Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Batiatus

Legacy Member
eurowarriors zei:
Bully: Scholarship Edition voor €2.49, heb wel interesse.

@Sir.Killalot: bedankt voor dat high res pack, heb KOTOR bij de herst sales gekocht en dat pack werkt echt nice, merci!

Voor dat pack te downloaden twijfel ik nog. Mijn laptop zijn resolutie is 1600x900 maar da staat er niet tussen. Gewoon een andere downloaden of niet?

Sir.Killalot

Legacy Member
Je kan eender welke resolutie. Het is voor de HUD dat er geen aangepaste versie is voor 1600x900. Ik zou dan gewoon eens proberen met de 1440x900 of de 1680x1050 en zien welke HUD het beste werkt...

Misschien dat je elders nog een HUD voor 1600x900 vindt, geen idee. Maar de wide screen mod zelf werkt perfect hoor :)

eurowarriors

Legacy Member
Jup, die mod werkt perfect voor elke resolutie, voor dat HUD-pack heb ik de 1530x864 genomen voor mijn 1360x768-resolutie en werkt heel goed.

@Kil911ler: het is daarom dat ik nog wat twijfel. Over de console-versie heel wat goede dingen gehoord maar het blijkt een slechte port te zijn met rampzalige controls, die je blijkbaar wel kan aanpassen. Ik ga het niet kopen denk ik, met de winter sales komende zal ik ook wel heel wat mooie deals kunnen kopen en dan heb ik sowieso weer games teveel.

Batiatus

Legacy Member
eurowarriors zei:
Jup, die mod werkt perfect voor elke resolutie, voor dat HUD-pack heb ik de 1530x864 genomen voor mijn 1360x768-resolutie en werkt heel goed.

@Kil911ler: het is daarom dat ik nog wat twijfel. Over de console-versie heel wat goede dingen gehoord maar het blijkt een slechte port te zijn met rampzalige controls, die je blijkbaar wel kan aanpassen. Ik ga het niet kopen denk ik, met de winter sales komende zal ik ook wel heel wat mooie deals kunnen kopen en dan heb ik sowieso weer games teveel.

Dus voor dat HUD-pack zal de 1680x1050 wel goed zijn voor mijn 1600x900 reso?

Batiatus

Legacy Member
Hmm. Ik heb nu zo'n héél klein scherm centraal in mijn scherm :p. Nochtans heb ik de instructies gevolgd en dan 1600x900 aangeduid in het spel, maar toch blijft het zo klein staan :/

Sir.Killalot

Legacy Member
Misschien staat het minimized ofzo?

Check ook eens de steam forums, daar staat een link naar een 1600x900 hud :)

Batiatus

Legacy Member
amdr zei:
Wa bedoelt ge juist? U hoofdmenu dat iets kleiner is?

Ook ja, maar ook mijn volledig spel. Dus als ik speel zie ik het volledig beeld van het spel in een kleine vierkant in het midden van mijn scherm. Denk dat de resolutie verkeerd is, maar ik heb toch de juiste resolutie aangeduid..

amdr

Legacy Member
Hebt ge ook geprobeerd swkotor.ini aan te passen en daar rechtstreeks de resolutie in te geven?

het enige probleem dat ik na die high res patch heb is dat ik bij elke filmke moet alt-tabben... En men affiniteit op 1 CPU zetten. Doe ik dat niet moet ik na elke gevecht saven en reloaden om terug te kunnen bewegen :p

Batiatus

Legacy Member
amdr zei:
Hebt ge ook geprobeerd swkotor.ini aan te passen en daar rechtstreeks de resolutie in te geven?

het enige probleem dat ik na die high res patch heb is dat ik bij elke filmke moet alt-tabben... En men affiniteit op 1 CPU zetten. Doe ik dat niet moet ik na elke gevecht saven en reloaden om terug te kunnen bewegen :p

Aah, nooit gedacht aan die .ini :doh: Zo werkt het idd, thanks!

picasso123

Legacy Member
Gewoon doorklikken naar de daily deal ofzo :)
Wie niet waagt wie niet wint zeker ;)

rafbanaan

Legacy Member
Brink gekocht.

Vorige keer meegedaan aan het free weekend en beviel me goed, maar toen was het nog te duur (20€ dacht ik)

Vlad Tepes

Legacy Member
Ik had toen Brink uitkwam gekocht en vond hem niet zo slecht en zeker niet voor de prijs van 50€, nu voor 6 euro heb je hem met DLC, daar zeg ik geen nee tegen :)

thelordofpee

Legacy Member
Oh... God, de exames kome deraan en natuurlijk nu topgames aan 6 euro...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan