Archief - Test Drive Unlimited 2 official thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mee

Legacy Member
amdr zei:
Kheb vandaag mijne mail ook gekregen maar ik weet zelfs ni of ik hem wil installeren na wa ik er heb van gezien ;x
Heb er net ook een gekregen en ik denk net hetzelfde :).

SpeedFreak.be

Legacy Member
Ik heb er eentje, maar die is al geactiveerd. Btw zaterdag weer een betasessie met als nieuwe dingen: de Ferrari California en een SUV (welke is nog niet bekend) ook krijgen de betatesters die zaterdag online komen een jasje voor hun avatar.

de mail:

Ferrari Unlocked and Exclusive item of clothing!

Save the date! This Saturday from 9AM to 1PM PDT (16:00 to 20:00 GMT) we will be featuring one of Ferrari’s cars for all of you Beta testers. We will also be introducing an SUV for some off-roading fun. (And to gather your feedback too!)

Please join us as we will be including more bug fixes and we push for the ultimate stress test on our systems. The more players we get in, the more valuable the test becomes to us.

As incentive, we will also award a special in-game jacket for your avatar that will be available to all Beta testers that participate in Saturday’s playtest. Be the envy of your peers and show that you were with us from the beginning!

To ensure the best experience, please be sure to patch up to the latest version of the beta client in advance of the playtest start time.

We look forward to seeing you in game on Saturday!


Sincerely,
The Test Drive Unlimited 2 Team


sorry voor de donkere tekst op een 1 of andere manier wil hij atm geen andere kleur aanvaarden



GeoBem007

Legacy Member
Heb het ook gelezen..
Downloader kan niet gepauzeerd en hervat worden hé?! :(

SpeedFreak.be

Legacy Member
GeoBem007 zei:
Bestaan er direct links?

Er zijn wel versies op het i-net te vinden, maar die zijn hopeloos veroudert. Het enige wat je kunt doen (het is p2p) met netlimiter de upload dichtdraaien, maar dat werkt ook niet altijd.

shiftyke

Legacy Member
Johan tb zei:
Er zijn wel versies op het i-net te vinden, maar die zijn hopeloos veroudert. Het enige wat je kunt doen (het is p2p) met netlimiter de upload dichtdraaien, maar dat werkt ook niet altijd.

int begin gaat die downloader vrij traag, maar na een half uurke haalde ik wel snelheden tot 3MB/s hoor. Naar het einde toe wel terug rond de 500kbps wat ook niet zo traag is imo.

Zaterdag nog eens proberen mee te doen, hopelijk is de handling al wat verbeterd.

GeoBem007

Legacy Member
Kga'm opzetten. Ben heel't weekend ni thuis, dus khoop da'm tegen vanavond 22u wel klaar is me downloaden..


EDIT: resume werkt blijkbaar :) Downloadensnelheid schommelt, maar toch boven de 100kbps :)

amdr

Legacy Member
omfg; het EERSTE zinneke dat ge ziet in da spel. The games saves automatically, do not turn of your console...

amdr

Legacy Member
Ale ik geraak er al ni op: Invalid product key, going to offline.

En da aat ni in den Beta:p Nice :unsure:

SpeedFreak.be

Legacy Member

GeoBem007

Legacy Member
Wij zitten op GMT +2 dus dat wordt 18-22 vanavond? Kweet eigenlijk ni of ik kan.. :S

Ben benieuwd. Got it up & running.. Jammer eigenlijk da offline mode ni gaat :P

SpeedFreak.be

Legacy Member
GeoBem007 zei:
Wij zitten op GMT +2 dus dat wordt 18-22 vanavond? Kweet eigenlijk ni of ik kan.. :S

Ben benieuwd. Got it up & running.. Jammer eigenlijk da offline mode ni gaat :P

Je moet wel bedenken dat het geen demo, maar een closed beta is die verre van af is. Atm zit er geen offline in, omdat ze testen op stabiliteit en fouten online. BTW offline heeft ook atm niet veel zin, omdat er weinig offline features geïmplementeerd zijn.

Muscleduck

Legacy Member
Hmm dus de servers zijn niet online en daarom komt die error of zo? Waarom staat er dan game servers available -_-

SpeedFreak.be

Legacy Member
Muscleduck zei:
Hmm dus de servers zijn niet online en daarom komt die error of zo? Waarom staat er dan game servers available -_-

Ze zijn voor intern wel open (tests, bugs, etc), maar niet voor extern gebruik. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan