nTFs zei:
Alpha Protocol 2 €..voor da geld kunde niet sukkelen imo.
Zeker niet. Geen klassieker, maar wel een prima spel en goed voor een dikke 25 uur gameplay + degelijke replay value.
Wel weinig RPG aan, eerder een shooter waar je ala Mass Effect veel keuzes moet maken tijdens de cutscenes.
Maar dan véél minder RPG. Wel replayvalue dus.
Enige nadeel en de reden dat het lagere scores kreeg is dat van de 3 klasses, actie, stealth en tech enkel 'actie' goed uitgewerkt is.
Als je stealth wil spelen gaat het niet goed lukken. Tech niet geprobeerd, want die minigames om te hacken zijn niet zo leuk als gewoon het alarm laten afgaan en het gevecht aangaan.
Verhaal is wel deftig, met meerdere eindes afhankelijk van je keuzes.