Cadiuro
Legacy Member
Commandos Collection is een aanrader. Als je wat van RTS Stealth/Puzzle-games houdt, ga je hier nog heel veel fun mee beleven.
Behind Enemy Lines (de eerste) heb ik wel nooit uitgespeeld wegens echt té moeilijk (zat in level 15 van de 20 of zoiets). In de uitbreiding (Beyond the Call of Duty) ben ik zelfs nooit voorbij level 3 van de 15 geraakt
maar daar heb ik wel minder tijd ingestoken, dusja.
Definitly a worthy challenge.
Behind Enemy Lines (de eerste) heb ik wel nooit uitgespeeld wegens echt té moeilijk (zat in level 15 van de 20 of zoiets). In de uitbreiding (Beyond the Call of Duty) ben ik zelfs nooit voorbij level 3 van de 15 geraakt
maar daar heb ik wel minder tijd ingestoken, dusja.Definitly a worthy challenge.

Ga denk ik 3 en Vice City eens kopen, dan heb ik die ook gespeeld hé. SA en IV in ieder geval al meer dan genoeg gespeeld.
.




