Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cadiuro zei:Thief: Deadly Shadows aant installeren. Als groot Splinter-Cellfan ben ik benieuwd.

lowscore zei:@ Bluto & Dobbelsteen:
Okidoki! Voor deze prijs wil ik best wel eens een poging wagen.
edit: Deze sale heb ik me ingehouden en enkel RollerCoaster Tycoon 3 Platinum, Limbo & Europa Universalis 3 Chronicles gekocht voor een euro of twintig.


The_Cat zei:Persoonlijk zou ik zeggen dat je het beter kan latenzelf heb ik de game nu sinds launch
het is leuk voor eventjes, maar daarna begint het toch al snel te vervelen, om de 5 botten worden patches uitgebracht waarin men in patch X.a iets nieuws inbrengt, om het later in patch X.b terug te veranderen, om daarna een patch X.c uit te brengen waarin het trg gezet is maar toch niet helemaal om uiteindelijk bij een X.e patch uit te komen waar in het ofwel helemaal weg is of anders terug. Dan is er nog het verschil tussen ranked en open. In ranked heb je alle content eerder, maar mag je geen mods gebruiken, terwijl je in open wel mods mag gebruiken, maar dan weer enkele die met hun tool gemaakt zijn, anders heb je risico op ban. Persoonlijk speel ik het ondertussen niet meer door bugs die er nog altijd inzitten, vooral de steam dc of trendy dc die er dan voor zorgt dat je natuurlijk al je progress kwijt bent van de game die je aan het doen bent (zeer frustrerend als je op wave 19/25 op survival zit ><) en nog wat van die dingen
Dit is een beetje hoe ik het zieiemand anders kan hier natuurlijk een compleet andere mening over hebben maar dit is dus de mijne :')
![]()


m4nTiS zei:is het eigenlijk nog altijd zo dat je tijdens de waves constant de muisknop moet liggen spammen?
ni echt prettig als de computer in dezelfde kamer staat als de televisie waar t vrouwke naar aan t kijken is
Heb deze sale enkel de uitbreidingen van EU III gekocht want EU III had k vorig jaar met de Kerst al gekocht. Tof spel... maar moet er precies terug een beetje inkomen![]()

thelordofpee zei:Dungeon Defenders de moeite?
microtje zei:waar kun je momenteel het beste downloaden?
Dobbelsteen zei:Ik ben via Oekraïne bezig en zit toch op een degelijke snelheid.
microtje zei:ok bedankt
heb eu3 ook gekocht klinkt positief hier.

UnD3RD0G zei:IK heb mij net de Ego Draconis II gekocht...Vanavond eens proberen als ik tijd vind o//


SXe zei:Uiteraard is mijn pc net kapot tijdens sales... Een week zonder pc gezeten en een week lang sales. FFFFFFFUUUUUUUUUUUU.
