Archief - Test Drive Unlimited 2 official thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Evolµtion

Legacy Member
Johan tb zei:
Geen idee nog niet bekend. Ik verwacht voor de volgende keer wel een update. :p

khoop binnekort kheb het nog maar heel ffkes eens kunnen spelen.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Btw iedereen die een beta key heeft gewoon af en toe proberen. ;) Vandaag was er ook geen beta (niet aangekondigd), maar om een uur of 4 kon ik me zonder problemen inloggen (en spelen) en ik was echt niet de enige. Als ik een gok mag doen dan heb je tussen 2 uur en 6 uur het meeste kans. :woohoo:

Evolµtion

Legacy Member
Johan tb zei:
Btw iedereen die een beta key heeft gewoon af en toe proberen. ;) Vandaag was er ook geen beta (niet aangekondigd), maar om een uur of 4 kon ik me zonder problemen inloggen (en spelen) en ik was echt niet de enige. Als ik een gok mag doen dan heb je tussen 2 uur en 6 uur het meeste kans. :woohoo:

kzal straks eens proberen inloggen dan :p

assaulter_g4

Legacy Member
Heb ook eens die beta geprobeerd en vond er absoluut niks aan.
Het rijden zelf trekt op niets, zo'n floaty en losse besturing, kutspel joh.

vishnusixclix

Legacy Member
Tijd voor een round-up zou ik denken.

1. Is er verbetering in het spel, is het al redelijk af?

2. Voelen de wagens beter of slechter dan in't vorige spel?

3. Zijn de banen nog steeds zo lego-achtig?
(Zonder inclinaties in't wegdek, enkel hoeken waar een helling zou moeten zijn.)

SpeedFreak.be

Legacy Member
1. er zit verbetering in, maar de release is meen ik voor 11 februari. Is het af? geen idee, want de beta is zeer beperkt (veel stuff/races/wagens niet beschikbaar)

2. wagens voelen slechter aan atm, maar ze zijn er nog mee bezig.

3. de banen zijn imho een pak beter.

Ik denk dat ze er wel komen, maar het duurt gewoon nog even en het kan goed zijn dat de releasedatum nog een keer wordt verschoven.

Private_BE

Legacy Member
Ik kijk er al naar uit, ik koop het sowieso. Zo prachtig om te kunnen cruisen.

Ik ga alvast ne pre-order doen op steam, al had ik liever ne R8 spyder gehad dan de zonda :p

Maar zalig dat er staat januari 2011, dat is dus maar een maandje meer :love:

JorisL

Legacy Member
Inderdaad, ik heb de eerste game veel gespeeld, wel op de PSP maar ook die versie vond ik wel goed. Tussendoor kon ik al eens spelen bij een vriend op de Xbox 360 en die versie was gewoon fantastisch! Deeltje 2 komt hier zeker binnen :)

SpeedFreak.be

Legacy Member
Ik heb een 2e pre-order lopen (de andere verkoop ik denk ik) bij game.UK specials: casino (R8 cabrio en een Spijker te winnen) en de Veyron SS. :evil:

Cpt. Caparzo

Legacy Member
jammer dat ik donderdag een beta test gemist heb :p
maar ik koop hem sowieso ook. Ik amuseer me al in de beta, zal het in de full version ook wel zo zijn!

Private_BE

Legacy Member
Johan tb zei:
Ik heb een 2e pre-order lopen (de andere verkoop ik denk ik) bij game.UK specials: casino (R8 cabrio en een Spijker te winnen) en de Veyron SS. :evil:

Hoe bedoelde te winnen? Ge moet op een knopke duwen en dan kunt ge die winnen ofzo?

Maarja mits veel racen komen we ook wel aan een R8, dus zal ik het waarschijnlijk met de Pagani doen :)

SpeedFreak.be

Legacy Member
Nee de R8 cabrio is bij mijn weten een casino wagen only. Maw niet te koop bij de normale dealer (Coupe wel). Wat moet je daarvoor doen de R8 is wss dan ook te koop in het casino en anders moet je winnen op de speciaal daarvoor bedoelde "slotmachines" (heb hem al gewonnen in de Beta) hoe je de spijker kunt winnen weet ik niet (ik vermoed met roulette). Daarboven op kun je ook nog een maatpak winnen in het casino.

Thin Liz

Legacy Member
Johan tb zei:
Nope en komen ook niet de devs (developers) vonden het te moeilijk of zo. :wtf:

Te lui zeker. Ruitenwissers zaten al in Test Drive 3, misschien zelfs vroeger.

Anoniem04

Legacy Member
What the fuck. :wallbash:

Ik begin het wel beu te worden dat de meeste race devs het nog altijd niet nodig lijken te vinden om echte weereffecten proberen na te bootsen.

lord_augustus

Legacy Member
maar goed, ik haat ruitenwissers. ik gebruik altijd rain-X boven de 50 gleiden de druppels dan weg alsof het niks is

maar toch zouden ruitenwissers wel een extra realistisch effect hebben. alle knoppekes in de auto moeten werken

shiftyke

Legacy Member
Pfff zo veel wagens die pre-order exclusives zijn. Zelfs de Veyron SS, komaan die kan je toch niet uit een game laten. Vermoedelijke wordt er weer een DLC pack uitgebracht. :sad:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan