eurowarriors
Legacy Member
chimpoman zei:Hoe kan jullie grafische kaart voor terraria nu te zwak zijn? Mijn laptop van 4 jaar oud met een onboard grafische chip draait het spel vlot... Misschien toch eens de drivers updaten?
Terraria is geen probleem, het ging over Brink dat te zwaar was voor mijn graka.




.
