Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dobbelsteen

Legacy Member
El Dombo zei:
Save 75% on The Elder Scrolls IV: Oblivion® Game of the Year Edition on Steam

Oblivion aan -75 % de moeite of niet ?
Als ik sommige van die screenshots zie zijn die graphics toch ook iets te goed :wtf:

Als ge van blinkende graphics, hersenloze quests, ... houdt kunt ge niet veel verkeerd doen voor 5 euro. Op zich is het dat wel waard doordat de uitbreidingen er bij zitten. En waarschijnlijk kan je het ook nog wel deftig modden.

Spijtig dat morrowind GOTY er niet bij staat, dat wil ik nog wel eens spelen :)

amdr

Legacy Member
El Dombo zei:
Save 75% on The Elder Scrolls IV: Oblivion® Game of the Year Edition on Steam

Oblivion aan -75 % de moeite of niet ?
Als ik sommige van die screenshots zie zijn die graphics toch ook iets te goed :wtf:
Wat bedoelt ge juist? Dat de screens er beter uitzien dat het spel er ingame uitziet?

Bij 9/10 spellen zijn die screen dat Steam daar geeft geen ingame screens dus ni echt representief voor hoe het eruit ziet.
Dat mis ik vaak als ik iets op Steam zie, dat ge praktisch nooit is ne screenshot ziet van hoer u ingame hud enzo eruit ziet.

Hans Gruber

Legacy Member
amdr zei:
Wat bedoelt ge juist? Dat de screens er beter uitzien dat het spel er ingame uitziet?

Bij 9/10 spellen zijn die screen dat Steam daar geeft geen ingame screens dus ni echt representief voor hoe het eruit ziet.
Dat mis ik vaak als ik iets op Steam zie dat ge praktisch nooit is ne screenshot ziet van hoer u ingame hud enzo eruit ziet.

Ze zien er idd. mooier uit dan de gamplay die ik er al van gezien heb daarom ...

Dobbelsteen

Legacy Member
El Dombo zei:
Ze zien er idd. mooier uit dan de gamplay die ik er al van gezien heb daarom ...

De omgevingen vallen goed mee hoor. Ze gebruiken speedtree, dus dat is al een goed aspect. Het enige wat mij stoort aan die graphics is dat het afbreuk doet aan de sfeer (alles is te flashy) en dat bvb de dungeons en kerken copypasta zijn. En vergeet ook niet dat het al minstens 5 jaar oud is eh :)

Hans Gruber

Legacy Member
Dobbelsteen zei:
De omgevingen vallen goed mee hoor. Ze gebruiken speedtree, dus dat is al een goed aspect. Het enige wat mij stoort aan die graphics is dat het afbreuk doet aan de sfeer (alles is te flashy) en dat bvb de dungeons en kerken copypasta zijn. En vergeet ook niet dat het al minstens 5 jaar oud is eh :)

Eens zien of nog genoeg geld staan heb. Bloom kunde toch afzetten. :p

amdr

Legacy Member
Kga hem denk ik ook kopen.
Morrowind heeft mij nooit echt kunnen blijven boeien (heb het nooit gespeeld toen het juist uitwas) al denk ik dat het vooral was omdat ik het combat systeem totaal niet onder de knie kreeg.
1 skeletje in nen dungeon was genoeg om mij direct dood te krijgen en ik moest 10keer swingen om 1 melee attack raak te hebben. Ook, en dit is natuurlijk de leeftijd, vond ik het enorm spijtig dat er geen voice acting was.

Heeft Oblivion voice acting (toch minstens voor de quests etc) ?

WarBlade

Legacy Member
El Dombo zei:
Save 75% on The Elder Scrolls IV: Oblivion® Game of the Year Edition on Steam

Oblivion aan -75 % de moeite of niet ?
Als ik sommige van die screenshots zie zijn die graphics toch ook iets te goed :wtf:

Mooi, maar wie gaat er nu nog veel tijd steken in Oblivion als Skyrim net uit is? :) Moest die nog niet uit zijn, had ik het me misschien ook aangekocht, nu kunnen ze er toch achter fluiten hoor... :p

Heb ze trouwens nog ergens liggen denk ik... Maar wel niet via Steam geloof ik...

UrbanusVanAnus

Legacy Member
WarBlade zei:
Mooi, maar wie gaat er nu nog veel tijd steken in Oblivion als Skyrim net uit is? :)

Ik :)
€50 geef ik niet aan een game uit, behalve als het echt een must-have is voor mij
heb nog nooit Elder Scrolls gespeeld, dus dacht dat dit nu de perfect kans was om de reeks te leren kennen en dat voor maar €5

Rbn13

Legacy Member
UrbanusVanAnus zei:
Ik :)
€50 geef ik niet aan een game uit, behalve als het echt een must-have is voor mij
heb nog nooit Elder Scrolls gespeeld, dus dacht dat dit nu de perfect kans was om de reeks te leren kennen en dat voor maar €5


Same. Heb Oblivion deze week gekocht om the Elder Scrolls eens te leren kennen. Aangezien ik niet echt een RPG-fan ben, kan ik dat risico wel nemen voor €6,24.

Schwimm

Legacy Member
Therapy zei:
Iemand Rochard al gespeeld? I'm a sucker voor gravity based games. :p

Ik heb hem gekocht op PSN.

Als je van 2D houdt, met vrij eenvoudige puzzels die een goede flow bevatten: zeker kopen! Ik vind het mijn geld tot nu toe zeker waard.

Klassiek maar leuke indiegame.

Ben wel nog maar anderhalf uur ver. Dus de puzzels worden wellicht nog uitdagender.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan