Archief - Test Drive Unlimited 2 official thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Frado2005

Legacy Member
gvd, ik installeer da juist, mag ik nu nog es 750mb downloaden vooraleer ik kan spelen :sop: . Te tam om de main exe aan te passen dus

Anoniem04

Legacy Member
Ik vind het nog wel leuk.

Minpunten die ik tot nu toe tegen ben gekomen is dat het wat glitchy is, de rem staat veel te hard, Force Feedback voelt wat tam aan en de windscreenwipers werken spijtig genoeg niet. Ik heb ook redelijk wat instellingen moeten aanpassen voor het sturen zelf gevoeliger werd.

Het leuke is dat de snelwegen veel bekender voorkomen omdat het in Ibiza te doen is, ook zijn er nu rondpuntjes. Rijden op een snelweg in de nacht is echt leuk om te doen, ook zijn er een pak minder bumps in de weg.

Met een Delta Integrale crossen terwijl de auto vuil wordt is ook zeer leuk om te doen.

Frado2005

Legacy Member
Wat moet ge in feite doen?:p Kzit hier nu eig gewoon wat rond te rijden met die standaard mustang. Hoe krijg je ne andere auto? en kan je een grote map hebben ofzo met evt wat 'objectives' of? Of is't enkel free roam? . En bij die map linksonder, het aantal aut'os in de rechterhoek, is dat het antal spelers op die map? Atm maar 7 :/

SpeedFreak.be

Legacy Member
Je hebt verschillende opties er zijn 4 multiplayer races, je kunt een nieuwe wagen kopen (map - places for your car of zo - car dealer), dan heb je nog je huis, kapper en plastisch chirurg en last but not least het casino (allemaal onder map tab places for your avatar). Meer info vindt je op de beta forums. ;)

Cpt. Caparzo

Legacy Member
Ik vind het best leuk, lekker scheuren over de snelweg met een paar kerels. Alleenja nog wel glitches , zoals auto's die opeens verdwijnen, had dit ook met die Q7, na een tijd verdwijnt die gewoon tijdens het rijden ?

Anoniem04

Legacy Member
Konden ze het nu echt niet duidelijk maken in de cockpit dat de pinker nog opstaat of niet. :sop:

Anoniem04

Legacy Member
Er is echt nog veel werk aan het spel. Als mijn stuur in een echte auto ook zo zwaar zou zijn, dan zou ik al serieus wat spieren hebben. :unsure:

Ik wil in de closed beta ffs. :sop:

Frado2005

Legacy Member
Kvind het maar dom als er ene weggaat uit ne challenge, dat het voor iedereen meteen gedaan is. Moogde telkens opnieuw beginnen :/

Evolµtion

Legacy Member
Frado2005 zei:
Wat moet ge in feite doen?:p Kzit hier nu eig gewoon wat rond te rijden met die standaard mustang. Hoe krijg je ne andere auto? en kan je een grote map hebben ofzo met evt wat 'objectives' of? Of is't enkel free roam? . En bij die map linksonder, het aantal aut'os in de rechterhoek, is dat het antal spelers op die map? Atm maar 7 :/

op m drukken en dan die wagen icon aan klikken en u kaart wa uitzoomen dan krijg je zo auto merk tekentjes.

HansP

Legacy Member
kvind het echt niet goed

problemen eerste TDU zijn wederom terug ... veel CPU en GPU verbruik voor weinig graphics ( in mijn mening ) ( heb E6600 @ 2.7ghz , Ati 5770 1gb, 6gb ddr2 ; draait niet zo vlot op 1280*1024 alles medium 2xAA )

besturing trekt op de zak ( hopelijk nog gefixt in final maar in originele TDU vond ik het ook niet dat ... ) speel met G25 btw

buglevel is weer immens hoog , zo kan ik niet met de Q7 vertrekken , blijft in toeren haperen bij 1000rpm

voor de rest , detail in cockpit is wel mooi, al zou er mss wel mogen nagedacht worden bij bvb de ferrari dat het geluid harder mag omdat je met open dak zit of bij andere als je ramen opendoet dat je het harder hoort

is niet iets wat ik zou kopen dus en wacht nog geduldig op GT5 :)

Anoniem04

Legacy Member
Het is dan ook echt een beta deze keer, het is dus redelijk normaal dat er bugs inzitten.

HansP

Legacy Member
weet ik wel maar ik vind toch dat ze het sturen iets beter mogen maken ... graphics met glitches OK maar mag toch iets deftig inzitten :)

SpeedFreak.be

Legacy Member
Dillyracer zei:
Het is dan ook echt een beta deze keer, het is dus redelijk normaal dat er bugs inzitten.

Idd het is echt een BETA er moet nog tamelijk veel gebeuren, maar er zit progressie in. De release is pas volgend jaar ergens. :p Niettemin het is al beter dan het was. Wat betreft de besturing daar zijn ze ook nog mee bezig ze hebben dit weekend pas wat nieuws geprobeerd op dat gebied dus wees geduldig. :p Het wordt wel goed, maar ze hebben tijd nodig.

Mee

Legacy Member
Wat ik wel erg vind is dat de geluiden van de auto's echt op helemaal niks trekken, er is totaal geen gelijkenis tussen het geluid in TDU2 en het echte geluid van een Ferrari, Aston Martin,...
En dát is iets dat volgens mij niet gaat worden opgelost: die geluiden zijn al gemaakt (net zoals de modellen en het interieur), ze gaan die niet opnieuw opnemen.

GeoBem007

Legacy Member
-=Spyder.LA=- zei:
buglevel is weer immens hoog , zo kan ik niet met de Q7 vertrekken , blijft in toeren haperen bij 1000rpm

Gekende bug in manueel, ook bij de Lancia dacht ik. Heeft te maken met dat ze recent wat met de physics enz hebben veranderd en dat de automatische clutch, om een of ander reden, bij deze wagens niet goed macheert.
In automaat gaat het wel ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan