Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

The Monopoly Guy

Legacy Member
Pff al die sales
Terwijl ik 80% van de games niet eens speel lol
Kheb er nog nen hoop die ik nog nooit geinstalleerd heb zelfs laat staan gespeeld
Maar het verkoopt wel gelijk zot uiteraard
Iedereen heeft zo iets van 'da kan ik toch ni late ligge aan die prijs' maar er niets mee doet

KilloFoxTrot

Legacy Member
Die sales helpen de PC community toch een beetje in mijn ogen. Onze hardware is mss niet de goedkoopste maar de games en online service zijn ook niet de duurste. Ik ben wel te vinden voor die sales.

Yusifer

Legacy Member
Red Faction: Guerilla is wel zeker een degelijk spel, heb er me dik mee geamuseerd. Hou je van demolition, dan is dit je game.

Armageddon net gekocht, de volle prijs is het spel niet waard (zeker niet als ik de reviews las), maar €12,5 wil ik er wel voor neertellen.

maccie

Legacy Member
die sales zijn net wat de PC community nodig heeft imo, lekker goedkoop games kunne kopen zonder moeite te moeten doen met naar de winkel te lopen.

kil911ler

Legacy Member
God damn it... heb weer problemen met KBC bij zowel directebanking als de ommeweg via Moneybookers :/

Zijn er nog?

R3L4X

Legacy Member
Jack-Sparrow zei:
alright ;)

nog 2 man.

dan komt dat op +- € 7,88 de man :)

Heb ook interesse, heb nog een paysafe van 10 euro ervoor in de plek, moest de persoon die koopt daarin geïnteresseerd zijn?

deathsythe

Legacy Member
Jack-Sparrow zei:
alright ;)

nog 2 man.

dan komt dat op +- € 7,88 de man :)

laat me maar iets weten hoe je het wilt kopen, 'k heb geen paypal wel (of toch niet genoeg geld erop alleszins)

ik pm je mijn steam id.

Razer

Legacy Member
deathsythe zei:
laat me maar iets weten hoe je het wilt kopen, 'k heb geen paypal wel (of toch niet genoeg geld erop alleszins)

ik pm je mijn steam id.

alright 3 man met intresse al :)

helaas ook 3 man me tte weinig PP op hun account :unsure: :p

Razer

Legacy Member
InnerChild zei:
Ook interesse hier.

hebt gij toevallig € 31.50 op uw PP ? :)

indien niemand dat heeft vraag ik het wel in het buy en sell gezocht forum of iemand dat kan voorschieten voor ons.

Indien iedereen dubbel bevestigd voor de aankoop :)

of tenzij er iemand met credit card ofzo kan betalen is da ook goed hé ;)

R3L4X

Legacy Member
Jack-Sparrow zei:
hebt gij toevallig € 31.50 op uw PP ? :)

indien niemand dat heeft vraag ik het wel in het buy en sell gezocht forum of iemand dat kan voorschieten voor ons.

Indien iedereen dubbel bevestigd voor de aankoop :)

of tenzij er iemand met credit card ofzo kan betalen is da ook goed hé ;)

Is dat oké, een Paysafekaart van €10, hoef daar geen geld voor terug te hebben.

InnerChild

Legacy Member
Jack-Sparrow zei:
hebt gij toevallig € 31.50 op uw PP ? :)

indien niemand dat heeft vraag ik het wel in het buy en sell gezocht forum of iemand dat kan voorschieten voor ons.

Indien iedereen dubbel bevestigd voor de aankoop :)

of tenzij er iemand met credit card ofzo kan betalen is da ook goed hé ;)

Paypal is toch niet nodig? e-banking gaat ook in steam. Dan moeten we gewoon afspreken wie voorschiet.

Razer

Legacy Member
InnerChild zei:
Paypal is toch niet nodig? e-banking gaat ook in steam. Dan moeten we gewoon afspreken wie voorschiet.

ah ok, wist ik niet. ik deed altijd via PP

eventueel wil ik het dan betalen en dan storten jullie mij € 7,90 elk

@ Sakke1994 zo een Paysafekaart wat kan ik daarmee aanvangen ?
kan dat op PP gezet worden ?

InnerChild

Legacy Member
Jack-Sparrow zei:
ah ok, wist ik niet. ik deed altijd via PP

eventueel wil ik het dan betalen en dan storten jullie mij € 7,90 elk

@ Sakke1994 zo een Paysafekaart wat kan ik daarmee aanvangen ?
kan dat op PP gezet worden ?

e-directbanking noemt het in steam geloof ik. Als het bij u niet lukt wil ik het eventueel wel nog doen, maar geen interesse in een paysafecard. PM uw steamid eens pls Jack-Sparrow

R3L4X

Legacy Member
Paysafe kan gebruikt worden voor te kopen op Steam (en andere sites, eens kijken op website van paysafecard), anders moet ik er 2x een van €10 halen en dan zit ik met overschot, daarmee :p. Indien dat jullie dat niet willen is dat voor mij ook goed, dan koop ik hem wel met Steam sales.

Razer

Legacy Member
Sakke1994 zei:
Paysafe kan gebruikt worden voor te kopen op Steam (en andere sites, eens kijken op website van paysafecard), anders moet ik er 2x een van €10 halen en dan zit ik met overschot, daarmee :p. Indien dat jullie dat niet willen is dat voor mij ook goed, dan koop ik hem wel met Steam sales.

allé ok tis in orde ;)

Razer

Legacy Member
bon we zijn met 3 al :)

Nog 1 plaats
wie intresse heeft stuurt me zijn steamID in een pm ;)

*edit

4de plaats ingenomen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan