Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

The_Cat

Legacy Member
Hopelijk heb ik seffens tussen de lessen door eens tijd om het te testen :p zit hier toch een uurtje niets te doen :) een eventjes wat gamen zou dan leuk zijn xD

Razer

Legacy Member
ik zit al een hele tijd met deze error bij het willen opstarten van dungeon defenders:
probleem.jpg


iemand raad hier ?

Kowlier

Legacy Member
hmm, daarnet even ranked gedaan met een maat, maar de service crashed blijkbaar :p ook omdat de game volgens steam maar om 7h vanavond gereleased wordt :(

deathsythe

Legacy Member
heb er nog geen last van gehad, hopelijk is het dan tegen vanavond gefixed :p
(steam heeft blijkbaar wel al een update gedownload)

R3L4X

Legacy Member
Ik heb ondertussen al een 3 uur kunnen spelen met een maat (open/private), ben lvl 11 huntress en hij lvl 13 Warrior/Knight. Vrij plezant, dacht dat het pas deze avond om 7u gereleased zou worden.

The_Cat

Legacy Member
Suckt >< ik maak een hero, speel ik een tijdje, crasht spel en ben ik alles kwijt.. Daarnet al 2x een level 6 hero kwijtgeraakt >< best wel voos want zat al in het volgende spel...

Dobbelsteen

Legacy Member
Jack-Sparrow zei:
ik zit al een hele tijd met deze error bij het willen opstarten van dungeon defenders:
probleem.jpg


iemand raad hier ?

Wtf, normaal moet je gewoon een distributable krijgen die in die installer zelf zit (wordt altijd geinstalleerd met directx, physX en andere zaken). Check anders eens in de steamfolder van het spel? Normaal staat die exe er wel in (samen met die van directx). Kan zijn dat hij niet heeft kunnen installeren wegens te weinig rechten. Probeer ook eens te rebooten na installatie, dat had ik met physX onlangs.

deathsythe

Legacy Member
das bij de installatie van dung.def. zelf, hoor dobbel. over de crashes, beter dat je local speelt, en dat je online speelt als ze het gefixed hebben... een of andere hackbeveiliging dat tilt slaat

Razer

Legacy Member
ik zit de manne van dungeon defenders te volgen via Twitter

vele klachten lopen daar binnen ( ook de mijne :p )
ze beloven tegen morgen nog een patch via steam te geven.

ben benieuwd of my problem gefixed zal zijn :p

The_Cat

Legacy Member
Is momenteel het beste denk ik :) achja hopelijk zullen ze er zo snel mogelijk de meeste bugs uithalen xD

kaneda

Legacy Member
Dit weekend alle GTA games voor 9.99
er zijn ook andere packs maar die zijn duurder voor minder games :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan