 1x dezelfde wagen redeemen (heb wss 2x de Shelby)

Well fuck me. Das ne tricolore! Ma kwil het op de PS3 kopen :(

Thin Liz

Legacy Member
Ik kijk enorm uit naar dit spel maar als ik de reacties op de beta lees dan betwijfel ik wel of het zo goed zal worden als de eerste versie. Toch maar eerst enkele reviews bekijken...

Dakantochnie

Legacy Member
Johan tb zei:
Getest op PS3 (met controller) prima, maar met stuur is het wel iets anders. ;)
Daar spreek ik me niet over uit natuurlijk, maar alleen al de vooruitgang in graphics vind ik heel knap toch. :)

GeoBem007

Legacy Member
Multiplatform online gaming is er nog ni zekers?

Kga'm zowiezo wel voor de PS3 halen, de vraag is alleen op release/preorder of later..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan