Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

u4ea

Legacy Member
thelordofpee zei:
Hopelijk zijn ze wa deftiger dan gisteren/vandaag.

Bwa, het is ne kleinere dan in de winter/zomer ma der zijn toch veel parelkes bij. Spijtig da iedereen die al heeft natuurlijk.:p

Daarjuist de ghost recon franchise gekocht en gistere Assault on dark athena. Daar gaak mij veel mee amusere ze.:p

Dobbelsteen

Legacy Member
CIV V gekocht, hopelijk is het niet te casual :sop:

Hun downloadservers zijn nu nog altij aan het kloten. Op 4u tijd nog maar 500 MB van CIV binnen gehaald :(

Dobbelsteen

Legacy Member
FUUUUUUUUUUUU, nu staat die EU III divine wind anderhalve euro goedkoper dan een paar dagen geleden :sop: :sop: :sop:

rafbanaan

Legacy Member
Converz zei:
Iemand die Section 8 Prejudice heeft ?

Misschien die eens binnehale...

Ik had die voor de PS3 mogen testen. Was zeker niet mis en voor deze prijs kan je echt niet sukkelen.

The_Cat

Legacy Member
Bluto zei:
Thief deadly shadows en Europa Universalis kan ik wel aanraden.

Ga ik kopen denk ik ^^ Voor deze prijs kan ik het niet laten ^^

Edit: kan het wel niet downloaden >< zelfs niet als ik region verander >< zegt steeds dat de server bezig zijn ><

Bart Religion

Legacy Member
Star Wars: Empire at War Gold Pack

40% korting. Slechts 10,99 voor een van de betere RTS games van de laatste jaren.

The_Cat

Legacy Member
thelordofpee zei:
Dungeon Defenders de moeite?

Persoonlijk zou ik zeggen dat je het beter kan laten :) zelf heb ik de game nu sinds launch :) het is leuk voor eventjes, maar daarna begint het toch al snel te vervelen, om de 5 botten worden patches uitgebracht waarin men in patch X.a iets nieuws inbrengt, om het later in patch X.b terug te veranderen, om daarna een patch X.c uit te brengen waarin het trg gezet is maar toch niet helemaal om uiteindelijk bij een X.e patch uit te komen waar in het ofwel helemaal weg is of anders terug. Dan is er nog het verschil tussen ranked en open. In ranked heb je alle content eerder, maar mag je geen mods gebruiken, terwijl je in open wel mods mag gebruiken, maar dan weer enkele die met hun tool gemaakt zijn, anders heb je risico op ban. Persoonlijk speel ik het ondertussen niet meer door bugs die er nog altijd inzitten, vooral de steam dc of trendy dc die er dan voor zorgt dat je natuurlijk al je progress kwijt bent van de game die je aan het doen bent (zeer frustrerend als je op wave 19/25 op survival zit ><) en nog wat van die dingen :p

Dit is een beetje hoe ik het zie :p iemand anders kan hier natuurlijk een compleet andere mening over hebben maar dit is dus de mijne :') :p

Groopy

Legacy Member
Laatste dag stelt me teleur. Eerste dagen waren de beste koopjes te doen. Nu gewoon wachten op de Christmass Sales hé

lowscore

Legacy Member
Dobbelsteen zei:
FUUUUUUUUUUUU, nu staat die EU III divine wind anderhalve euro goedkoper dan een paar dagen geleden :sop: :sop: :sop:

Bluto zei:
... Europa Universalis kan ik wel aanraden.

Langs de ene kant interesseert me die EUIII Chronicles wel. Langs de andere kant schrikt het me enorm af daar het me zeer moeilijk lijkt als Strategy newbie die niets van geschiedenis kent. Toch kopen of beter eerst games als Civilization (Civ IV heb ik al in mijn bezit) spelen?

Mephisto

Legacy Member
Section 8 prejudice ziet er mij wel tof uit, zeker voor met wat kameraden te spelen.
Is die community nog wat actief?

Bluto

Legacy Member
lowscore zei:
Langs de ene kant interesseert me die EUIII Chronicles wel. Langs de andere kant schrikt het me enorm af daar het me zeer moeilijk lijkt als Strategy newbie die niets van geschiedenis kent. Toch kopen of beter eerst games als Civilization (Civ IV heb ik al in mijn bezit) spelen?

Mja, het is echt wel heel diepgaand. Als je er wat tijd in kan steken, zal het wel lukken.

rafbanaan

Legacy Member
3 games gekocht. Ik heb me vooral ingehouden, omdat de wintersales er ver zijn :p en ik wss daar meer ga kopen.

nu:
Payday: The heist &#8364;9,49
Mass Effect 2 &#8364;4,99
The Haunted: Hells Reach &#8364;4,99

Dobbelsteen

Legacy Member
lowscore zei:
Langs de ene kant interesseert me die EUIII Chronicles wel. Langs de andere kant schrikt het me enorm af daar het me zeer moeilijk lijkt als Strategy newbie die niets van geschiedenis kent. Toch kopen of beter eerst games als Civilization (Civ IV heb ik al in mijn bezit) spelen?

Dat is echt hardcore. Ik heb eerst de gewone EU III gespeeld en heb dan paar dagen geleden divine wind gekocht en gespeeld. Weeral een hele hoop nieuwe opties :sop: Maar, eenmaal je het wat onder de knie hebt is het echt een zalig spel dat de Total War reeks helemaal doet verbleken. Je hebt zo gigantisch veel mogelijkheden, super realistische diplomatie (niet als in Total war waar de very hard-difficulty betekent dat de AI nooit iets accepteert en overagressief zijn), je leert veel bij over middeleeuwse gebieden en diplomatiegebruiken, ...

Enkele beginnerstips voor als je het koopt:
-Hou je inflatie in het oog (staat bij je financiënscherm). Minting kan je dus best afzetten (je hebt 2 soorten inkomsten: maandelijks (hier verlies je pakweg 2 goud als je minting afzet) en jaarlijks (hier maak je enkel winst, die normaalgezien netto een 50tal goudstukken oplevert per jaar)
-Zet de wages van je leger en vloot op bvb 2/3e of 1/2e als je geen oorlog hebt.
-Ga niet naast frankrijk liggen als klein landje: die klootzakken ownen je met een leger dat 10-20 keer zo groot is :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan