Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cadiuro

Legacy Member
Commandos Collection is een aanrader. Als je wat van RTS Stealth/Puzzle-games houdt, ga je hier nog heel veel fun mee beleven.

Behind Enemy Lines (de eerste) heb ik wel nooit uitgespeeld wegens echt té moeilijk (zat in level 15 van de 20 of zoiets). In de uitbreiding (Beyond the Call of Duty) ben ik zelfs nooit voorbij level 3 van de 15 geraakt :D maar daar heb ik wel minder tijd ingestoken, dusja.

Definitly a worthy challenge.

Dobbelsteen

Legacy Member
Cadiuro zei:
Is Vice City nog €10 waard?

Op ouderdom gekeken heel zeker niet, omdat de pc versie al 8 jaar oud is. Puur op het spel beoordeeld is het die 10 euro zeker waard. Probeer het ergens op te pikken voor 3-5 euro, heel zeker de moeite!

Op steam staat het apart voor 3.38 euro btw :)

Cadiuro

Legacy Member
Dobbelsteen zei:
Op ouderdom gekeken heel zeker niet, omdat de pc versie al 8 jaar oud is. Puur op het spel beoordeeld is het die 10 euro zeker waard. Probeer het ergens op te pikken voor 3-5 euro, heel zeker de moeite!

Op steam staat het apart voor 3.38 euro btw :)

Ik zag dat net nadat ik gepost had, niet meer aan gedacht om het aan te passen :crazy: Ga denk ik 3 en Vice City eens kopen, dan heb ik die ook gespeeld hé. SA en IV in ieder geval al meer dan genoeg gespeeld.

smon

Legacy Member
UrbanusVanAnus zei:
oei, ik vind het juist wat tegenvallen :$
Ik ook, de beste games heb ik al. :unsure:

Het valt nu ook wel op hoeveel top-down zombie shooters er op Steam staan. :lol:

Dobbelsteen

Legacy Member
Alé, ik heb Ghostbusters gekocht en ben nog aan het twijfelen over de Painkiller-collectie.

picasso123

Legacy Member
Painkiller (originele) is zeker de moeite!
Ik twijfel voor left 4 dead 2?
Wat denken jullie?

Cadiuro

Legacy Member
"Train Simulator 2012 - with Trains vs Zombies"

Wat

Ik zou me eindelijk Bioshock eens moeten aanschaffen... Ga echter nog een sale ofzo wachten, heb net GTA III en Vice City gekocht. Daar ben ik nog wel even zoet mee.

Also, kan Amnesia alleen maar aanraden aan al wie zijn mannelijkheid eens wil testen. Heb zelf Penumbra nooit gespeeld, maar wel gehoord dat deze ook behoorlijk sterk zijn.

Dobbelsteen

Legacy Member
Maar fuck, ik wil overlord collection kopen en nu werkt DirectEBanking nimeer. Hebben daar nog mensen problemen mee?

Originele painkiller heb ik ook gekocht btw, zag er wat serious sam/UT-achtige fun uit :)

Bv202

Legacy Member
Penumbra en Amnesia zijn aanraders als je ECHTE horrorgames wilt ;)

Maar fuck, ik wil overlord collection kopen en nu werkt DirectEBanking nimeer. Hebben daar nog mensen problemen mee?
Selecteer Moneybookers als betaalmethode; daar kan je ook DirectEBanking selecteren en werkt het wel ;)

Dobbelsteen

Legacy Member
Bv202 zei:
Penumbra en Amnesia zijn aanraders als je ECHTE horrorgames wilt ;)


Selecteer Moneybookers als betaalmethode; daar kan je ook DirectEBanking selecteren en werkt het wel ;)

Nope, krijg nog altijd die error :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan