Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MagiKTimo zei:Servers down?

Johan tb zei:Beta weekend was om 5 uur afgelopen. Nieuwe sessies worden aangekondigd op het beta forum.![]()
.Dillyracer zei:Ik kan niet op het beta forum.![]()
je hebt toch een tdu2 account? heb je dat dan ingevoerd op het beta forum: nickname als van het tdu acc in de game+wachtwoord?Dillyracer zei:Maar ik heb geen machtigingen bij gekregen op mijn account.

sovereign001 zei:Vond de eerste goed, maar op het gebied van motorgeluiden kon het beter. Heel de tijd beta filmpjes gezien, en spijtig genoeg slaagt dit weer tegen. Een aston martin (die heerlijk ronkt) klinkt gewoonweg hetzelfde als een ferrari california in een filmpje. En het geluid van die aston martin en of ferrari klopt gewoonweg niet!
![]()