Dobbelsteen
Legacy Member
Domieneo zei:Hier werkt ebanking wel normaal(dexia).
Hmm, maar ik geraak niet eens verder dan het scherm waar je moet bevestigen dat je van België bent... Net ook eens geprobeerd in firefox, niks gekort. Echt onzin.
There seems to have been an error initializing or updating your transaction. Please wait a minute and try again or contact support for assistance.

en nu de helft goedkoper :doh:
heb me goed geamuseerd met de eerste. Wist nie eens dat er een tweede kwam.

