Archief - Test Drive Unlimited 2 official thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GeoBem007

Legacy Member
Kben al anderhalfuur bezig..
Heb het nu wel 'gezien' met de beta..

Engine sounds zijn wel superslecht. Trekken nergens op het origineel.
Handling ga ik me niet over uitspreken. Kvind het nog wel meevallen, maar kzit hier op mijne laptop zonder controller ofzo dusja.
Het ziet er eigenlijk nog echt goed uit, zelfs op mijne laptop die tussen de minimum en recommended specs ligt.

Kvind het wel goed, leuke opvolger voor TDU maar het is zeker geen pottenbreker..

Mr Syphon

Legacy Member
van mijn part mogen ze da nog een half jaar uitstellen zolang ze de handling en sounds maar op punt stellen

als ik het zo lees gaat dat echt de pret bederven

tuner111

Legacy Member
just een uur of 2 gespeeld ze, Handeling is al veel verbeter tegenover vroegere bèta's. Sounds zijn niet echt top ma klinken toch niet uber slecht. dus mijn conclusie is dat er veel vooruitgang is !

GeoBem007

Legacy Member
Kben een halfuur bezig geweest met de slot machines om de R8 te winnen maar het is mij ni gelukt :( Wel een paar keer close.. :P

SpeedFreak.be

Legacy Member
GeoBem007 zei:
Kben een halfuur bezig geweest met de slot machines om de R8 te winnen maar het is mij ni gelukt :( Wel een paar keer close.. :P

Ik verspil er geen moeite aan. :p

shiftyke

Legacy Member
Heb zo eens een chase gedaan met die politiewagen, wat een kut handling had die zeg :rofl:

Bloob

Legacy Member
Mr Syphon zei:
van mijn part mogen ze da nog een half jaar uitstellen zolang ze de handling en sounds maar op punt stellen

als ik het zo lees gaat dat echt de pret bederven
+2

SpeedFreak.be

Legacy Member
Lol vandaag een police chase. Ik bump tegen een politiewagen aan met mijn Q7 de chase begint Ik draai 50 meter verder een zandweg in geen politie meer gezien. :D

Masghibli

Legacy Member
Johan tb zei:
Lol vandaag een police chase. Ik bump tegen een politiewagen aan met mijn Q7 de chase begint Ik draai 50 meter verder een zandweg in geen politie meer gezien. :D

Das wel erg easy dan ;)

SpeedFreak.be

Legacy Member
Masghibli zei:
Das wel erg easy dan ;)

Is me al 2x op die manier gelukt de truc is om tussen de aankondiging dat je geviseerd wordt en het moment dat ze beginnen te vervolgen een zandweg in te rijden en dan vol gas te geven. :p

SpeedFreak.be

Legacy Member
Masghibli zei:
Haha, aandachtspuntje dacht ik zo! Wil nu ook een beta account :D

Ik ben gek als ik daarop wijs waarom zou ik me het zelf nodeloos moeilijk maken? :p

Masghibli

Legacy Member
Chases zijn juist zo vet. Kan al niet wachten op de nieuwe NFS :d

SpeedFreak.be

Legacy Member
Energised zei:
geven ze nog beta's weg??

Geen idee eigenlijk er worden nog steeds mensen geselecteerd alleen ik heb geen idee wanneer ze zich hebben aangemeld (kan 1 maand geleden zijn, maar ook 6 maand).

GeoBem007

Legacy Member
Kheb een dikke week geleden mijne beta key ontvangen en mij ingeschreven in't begin..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan