Archief - Test Drive Unlimited 2 official thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem04

Legacy Member
Dat de rem en koppeling niet drukgevoelig zijn maar gewoon aan/uit van het moment je de pedaal lost is echt verdomd irritant.

Ik vind het geluid al een verbetering tov TDU1, maar het kan nog altijd veel beter.

scipicore

Legacy Member
Kheb het nog eens gespeeld en ik vind het een ferme verbetering. Kan eindelijk cruisen tegen 290 per uur en enkel crashen door mijn eigen schuld :D
Als ze de bugs er wat uit strijken wordt dit nog wel een goed spel.

Cpt. Caparzo

Legacy Member
ik heb net met een paar frans mannen zo een goeie 200km afgelegd, echt wel geamusseerd. Maar het kan algemeen nog allemaal beter :D

scipicore

Legacy Member
Waarom zou je op het beta forum moeten zijn als je niet deelneemt aan de beta? :p

scipicore

Legacy Member
Als daar aan hebt deelgenomen, neem je toch deel aan de beta?

SpeedFreak.be

Legacy Member
Dillyracer zei:
Maar ik heb geen machtigingen bij gekregen op mijn account.

Stuur anders eens een mailtje naar beta support hierover. ;)

[email protected]

Btw voorlopig is de beta dicht (ook voor de normale testers) wss worden er veel bugs uitgehaald aankondigingen over nieuwe speeltijden komen nog.

Dendrobates25

Legacy Member
Is er eigenlijk al een officiële releasedatum aangekondigd? Vind hier nergens iets over terug..

SpeedFreak.be

Legacy Member
Ik heb al een paar data gehoord variërend van januari t/m maart. :doh:

GinyuWarrior

Legacy Member
sovereign001 zei:
Vond de eerste goed, maar op het gebied van motorgeluiden kon het beter. Heel de tijd beta filmpjes gezien, en spijtig genoeg slaagt dit weer tegen. Een aston martin (die heerlijk ronkt) klinkt gewoonweg hetzelfde als een ferrari california in een filmpje. En het geluid van die aston martin en of ferrari klopt gewoonweg niet!

:(

geluid kunnen we nog aanpassen met wat mods hier en daar, de handling daarentegen.

Laten we dus hopen dat die handling zeker nog wordt aangepakt, heb de game spijtig genoeg nog niet gespeeld (GVD) maar wat ik er allemaal over lees...

Hoedanook het concept van de bourgeoisie uit te hangen met dure auto's, wijven en megadure mansions slaat waarschijnlijk wel aan.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Je moet ook niet vergeten het is nog in beta en dus onderhevig aan veranderingen en het is nog een paar maand tot de release dus er kan nog van alles gebeuren. :p

Cpt. Caparzo

Legacy Member
Net nog beetje op de Beta gespeeld. Weer lekker zitte rijden. Het sturen is percies een beetje aangepast ? Leek me beter af te gaan dan vorige keer

SpeedFreak.be

Legacy Member
Had ook de indruk, maar dat kan haast niet aangezien er sinds dat beta weekend geen update is geweest (buiten nieuwe launcher en trailer)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan