Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kil911ler

Legacy Member
Aaah sweet, zal ik zeker aanschaffen! Was al heel de tijd aan het wachten op een promotie ervan sinds de release :p

Shinro

Legacy Member
Ook Bastion gekocht, vond niks dat ik echt wou met de Halloween sales maar Bastion is een topper die ik tegen zo'n prijs niet kan laten liggen.

The_Cat

Legacy Member
Korting op de pre order van Jurassic Park the game :p ik vraag me echt af of dat iets deftig gaat zijn ^^

deathsythe

Legacy Member
The_Cat zei:
Korting op de pre order van Jurassic Park the game :p ik vraag me echt af of dat iets deftig gaat zijn ^^

als ik naar de screens kijk, ziet het er echt lame uit :rofl:

Utred

Legacy Member
Hun Sam & Max en Monkey Island reeksen waren nochtans echte pareltjes.

The Monopoly Guy

Legacy Member
evil_konijn zei:
Hun Sam & Max en Monkey Island reeksen waren nochtans echte pareltjes.

Vergeet de BTTF reeks niet
Met de Puzzle Agent games heb ik me toch ook heel goed geamuseerd

EpilEpic

Legacy Member
deathsythe zei:
die Sanctum ziet er ook nog cool uit. Iemand al geprobeerd?

ja, heb hem hier liggen, een goed spel vindt ik, heb mij er al goed mee geamuseerd... vooral de interactiviteit van het towerdefencen vindt ik super!

Shrimpy

Legacy Member
Diene Jurassic Park ziet er mij maar saai uit. Volgens mij is dat een spel met veel dialoog-keuzes en quicktime events... En toch... Iemand al een gameplay van gezien ofzo?

NightSky

Legacy Member
deathsythe zei:
die Sanctum ziet er ook nog cool uit. Iemand al geprobeerd?

Ik vond het maar niets. De towers zijn niets speciaals en alleen snipen vond ik nog enigszins leuk. Geef mij maar Defense Grid.

Dobbelsteen

Legacy Member
Drakinus zei:
Diene Jurassic Park ziet er mij maar saai uit. Volgens mij is dat een spel met veel dialoog-keuzes en quicktime events... En toch... Iemand al een gameplay van gezien ofzo?

Nooit spellekes voor volle prijs kopen die gebaseerd zijn op films.

deathsythe

Legacy Member
Dobbelsteen zei:
Wat, nog een tower defense spel kopen? :s :s :s

tis free weekend atm :P eens geinstalled en de eerste indruk is nog cva, maar dundef is toch heer en meester :P

Bart Religion

Legacy Member
Dobbelsteen zei:
Nooit spellekes voor volle prijs kopen die gebaseerd zijn op films.

't is dan ook niet voor volle prijs :unsure:

't ziet er verder wel crap uit. Al heeft Jurassic Park wel nog goede spellen opgeleverd in den tijd op megadrive & psx

lowscore

Legacy Member
Verschilllende weekend deals voor de Tropico games.

Zelf heb 'k Tropico 3 Gold Edition gekocht voor €5.09.

Dobbelsteen

Legacy Member
lowscore zei:
Verschilllende weekend deals voor de Tropico games.

Zelf heb 'k Tropico 3 Gold Edition gekocht voor €5.09.

Dat spel is echt slecht geoptimaliseerd. Ge moet eens letten op uwe processorkoeler na wat spelen :unsure:

lowscore

Legacy Member
Dobbelsteen zei:
Dat spel is echt slecht geoptimaliseerd. Ge moet eens letten op uwe processorkoeler na wat spelen :unsure:

'k Heb hiervoor enkel de demo gespeeld en dat was toch te doen. De demo van Tropico 4 loopt beter, dat wel, maar kost nog te veel voor mij én is nog niet 'volledig'. Vermits ik tegen DLC ben wacht ik dus liever op een GOTY/Gold/Complete versie.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan