Flare'
Legacy Member
De recente previews zijn toch een stuk positiever als mijn ervaring met de beta heb ik de indruk... Ik denk dat dit gewoon een game wordt om met de controller te spelen, tenzij ze nog iets zouden hebben gedaan aan de stuurwielbesturing, maar dat betwijfel ik. Echt jammer, want TDU 1 met stuur was echt wel een pak beter
Snap dus ook niet hoe ze het hebben kunnen klaarspelen om dit slechter te maken.
Snap dus ook niet hoe ze het hebben kunnen klaarspelen om dit slechter te maken.



