Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

lowscore

Legacy Member
@ Bluto & Dobbelsteen:

Okidoki! Voor deze prijs wil ik best wel eens een poging wagen. :)

edit: Deze sale heb ik me ingehouden en enkel RollerCoaster Tycoon 3 Platinum, Limbo & Europa Universalis 3 Chronicles gekocht voor een euro of twintig.

Cadiuro

Legacy Member
Thief: Deadly Shadows aant installeren. Als groot Splinter-Cellfan ben ik benieuwd.

eurowarriors

Legacy Member
Cadiuro zei:
Thief: Deadly Shadows aant installeren. Als groot Splinter-Cellfan ben ik benieuwd.

Ook Thief: Deadly Shadows gekocht, ben eens benieuwd! Uiteindelijk maar iets meer dan tien euro uitgegeven tijdens deze sales, hopelijk nog iets moois kopen tijdens de winter sales. :)

Dobbelsteen

Legacy Member
lowscore zei:
@ Bluto & Dobbelsteen:

Okidoki! Voor deze prijs wil ik best wel eens een poging wagen. :)

edit: Deze sale heb ik me ingehouden en enkel RollerCoaster Tycoon 3 Platinum, Limbo & Europa Universalis 3 Chronicles gekocht voor een euro of twintig.

Nice! Als je hulp nodig hebt, kan je altijd op het strategy forum een thread aanmaken. Ik denk wel dat er genoeg mensen zitten die je verder kunnen helpen :)

Voor mij was het ook een goedkope week: enkel EU III divine wind en CIV V gekocht. Hopelijk zijn de sales bij kerstmis nog beter. En dan waarschijnlijk dungeon defenders eindelijk kopen :)

m4nTiS

Legacy Member
The_Cat zei:
Persoonlijk zou ik zeggen dat je het beter kan laten :) zelf heb ik de game nu sinds launch :) het is leuk voor eventjes, maar daarna begint het toch al snel te vervelen, om de 5 botten worden patches uitgebracht waarin men in patch X.a iets nieuws inbrengt, om het later in patch X.b terug te veranderen, om daarna een patch X.c uit te brengen waarin het trg gezet is maar toch niet helemaal om uiteindelijk bij een X.e patch uit te komen waar in het ofwel helemaal weg is of anders terug. Dan is er nog het verschil tussen ranked en open. In ranked heb je alle content eerder, maar mag je geen mods gebruiken, terwijl je in open wel mods mag gebruiken, maar dan weer enkele die met hun tool gemaakt zijn, anders heb je risico op ban. Persoonlijk speel ik het ondertussen niet meer door bugs die er nog altijd inzitten, vooral de steam dc of trendy dc die er dan voor zorgt dat je natuurlijk al je progress kwijt bent van de game die je aan het doen bent (zeer frustrerend als je op wave 19/25 op survival zit ><) en nog wat van die dingen :p

Dit is een beetje hoe ik het zie :p iemand anders kan hier natuurlijk een compleet andere mening over hebben maar dit is dus de mijne :') :p

is het eigenlijk nog altijd zo dat je tijdens de waves constant de muisknop moet liggen spammen?
ni echt prettig als de computer in dezelfde kamer staat als de televisie waar t vrouwke naar aan t kijken is :unsure:

Heb deze sale enkel de uitbreidingen van EU III gekocht want EU III had k vorig jaar met de Kerst al gekocht. Tof spel... maar moet er precies terug een beetje inkomen :$

UnD3RD0G

Legacy Member
IK heb mij net de Ego Draconis II gekocht... :) Vanavond eens proberen als ik tijd vind o//

The_Cat

Legacy Member
m4nTiS zei:
is het eigenlijk nog altijd zo dat je tijdens de waves constant de muisknop moet liggen spammen?
ni echt prettig als de computer in dezelfde kamer staat als de televisie waar t vrouwke naar aan t kijken is :unsure:

Heb deze sale enkel de uitbreidingen van EU III gekocht want EU III had k vorig jaar met de Kerst al gekocht. Tof spel... maar moet er precies terug een beetje inkomen :$

Inderdaad, dat hebben ze nog altijd niet aangepast :)

deathsythe

Legacy Member
thelordofpee zei:
Dungeon Defenders de moeite?

itt wat Cat zei, heb ik er mij al mee rot geamuseerd, ok er zitten nog wat bugs in, maar zo een spel is letterlijk op 5 seconden afgesloten en opgestart.

heb er al 100u opzitten en het is gewoon verslavend.

je hebt 4 characters, elk met verschillende wapens, towers, tot het max lvl levelen duurt niet lang, maar om je gear goed af te stemmen ben je wel eventjes bezig.

L0k1-

Legacy Member
UnD3RD0G zei:
IK heb mij net de Ego Draconis II gekocht... :) Vanavond eens proberen als ik tijd vind o//

Vergeet zeker de expansie niet, Flames of Vengeance, want anders ga je wel met een rot einde zitten :p

Je moest misschien beter Divinity 2: The Dragon Knight Saga gekocht hebben voor 9,99 euro. Is zowel Ego Draconis als Flames of Vengeance en je hebt betere graphics en een deftig einde :p

EilandGlorie

Legacy Member
Tijdens de sales heb ik onder andere een 4-pack gekocht van Renegade Ops?
Iemand die ook van een spel meerdere exemplaren heeft gekocht en eventueel wil uitwisselen?

Leto

Legacy Member
Had alles van EU III al via gamersgate, Paradox games en steam, dat gaat niet goed samen vind ik :p

Had de eerste dagen gemist, heb enkel een 4 pack Dungeon Defenders gekocht.

Op naar de winter holiday sales :D

SXe

Legacy Member
Uiteraard is mijn pc net kapot tijdens sales... Een week zonder pc gezeten en een week lang sales. FFFFFFFUUUUUUUUUUUU.

EilandGlorie

Legacy Member
@Leto: wil je een key van Dungeon Defenders wisselen met één van Renegade Ops?

Therapy

Legacy Member
SXe zei:
Uiteraard is mijn pc net kapot tijdens sales... Een week zonder pc gezeten en een week lang sales. FFFFFFFUUUUUUUUUUUU.

Ge zult toch wel meer dan ene pc hebben thuis zeker? :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan