SXe
Legacy Member
Therapy zei:Ge zult toch wel meer dan ene pc hebben thuis zeker?![]()
Neen

Ik ben de enige thuis die een pc heeft
Mijn ouders hebben daar geen tijd voor/goesting om het te leren/...En mijn broer woont nie meer thuis.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Therapy zei:Ge zult toch wel meer dan ene pc hebben thuis zeker?![]()

Mijn ouders hebben daar geen tijd voor/goesting om het te leren/...bjoerk zei:GTA collection voor 10euro gekocht dit weekend. Got then all somewhere couldnt be bothered to go search xD
.Therapy zei:Vrienden dan?Nja, toch te laat nu.
Wachten op de kerstsales dan maar.

Dobbelsteen zei:Ik twijfel er ook wat over. Het is een goed spel, maar o zo antiek![]()
. Spel ziet er echt nog goed uit dan!
(Misschien maar best
)Sakke1994 zei:Sorry dat ik het zeg, maar gebruik geen engels als je het niet deftig kan.
Bluto zei:Wat zijn de indrukken van jullie nieuwe aanwinsten?

Sir.Killalot zei:Je hebt een high res mod voor KOTOR, zeker downloaden. Spel ziet er echt nog goed uit dan!
En verdorie, kheb de koopjes gemist!(Misschien maar best
)

Kunt ge misschien een goei pack aanraden? Heb zo is rap gegoogled en vind wel packs voor aparte werelden maar niet direct een volledig dat alles aanpakt.Sir.Killalot zei:Je hebt een high res mod voor KOTOR, zeker downloaden. Spel ziet er echt nog goed uit dan!
En verdorie, kheb de koopjes gemist!(Misschien maar best
)
Die stonden nog niet in de mijn documenten folder in deen tijd 
Dobbelsteen zei:CIV V suckt omdat het veel te casual is gemaakt ten opzichte van III en IV
EU III divine wind nog niet heel lang gespeeld. De veranderingen tegenover de versie die ik eerst had zijn wel vrij ingrijpend.
Hmm, spijtig dat ik em dan niet gekocht heb, ondanks dat ik niet zo'n star wars fanaat ben. Een goeie RPG kan ik altijd wel smaken![]()


Sir.Killalot zei:Je hebt een high res mod voor KOTOR, zeker downloaden. Spel ziet er echt nog goed uit dan!
En verdorie, kheb de koopjes gemist!(Misschien maar best
)
Dobbelsteen zei:Hmm, spijtig dat ik em dan niet gekocht heb, ondanks dat ik niet zo'n star wars fanaat ben. Een goeie RPG kan ik altijd wel smaken![]()
. Maar die zit wel in bijna elke koopjesperiode, dus met kerst kan je het wss wel kopen
. Batiatus zei:Kan je die high res mod eens linken (hier of in PM?)
. Heb het momenteel zelf niet installed staan, anders zou ik wat screens nemen.Sir.Killalot zei:Is echt een steengoede RPG. Maar die zit wel in bijna elke koopjesperiode, dus met kerst kan je het wss wel kopen
.
Star Wars: Knights of the Old Republic | Widescreen Gaming Forum
Werkt perfect en maakt dat het spel er echt nog goed uit ziet. Heb het momenteel zelf niet installed staan, anders zou ik wat screens nemen.
. Maar nu met Skyrim voor de moment.. & TOR die eraan komt zal het voor een andere keer zijn.Trine is goed. Zit er elke steamsale wel bij voor 5 euro.The_Cat zei:Ik vraag me af of die Trine 2 iets leuk isik heb de 1 nog nooit gespeeld xD ik had er zelfs nog nooit van gehoord
iemand die de 1 wel gespeeld heeft?
![]()