Archief - Test Drive Unlimited 2 official thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SpeedFreak.be

Legacy Member
[Dark-Fury];14508758 zei:
Hoe verhoogt ge rap u discovery level, want ge hebt da precies nodig voor alles :/

Rijden, wrakken vinden, foto's maken, enz.

Btw klote spel is net gecrashed en ik kan niet meer online (unkown error). ik hoop dat mijn savegame het heeft overleefd. :doh:

Energised

Legacy Member
iemand 'n idee waar ik het DLC kan kopen?

beter ergens via ebay of 'n andere site dan via de officiele site?

motje

Legacy Member
[Dark-Fury];14508758 zei:
Hoe verhoogt ge rap u discovery level, want ge hebt da precies nodig voor alles :/

Je krijgt ook +- 25 discovery points per event je doet, die bom icoontjes die 10 min actief zijn op de map.

Rubmifer

Legacy Member
Ik geef het op. Framefreezes alom, zelf met alles op low, alles uit in mijn ATI control center, en het gaat gewoon voor geen meter.

Ik wacht nog een week op eventuele patches, anders vliegt ie de verkoop in. Bende apen.

bunny456

Legacy Member
Huis 1/2 :)
25834v7.jpg

a3mwcy.jpg

Audi S5, Audi TTS, Range Rover Sport, Jaguar XKR (cruisebak) en een Ferrari 612 :)

SXe

Legacy Member
Ik gebruik eigelijk enkel mijn VW Touareg voor te cruisen :p Gaat een stukske sneller op dirt roads.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Ik heb goed nieuws de McLaren MP 4-12C is geen clubcar. Ik heb hem net gekocht. Ik heb nu alle licenses en in elke klasse minimaal 1 wagen.

vishnusixclix

Legacy Member
+
Wijde wereld
Veel leuke autos
Speciaal multiplayer concept

-
arcade (kan ook + zijn) weggedrag
AI is oliekoekendom (hilarisch bij momenten)
weinig écht inhoudelijke updates of verbeteringen tov TDU 1 , zo zit de bug dat mijn wagens "botst" tegen de weg (omdat hij net niet hoog genoeg is in de overgang offroad-road) er nog altijd in, reteambetant met lage sportwagens.

Maar ik ben content dat ik nog eens een TDU kan spelen, en Ibiza houdt me goed bezig :)
Qua crashes en bugs valt het atm goed mee.

[Dark-Fury]

Legacy Member
Die offroad timetrials zijn wel veel te frustrerend...
als het parcours zijn met muurkes en veel te veel rotsblokken :s
1 keer een kleine stuurfout maken en ge moogt het al vergeten en gans opnieuw beginnen :/

bunny456

Legacy Member
Idd die muren en rotsen zijn super ambetant :angry:
Kheb er ook lang aan gesukkeld!

Cpt. Caparzo

Legacy Member
Ik ben vandaag voor het eerst terug gegaan naar Hawai, en ik vind het daar precies leuker rijden dan op Ibiza

Stancke

Legacy Member
Er is al een fix ontwikkeld voor de Club activiteiten, ze zij nu aan het testen en moet binnenkort online gaan.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Cpt. Caparzo zei:
Ik ben vandaag voor het eerst terug gegaan naar Hawai, en ik vind het daar precies leuker rijden dan op Ibiza

Tot dat je timetrials off-road gaat rijden. Als je denkt dat Ibiza Kl*te is.... :x

Ikaruga

Legacy Member
heeft er soms iemand een goede controls settings voor met een x360 controller?

Die auto's draaien absurd scherp en zijn hypergevoelig

SpeedFreak.be

Legacy Member
Zucht idd servers zijn weer plat ik heb mee een offline profiel aangemaakt. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan