Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

The_Cat

Legacy Member
Heb met vrienden die dungeon defenders ook gekocht 4pack :) Het ziet er heel leuk uit en als je het met 4 kan kopen dan spaar je al wat geld uit :)

Ortin

Legacy Member
Kzie da ge op Steam nu ook Assassin's Creed revelations kunt pre-orderen. Nog mensen die van plan zijn die aan te schaffen op pc? kheb ze op console gehad de vorige ma kzou toch overwegen op pc...

deathsythe

Legacy Member
The_Cat zei:
Heb met vrienden die dungeon defenders ook gekocht 4pack :) Het ziet er heel leuk uit en als je het met 4 kan kopen dan spaar je al wat geld uit :)

dito, ziet er leuk uit, en zijn al veelbelovende reviews uit.

ik veronderstel dat de pre order op steam die portal gun is, samen met die miniatures van tf2?

Vincort

Legacy Member
DigitalMinded zei:
Kzie da ge op Steam nu ook Assassin's Creed revelations kunt pre-orderen. Nog mensen die van plan zijn die aan te schaffen op pc? kheb ze op console gehad de vorige ma kzou toch overwegen op pc...

Games zijn meestal goed geport, en ik vind de graphics ook iets beter op pc. Komt er op neer dat de ac-games op elk platform sterk zijn :)

The_Cat

Legacy Member
deathsythe zei:
dito, ziet er leuk uit, en zijn al veelbelovende reviews uit.

ik veronderstel dat de pre order op steam die portal gun is, samen met die miniatures van tf2?

Mja blijkbaar is het niet echt een pre-order bonus, maar blijft het nog beschikbaar enkele dagen na launch. Je bent zelfs niet verplicht om het via steam aan te kopen, want als je het nu besteld bij gamersgate omdat je liever het draakje hebt, kan je de bijgeleverde key gebruiken voor steam, maar dan krijg je enkel het draakje en dus niet die tf2 ventjes en de portal gun. Via trade zou je de andere moeten verkrijgen.

deathsythe

Legacy Member
aha, thanks, anyway het is uit, downloading here...

hopelijk geen crash (ik lees er veel van op het forum van steam)

The_Cat

Legacy Member
deathsythe zei:
aha, thanks, anyway het is uit, downloading here...

hopelijk geen crash (ik lees er veel van op het forum van steam)

Say What Ö Bij mij zegt die nog altijd not available Ö

Edit: na store spamming van knop begint het eindelijk te downloaden xD

Omni^

Legacy Member
hoi iedereen ik heb dungeon defenders aangeschaft en zou deze graag spelen met mensen ;) add me : omni343

m4nTiS

Legacy Member
deathsythe zei:
als het opstart, moet je bij dat beginschermpje alles veranderen.
fun game btw

dat heb ik proberen te doen... maar wat ik er ook aanklik of doe... niks lijkt te veranderen :wtf: (kan wel rechtsonder die vakjes aan/afvinken, mor die moet ik ni hebben :s )

Kowlier

Legacy Member
tutorial efkes gespeeld. nu al overdonderd door de opties :p redelijk wat lootdrops, variatie in wapens en damage, variatie in classes en bijbehorende towers, kortom wordt een leuke co-op game :p

deathsythe

Legacy Member
m4nTiS zei:
dat heb ik proberen te doen... maar wat ik er ook aanklik of doe... niks lijkt te veranderen :wtf: (kan wel rechtsonder die vakjes aan/afvinken, mor die moet ik ni hebben :s )

raar, bij mij werkte dat zonder enig probleem.

m4nTiS

Legacy Member
en wat doe je dan juist als ik mag vragen?
Bij de meeste games die ik ken is het gewoon op de letter gaan staan en dubbel klikken en dan de toets kiezen die je in de plek wil.
Dat lukt hier dus niet.
Ik kan met de muis wel de opgegeven letter selecteren (bijv. bij Move Forward staat er een W) maar als ik dan op de D druk dan doet ie niks

deathsythe

Legacy Member
m4nTiS zei:
en wat doe je dan juist als ik mag vragen?
Bij de meeste games die ik ken is het gewoon op de letter gaan staan en dubbel klikken en dan de toets kiezen die je in de plek wil.
Dat lukt hier dus niet.
Ik kan met de muis wel de opgegeven letter selecteren (bijv. bij Move Forward staat er een W) maar als ik dan op de D druk dan doet ie niks

gewoon eenmaal klikken, dan komt er in dat menu'tje linksonder "press any key to,..."
dan gewoon uw toets indrukken, en normaal maakt hij er zelfs geen probleem van als die key al gebruikt wordt :s

(wel in het lauchscreen he) niet ingame

m4nTiS

Legacy Member
hmmm, ne keer gereboot en nu lukt t wel :D
Thnx in ieder geval... nu ne kee t spel zelf testen ;)

Triple0

Legacy Member
iemand die een 4 pack dungeon defenders wil kopen met mij en nog andere mensen kent? kunnen we er voordeliger aan geraken :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan