Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bv202 zei:Idd, Dungeon Keeper is echt wel een heel ander spel
Toch maar eens de DLC kopen dan![]()

XTAZ zei:Brink voor €5 de moeite?
waffel zei:Kga sebiet eens beginnen aan Mass Effect 1 (1&2 gekocht vorige week). Is de eerste ook zo goed als de 2de? Ik heb beiden ni gespeeld, maar hoor heel goeie dingen van de tweede.
The Monopoly Guy zei:1 = 2
beide zijn super awesome

El Dombo zei:Vandaag King Arthur : The Role Playing Game voor maar 5 euro.
Ik heb deze onlangs gratis bij PC Gamer gekregen en het is zeker de moeite voor 5 euro.
Toffe mix tussen Total War-RPG-Text Adventure. Graphics zijn zker ook te pruimen.

picasso123 zei:Killing floor de moeite?
picasso123 zei:Killing floor de moeite?
.