Archief - Test Drive Unlimited 2 official thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SpeedFreak.be

Legacy Member
shiftyke zei:
Vandaag ook nog een lange test van 17u tot 02u onze tijd :love:
Plus een patch van 560MB :o

De servers gaan om 16.00 uur online om te patchen (alleen daarvoor dus niet om te spelen). ;)

Flare'

Legacy Member
Damn, al van halfvijf aan het patchen :s gaat echt niet vooruit. 500MB, zal misschien wel de moeite worden qua fixes dan wel :)

SpeedFreak.be

Legacy Member
Damn dll @ 35 KB/s en op 82% ben vanaf 15.30 bezig de eerste keer besloot de downloader de geest te geven op 30% dus het feest moest overnieuw. Ik denk dat nog 30-45 minuten nodig heb. :doh:

Flare'

Legacy Member
Ik heb het net even voor de eerste keer gespeeld... Damn, wat is me dat met die Force Feedback zeg? :| Mijn stuur voelt zo los als iets aan en ik heb precies totaal geen gevoel als ik aan het rijden ben :s Kan misschien aan mijn stuur liggen, maar dat lijkt me toch sterk. Ik heb een Logitech Driving Force Pro (voorganger van die DFGT).

Grafisch is de game al vrij goed vind ik (bolt ook probleemloos op full HD en bijna alles very high) maar aan de physics, het geluid, de FFB en het rijgedrag (m.a.w. bijna alle essentiële dingen in een racegame) is echt nog wel veel werk pff. Ik dacht dat sommigen hier overdreven maar ik vrees dat ik ze nu toch moet gelijk geven :(

V1nce

Legacy Member
Nja ik heb 100 den uren tdu gespeeld en kwa gameplay is die gewoon beter.

De handeling trekt hier op nix, wat zowat het belangrijkste is in een racegame, der moet nog heel veel gebeuren voor dat deze game nog mar in de buurt komt van tdu 1 , ik kan goed geloven waarom deze is uitgesteld geweest , stel u voor da da nie was gebeurd , wa een tristig spel was dees dan geweest.

Clarkske

Legacy Member
Hoe kan dat nu, ik kan niet meer in de beta geraken, de key is invalid, de vorige keer kon ik er wel in?
Ik heb nog eens m'n key ingeven via die activatie, maar noppes...
Heeft/had iemand dit ook?

Of moet je die weer helemaal opnieuw downloaden, nee toch?

vishnusixclix

Legacy Member
nog nieuwe vaststellingen? Wat ik lees is zwaar negatief. Wat een gedrocht zou dat niet zijn. (de filmpjes zeiden eigenlijk genoeg)

SpeedFreak.be

Legacy Member
VishnuSixDix zei:
nog nieuwe vaststellingen? Wat ik lees is zwaar negatief. Wat een gedrocht zou dat niet zijn. (de filmpjes zeiden eigenlijk genoeg)

Het is atm nog niet zo best, maar ze hebben nog even tijd.

Btw voor degene die hier ingame filmpjes via bv youtube willen plaatsen bedenk wel dat het ingaat tegen de NDA waarmee je akkoord bent gegaan. Dit kan tot gevolg hebben dat je betastatus herroepen wordt (om over verdere gevolgen te zwijgen).

shiftyke

Legacy Member
Voor de eerste maal de beta gedaan en de handling is echt :puke:

Ik vind trouwens mijn huis niet, ik heb 3 wagens gekocht en ik weet niet hoe ik aan de vorige kan :s
Ze verschijnen ook niet op de map.

edit: never heb het gevonden :p

edit 2:

Bevindigen na een uurtje spelen:

Handeling is zoals gezegd vreselijk, maar eens ze dit aanpassen gaat het toch net als de eerste TDU een zeer leuk, spel worden denk ik. Zeker met de Integrale over de offroad baantjes scheuren. Helaas draait het wel wat stroef op mijn laptopke (was dan ook een goedkoop model). Maar zelf op low ziet alles er zeer goed uit.

Hopelijk zijn er niet teveel exclusives verbonden aan het casino want dat vind ik tbh maar niets.

shiftyke

Legacy Member
Johan tb zei:
Je kunt daar die R8 winnen... ;) (is mij nog niet gelukt :()

idem, nochtans paar keer zeer close, met 5000$ begonnen en al 2x verdubbelt. Nu nog 6000+- over :sad:

SpeedFreak.be

Legacy Member
tuner111 zei:
vandaag vanaf 14 tot 00 beta test ;)

Dan zou ik toch nog eens lezen... ;), want dat zijn gmt tijden (en ook niet correct):

Please join us for another playtest this Saturday, October 2nd from 8AM to 5PM PDT (1500 to 0000 GMT)
Dat is dus van 17.00 tot 02.00. :p

GeoBem007

Legacy Member
Heb net mail gehad met invite voor de Beta :)

3.5GB?!

Wou het op school doen, maar ze blokkeren hier blijkbaar een paar poortjes.. :(

amdr

Legacy Member
Kheb vandaag mijne mail ook gekregen maar ik weet zelfs ni of ik hem wil installeren na wa ik er heb van gezien ;x

GeoBem007

Legacy Member
Als ge toch de kans krijgt..
Recommended specs spreken wel van minstens 3ghz duo.. Kheb maar 2.6 :-(
Ben benieuwd!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan