Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

picasso123

Legacy Member
Ik had hem al is gedownload met free weekend en toen kwam er zo een pop up met een of andere error :help:
Iemand enig idee (het was iets met mijn graka dacht ik :s)

amdr

Legacy Member
picasso123 zei:
Ik had hem al is gedownload met free weekend en toen kwam er zo een pop up met een of andere error :help:
Iemand enig idee (het was iets met mijn graka dacht ik :s)
Kzal is in menne kristallen bol zien

rafbanaan

Legacy Member
picasso123 zei:
Ik had hem al is gedownload met free weekend en toen kwam er zo een pop up met een of andere error :help:
Iemand enig idee (het was iets met mijn graka dacht ik :s)

Ahja die fout V_V

eurowarriors

Legacy Member
picasso123 zei:
Ik had hem al is gedownload met free weekend en toen kwam er zo een pop up met een of andere error :help:
Iemand enig idee (het was iets met mijn graka dacht ik :s)

Mss de drivers van je graka eens updaten ofzo. Wie weet helpt het :)

Therapy

Legacy Member
Ben het aant spelen maar het is onmogelijk, kogels en vuur zijn grote zwarte vierkanten die half men scherm blokkeren. :/ Iemand een idee wat het kan zijn?

BBQezel

Legacy Member
Therapy zei:
Ben het aant spelen maar het is onmogelijk, kogels en vuur zijn grote zwarte vierkanten die half men scherm blokkeren. :/ Iemand een idee wat het kan zijn?

gfx instellingen veranderen of eens uw drivers updaten?

eurowarriors

Legacy Member
Terraria gekocht voor €2.50, kon het niet laten liggen aangezien iedereen er zo positief over is! :)

u4ea

Legacy Member
eurowarriors zei:
Terraria gekocht voor €2.50, kon het niet laten liggen aangezien iedereen er zo positief over is! :)

Is echt wel de moeite vo 2.50, zeker met vrienden.

Therapy

Legacy Member
thelordofpee zei:
Ge kunt het spel toch draaien?

Blijkbaar grafische kaart te zwak. :sad: Niet gedacht dat het een zwaar spel zou zijn aagenzien Saints Row The Third wel bolt. :/ Ik ga het toch kopen denk ik voor als ik binnenkort mss een nieuwe pc koop.

eurowarriors

Legacy Member
Therapy zei:
Blijkbaar grafische kaart te zwak. :sad: Niet gedacht dat het een zwaar spel zou zijn aagenzien Saints Row The Third wel bolt. :/ Ik ga het toch kopen denk ik voor als ik binnenkort mss een nieuwe pc koop.

Hier ook de grafische kaart te zwak. Achja, volgend jaar koop ik mss nog eens een nieuwe PC. :)

pamperke

Legacy Member
Ook Terraria gekocht. Totaal geen idee wat het is, maar het trailerke zag er cool uit en voor 2.5€ kunt ge niet sukkelen hé.

rafbanaan

Legacy Member
Therapy zei:
Blijkbaar grafische kaart te zwak. :sad: Niet gedacht dat het een zwaar spel zou zijn aagenzien Saints Row The Third wel bolt. :/ Ik ga het toch kopen denk ik voor als ik binnenkort mss een nieuwe pc koop.

Saint row 3 is niet zwaar he als het overal wordt aangepakt voor de oudere grfx :p

chimpoman

Legacy Member
Hoe kan jullie grafische kaart voor terraria nu te zwak zijn? Mijn laptop van 4 jaar oud met een onboard grafische chip draait het spel vlot... Misschien toch eens de drivers updaten?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan