Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

UrbanusVanAnus

Legacy Member
Ben aant twijfelen om Vampire: The Masqeruade te kopen
Vroeger nog gespeeld en was echt wel een goed spel (op de bugs na)

TheFuckingDutchman

Legacy Member
Therapy zei:
Wut?! :o heb me goed geamuseerd met de eerste. Wist nie eens dat er een tweede kwam.

Ja ik zag ook maar kort een advertentie.

Maar als je em pre-orderd kun je al een paar levels spelen :p.

Sfeer is weer top! En het spel kost ook maar 12 euro.

Namko

Legacy Member
TheFuckingDutchman zei:
Trine 2 Prepurchase gedaan! Beta plek nu!
Same here en het valt nu al op hoe gevarieerd het spel is ivm met Trine! Ik kan echt niet wachten tot het spel uitkomt. :)

Furiez

Legacy Member
Hoe snel downloaden jullie games van steam? Dat gaat hier aan iets meer dan 200 kb/s...

somfortiwan

Legacy Member
5.1MB/S maximaal voor de laatste update van tf2 (deze morgen om 9 uur)

Furiez

Legacy Member
Speciale instellingen dan? Qua landkeuze misschien? Mijn internet is sowieso niet van het snelste (mobistar), maar 200 kb/s is toch echt wel traag.

somfortiwan

Legacy Member
Nee, mijn downloadregio is België en snelheid DSL (>256 k), maar daar heb ik nooit iets aangepast denk ik.

Dobbelsteen

Legacy Member
spits99 zei:
5.1MB/S maximaal voor de laatste update van tf2 (deze morgen om 9 uur)

Als ge lag hebt op steam (en dat heb je, want dat is na al die jaren nog even crappy geprogrammeerd), dan stopt hij even met meten en telt hij dat bij de volgende blok. Daardoor kan je soms het dubbele aflezen van je echte snelheid.

somfortiwan

Legacy Member
Ik download toch meestal aan snelheden tussen de 4-5MB/s, af en toe wel eens een dipje, maar voor zover ik het in de gaten houd, is het toch redelijk constant hier...

Tomba

Legacy Member
Bart Religion zei:
Ook maar gaat dat het STALKER pak maar 2 van de 3 STALKER games heeft... The fuck, en de tweede game is dubbel zo duur als de andere twee samen. /fail

De tweede STALKER mag je gerust overslaan, veel minder dan eerste en derde deel. Installeer ook zeker de 'COMPLETE' mod van ieder spel, zeer grote verbetering tov vanilla.

Bart Religion

Legacy Member
Tomba zei:
De tweede STALKER mag je gerust overslaan, veel minder dan eerste en derde deel. Installeer ook zeker de 'COMPLETE' mod van ieder spel, zeer grote verbetering tov vanilla.

Niks verloren dan :)

Eens zien voor die mods

smon

Legacy Member
Ik hoop het. :lol:

Eigenlijk gekocht dankzij de goede dingen die ik er overal over hoor. Het is een DoubleFine spel dus slecht zal het zeker niet zijn.

kil911ler

Legacy Member
Costume Quest is een leuke turned-based RPG en het is eigenlijk net 'kort' genoeg dat het spel niet langdradig begint aan te voelen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan