Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

deathsythe

Legacy Member
Bv202 zei:
Idd, Dungeon Keeper is echt wel een heel ander spel :p

Toch maar eens de DLC kopen dan :)

idd DLC voor 1.5EUR is geen geld, (ook zijn het maar reskins met wat andere att.)

heb er al 140uur opzitten dusja :)

The_Cat

Legacy Member
Ondertussen ook die 2 dlc's van dungeon defenders gekocht :) voor 1,5 euro voor de 2 viel het best te doen :)

waffel

Legacy Member
Kga sebiet eens beginnen aan Mass Effect 1 (1&2 gekocht vorige week). Is de eerste ook zo goed als de 2de? Ik heb beiden ni gespeeld, maar hoor heel goeie dingen van de tweede.

The Monopoly Guy

Legacy Member
waffel zei:
Kga sebiet eens beginnen aan Mass Effect 1 (1&2 gekocht vorige week). Is de eerste ook zo goed als de 2de? Ik heb beiden ni gespeeld, maar hoor heel goeie dingen van de tweede.

1 = 2
beide zijn super awesome

Rbn13

Legacy Member
1 is verhaalgewijs de betere, maar de non-plot exploration zuigt nogal. Dat rondrijden met de Mako is leuk voor 4-5 keer, daarna wordt het nogal overbodig.

2 is grafisch beter (duh), combatgewijs beter uitgewerkt, maar mist de mogelijkheid om je squad uitgebreid te customizen wat betreft guns & armor.
Ook vind ik de interactie met je squadleden minder dan in de eerste.

Topreeks in ieder geval, ook ik heb ze dankzij Steam Sales leren kennen :D

Hans Gruber

Legacy Member
Vandaag King Arthur : The Role Playing Game voor maar 5 euro.
Ik heb deze onlangs gratis bij PC Gamer gekregen en het is zeker de moeite voor 5 euro.
Toffe mix tussen Total War-RPG-Text Adventure. Graphics zijn zker ook te pruimen.

Dobbelsteen

Legacy Member
El Dombo zei:
Vandaag King Arthur : The Role Playing Game voor maar 5 euro.
Ik heb deze onlangs gratis bij PC Gamer gekregen en het is zeker de moeite voor 5 euro.
Toffe mix tussen Total War-RPG-Text Adventure. Graphics zijn zker ook te pruimen.

Moeilijkheidsgraad heeft wel een fameuze deuk hoor, eerst vrij gemakkelijk, dan ineens veel moeilijkere vijanden op heel korte tijd. Is wel een goed spel ja, ik heb het al een tijdje in mijn collectie zitten :)

Xerieus

Legacy Member
mass effect 1 is zeker de moeite. ademt een een bepaalde sci-fi sfeer die ik in de tweede toch een beetje zoek was... hoe dan ook: beiden absolute TOPPERS

u4ea

Legacy Member
Ni echt. Ma voor 5 euro misschien wel.
Beetje een CoD ripoff, maar dan korter en minder boeiend.

eurowarriors

Legacy Member
picasso123 zei:
Killing floor de moeite?

Had het gedownload met free weekend, een uur gespeeld in co-op en meteen overtuigd en de full pack gedownload! Zalig spel!

@Therapy: Had de demo gedownload en kon geen multiplayer match vinden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan