Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kzit hier nu eig gewoon wat rond te rijden met die standaard mustang. Hoe krijg je ne andere auto? en kan je een grote map hebben ofzo met evt wat 'objectives' of? Of is't enkel free roam? . En bij die map linksonder, het aantal aut'os in de rechterhoek, is dat het antal spelers op die map? Atm maar 7 :/
Mee zei:Ja, want ge hebt niet genoeg in den Beta.

Frado2005 zei:Wat moet ge in feite doen?Kzit hier nu eig gewoon wat rond te rijden met die standaard mustang. Hoe krijg je ne andere auto? en kan je een grote map hebben ofzo met evt wat 'objectives' of? Of is't enkel free roam? . En bij die map linksonder, het aantal aut'os in de rechterhoek, is dat het antal spelers op die map? Atm maar 7 :/

Dillyracer zei:Het is dan ook echt een beta deze keer, het is dus redelijk normaal dat er bugs inzitten.
Niettemin het is al beter dan het was. Wat betreft de besturing daar zijn ze ook nog mee bezig ze hebben dit weekend pas wat nieuws geprobeerd op dat gebied dus wees geduldig.
Het wordt wel goed, maar ze hebben tijd nodig.-=Spyder.LA=- zei:buglevel is weer immens hoog , zo kan ik niet met de Q7 vertrekken , blijft in toeren haperen bij 1000rpm
