Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dobbelsteen

Legacy Member
Domieneo zei:
Hier werkt ebanking wel normaal(dexia).

Hmm, maar ik geraak niet eens verder dan het scherm waar je moet bevestigen dat je van België bent... Net ook eens geprobeerd in firefox, niks gekort. Echt onzin.

There seems to have been an error initializing or updating your transaction. Please wait a minute and try again or contact support for assistance.

Sonaryr

Legacy Member
Dobbelsteen zei:
Hmm, maar ik geraak niet eens verder dan het scherm waar je moet bevestigen dat je van België bent... Net ook eens geprobeerd in firefox, niks gekort. Echt onzin.

net hetzelfde probleem, dacht ook overlord en dungeons te kopen maar ik krijg echt net dezelfde error, en dus niet alleen bij directEbanking maar bij alle mogelijke opties

Lowspeeddevil

Legacy Member
Dinsdag maar pas de Painkiller collection gekocht omdat ik nog krediet had op mijn wirecard account :angry: en nu de helft goedkoper :doh:

Ach ja, 't is nog steeds een leuke game om ff met te ontspannen :D

SpeedFreak.be

Legacy Member
Sonaryr zei:
net hetzelfde probleem, dacht ook overlord en dungeons te kopen maar ik krijg echt net dezelfde error, en dus niet alleen bij directEbanking maar bij alle mogelijke opties

Start de pc eens opnieuw op had dat ook en met een nieuwe opstart ging het wel (let wel de pc niet steam)

Dobbelsteen

Legacy Member
Waarom gebruiken mensen die directEbanking? Je moet daar alle gegevens invullen zodat zij kunnen inloggen op jouw account en kunnen zien hoeveel geld je hebt, en daarna moet je nog eens die overschrijving doen. Oplichters much? Dan maar terug via paypal.

Bart Religion

Legacy Member
Ook maar gaat dat het STALKER pak maar 2 van de 3 STALKER games heeft... The fuck, en de tweede game is dubbel zo duur als de andere twee samen. /fail

h0pje

Legacy Member
Argh Steam Sale is killing me! Er zijn zoveel games die de moeite waard zijn, en ik vrees dat ik er wat teveel geld ga aan spenderen :(

Tot nu toe gekocht: Bioshock 1 & 2, Vampire Masquerade: Bloodlines, Fear Collection Pack.
Twijfel nog voor: Amnesia en Painkiller

Cadiuro

Legacy Member
h0pje zei:
Argh Steam Sale is killing me! Er zijn zoveel games die de moeite waard zijn, en ik vrees dat ik er wat teveel geld ga aan spenderen :(

Tot nu toe gekocht: Bioshock 1 & 2, Vampire Masquerade: Bloodlines, Fear Collection Pack.
Twijfel nog voor: Amnesia en Painkiller

Voor die prijs niet twijfelen aan amnesia.

@dobbelsteen: ze kunnen niets doen met die gegevens zonder je bankkaart + pincode he, cardreader much

kil911ler

Legacy Member
Dobbelsteen zei:
Waarom gebruiken mensen die directEbanking? Je moet daar alle gegevens invullen zodat zij kunnen inloggen op jouw account en kunnen zien hoeveel geld je hebt, en daarna moet je nog eens die overschrijving doen. Oplichters much? Dan maar terug via paypal.

Je geeft gewoon je rekeningnummer in op de site... niet je pincode :wtf:

Dobbelsteen

Legacy Member
Cadiuro zei:
Voor die prijs niet twijfelen aan amnesia.

@dobbelsteen: ze kunnen niets doen met die gegevens zonder je bankkaart + pincode he, cardreader much

Edit: Naar fortis gemaild, zij zullen er hopelijk een beter antwoord op hebben dan de mensen hier die niet lezen en weten wat ze invullen.

movento

Legacy Member
kakature zei:
En Borderlands?
Ik vond er persoonlijk niet veel aan.
Het noemt zichzelf een "Role playing shooter",maar er is 1 unieke skill per character(en er zijn er maar 4).
Dan is pakweg COD's mp ook een rps...
Er zijn heel weinig verschillende omgevingen,een ook niet veel soorten vijanden.
De gunplay vind ik ook echt niet goed,en het rijden met die buggy is nog erger.

Misschien dat het met 3 vrienden in multiplayer tof kan zijn,maar het gebruikt wel gamespy voor de mp.

Dobbelsteen

Legacy Member
movento zei:
Ik vond er persoonlijk niet veel aan.
Het noemt zichzelf een "Role playing shooter",maar er is 1 unieke skill per character(en er zijn er maar 4).
Dan is pakweg COD's mp ook een rps...
Er zijn heel weinig verschillende omgevingen,een ook niet veel soorten vijanden.
De gunplay vind ik ook echt niet goed,en het rijden met die buggy is nog erger.

Misschien dat het met 3 vrienden in multiplayer tof kan zijn,maar het gebruikt wel gamespy voor de mp.

Hier toch al 2 keer volledig uitgespeeld, en bezig aan 3e keer (goed voor 70+ uren). In co-op is het zeker de moeite om te spelen :) De DLC's zijn wel wat minder: gewoon wat retextures van oude vijanden, wat slecht geprogrammeerde collect dit, kill dat missies, ...

Bart Religion

Legacy Member
Hopelijk bedoel je RE5, want de pc versie van RE4 is een van de slechtste ports ooit
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan