Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SXe

Legacy Member
Therapy zei:
Ge zult toch wel meer dan ene pc hebben thuis zeker? :p

Neen :unsure:

Ik ben de enige thuis die een pc heeft :p Mijn ouders hebben daar geen tijd voor/goesting om het te leren/...
En mijn broer woont nie meer thuis.

bjoerk

Legacy Member
GTA collection voor 10euro gekocht dit weekend. Got then all somewhere couldnt be bothered to go search xD

R3L4X

Legacy Member
bjoerk zei:
GTA collection voor 10euro gekocht dit weekend. Got then all somewhere couldnt be bothered to go search xD

Sorry dat ik het zeg, maar gebruik geen engels als je het niet deftig kan :p.

Sir.Killalot

Legacy Member
Dobbelsteen zei:
Ik twijfel er ook wat over. Het is een goed spel, maar o zo antiek :(


Je hebt een high res mod voor KOTOR, zeker downloaden :). Spel ziet er echt nog goed uit dan!


En verdorie, kheb de koopjes gemist! :( (Misschien maar best :p )

Therapy

Legacy Member
Sakke1994 zei:
Sorry dat ik het zeg, maar gebruik geen engels als je het niet deftig kan :p.

Niet lachen met gehandicapten. :naughty:


Nee, mensen als hem moeten doodgepest worden.

Dobbelsteen

Legacy Member
Bluto zei:
Wat zijn de indrukken van jullie nieuwe aanwinsten?

CIV V suckt omdat het veel te casual is gemaakt ten opzichte van III en IV :(

EU III divine wind nog niet heel lang gespeeld. De veranderingen tegenover de versie die ik eerst had zijn wel vrij ingrijpend.

Sir.Killalot zei:
Je hebt een high res mod voor KOTOR, zeker downloaden :). Spel ziet er echt nog goed uit dan!


En verdorie, kheb de koopjes gemist! :( (Misschien maar best :p )

Hmm, spijtig dat ik em dan niet gekocht heb, ondanks dat ik niet zo'n star wars fanaat ben. Een goeie RPG kan ik altijd wel smaken :)

amdr

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Je hebt een high res mod voor KOTOR, zeker downloaden :). Spel ziet er echt nog goed uit dan!


En verdorie, kheb de koopjes gemist! :( (Misschien maar best :p )
Kunt ge misschien een goei pack aanraden? Heb zo is rap gegoogled en vind wel packs voor aparte werelden maar niet direct een volledig dat alles aanpakt.
Ben er ook nog is aan begonnen nadat ik na men laatste format men savegames was vergeten opslaan :( Die stonden nog niet in de mijn documenten folder in deen tijd :D

Alleen al een widescreen res werkend krijgen moest met behulp van een crack omdat de steam .exe encrypted is.

Bluto

Legacy Member
Dobbelsteen zei:
CIV V suckt omdat het veel te casual is gemaakt ten opzichte van III en IV :(

EU III divine wind nog niet heel lang gespeeld. De veranderingen tegenover de versie die ik eerst had zijn wel vrij ingrijpend.



Hmm, spijtig dat ik em dan niet gekocht heb, ondanks dat ik niet zo'n star wars fanaat ben. Een goeie RPG kan ik altijd wel smaken :)

Je kunt het vergelijken met Mass Effect, maar dan beter. Als ik u was, zou ik het alsnog kopen (of wachten tot de winter sales) :)

Rbn13

Legacy Member
Mijn koopjes:

Oblivion valt mij persoonlijk wat tegen. Onoverzichtelijke map, geen meeslepend verhaal en enkel het boogschieten vind ik leuke combat. Deze dus slechts een drietal uur gespeeld en laten liggen in het nadeel van...

Mass Effect 2. Wat een geniale reeks. :applause:

RO & KOTOR nog niet geïnstalleerd. KOTOR is zelfs nog van de summer sales :scream:

Batiatus

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Je hebt een high res mod voor KOTOR, zeker downloaden :). Spel ziet er echt nog goed uit dan!


En verdorie, kheb de koopjes gemist! :( (Misschien maar best :p )

Kan je die high res mod eens linken (hier of in PM?)

Sir.Killalot

Legacy Member
Dobbelsteen zei:
Hmm, spijtig dat ik em dan niet gekocht heb, ondanks dat ik niet zo'n star wars fanaat ben. Een goeie RPG kan ik altijd wel smaken :)

Is echt een steengoede RPG :). Maar die zit wel in bijna elke koopjesperiode, dus met kerst kan je het wss wel kopen :).

Batiatus zei:
Kan je die high res mod eens linken (hier of in PM?)

Star Wars: Knights of the Old Republic | Widescreen Gaming Forum

Werkt perfect en maakt dat het spel er echt nog goed uit ziet :). Heb het momenteel zelf niet installed staan, anders zou ik wat screens nemen.

The_Cat

Legacy Member
Ik vraag me af of die Trine 2 iets leuk is :p ik heb de 1 nog nooit gespeeld xD ik had er zelfs nog nooit van gehoord :p iemand die de 1 wel gespeeld heeft? :)

Batiatus

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Is echt een steengoede RPG :). Maar die zit wel in bijna elke koopjesperiode, dus met kerst kan je het wss wel kopen :).



Star Wars: Knights of the Old Republic | Widescreen Gaming Forum

Werkt perfect en maakt dat het spel er echt nog goed uit ziet :). Heb het momenteel zelf niet installed staan, anders zou ik wat screens nemen.

Ziet er idd wel goed uit. Jammer dat ik dit niet eerder wist :P. Maar nu met Skyrim voor de moment.. & TOR die eraan komt zal het voor een andere keer zijn.

Alhoewel Skyrim mij een beetje begint te vervelen. Mss nog is goed om KOTOR te spelen voor TOR..

smon

Legacy Member
The_Cat zei:
Ik vraag me af of die Trine 2 iets leuk is :p ik heb de 1 nog nooit gespeeld xD ik had er zelfs nog nooit van gehoord :p iemand die de 1 wel gespeeld heeft? :)
Trine is goed. Zit er elke steamsale wel bij voor 5 euro.

eurowarriors

Legacy Member
Bully: Scholarship Edition voor €2.49, heb wel interesse.

@Sir.Killalot: bedankt voor dat high res pack, heb KOTOR bij de herst sales gekocht en dat pack werkt echt nice, merci!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan