SpeedFreak.be
Legacy Member
shiftyke zei:Vandaag ook nog een lange test van 17u tot 02u onze tijd
Plus een patch van 560MB![]()
De servers gaan om 16.00 uur online om te patchen (alleen daarvoor dus niet om te spelen).

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
shiftyke zei:Vandaag ook nog een lange test van 17u tot 02u onze tijd
Plus een patch van 560MB![]()

Kan misschien aan mijn stuur liggen, maar dat lijkt me toch sterk. Ik heb een Logitech Driving Force Pro (voorganger van die DFGT). 
V1nce zei:Werkt fullscreen nu al trug ?

VishnuSixDix zei:nog nieuwe vaststellingen? Wat ik lees is zwaar negatief. Wat een gedrocht zou dat niet zijn. (de filmpjes zeiden eigenlijk genoeg)



Johan tb zei:Je kunt daar die R8 winnen...(is mij nog niet gelukt
)
ad:tuner111 zei:vandaag vanaf 14 tot 00 beta test![]()
, want dat zijn gmt tijden (en ook niet correct):Dat is dus van 17.00 tot 02.00.Please join us for another playtest this Saturday, October 2nd from 8AM to 5PM PDT (1500 to 0000 GMT)
