Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Koonut

Legacy Member
Curryw0rst BE zei:
Koonut ik zou een Section 8 4pack wel zien zitten ja. Das ook met de dlc bij zeker hé?
yup

Buy Section 8: Prejudice - Four Pack
Includes four copies of Section 8: Prejudice and the DLCs
€13,25

wat we wel afronden op €3.35 per share om het makkelijk te maken :P
curry en kennaah pm, heb zelf nog een share kwijt aan kennis van me dus geen shares meer over

Takashi

Legacy Member
Kunt ge section 8 eigelijk in Co Op spelen? Of is er geen multiplayer campaign optie?

Ikaruga

Legacy Member
iemand die nog een koper zoekt voor een kopie van Section 8 Predujice 4pack?
Pm mij in dat geval

Therapy

Legacy Member
Ikaruga zei:
iemand die nog een koper zoekt voor een kopie van Section 8 Predujice 4pack?
Pm mij in dat geval

Als ge nog 2 mensen kent die hrt wilen wil ik wel meedoen.

Fonskuh

Legacy Member
Ik wil anders ook wel meedoen, is het met alle DLC? Op hoeveel komt het dan? :)

Ikaruga

Legacy Member
~3.5 euro, inclusief alle DLC in de 4 pack blijkbaar

Ik, Therapy, Fonskuh

nog 1 iemand we have a deal people.

microtje

Legacy Member
ik wil wel. maar ik heb niet direct een betalingsmiddel wel nog een copy van frozen synapse
en dat is meer waard dan 3 euro s:
en anders krijgt degene die het koopt een paysafecard van 5 euro

kil911ler

Legacy Member
Iemand nog problemen met edirectbanking (KBC)?

Ik heb altijd probleemloos kunnen betalen en nu zegt ie

The secure processing of the transaction has not been confirmed from your bank.

Therapy

Legacy Member
Ikaruga zei:
~3.5 euro, inclusief alle DLC in de 4 pack blijkbaar

Ik, Therapy, Fonskuh

nog 1 iemand we have a deal people.

is er ondertussen al een 4de man gevonden? denk dat die aanbieding maar loopt tot een uur of 4 vandaag. :(

kil911ler

Legacy Member
kil911ler zei:
Iemand nog problemen met edirectbanking (KBC)?

Ik heb altijd probleemloos kunnen betalen en nu zegt ie

Daarnet op't nieuws gezien dat er slachtoffers waren van internetfraude bij onlinebankieren. Mss daarmee dat er voorlopig niets betaald kan worden via eDirectbanking?

microtje

Legacy Member
Fonskuh zei:
Mijn broer zal ook meedoen, dan zijn we met 4 :)

ik wou ook wel meedoen he
met een 5 euro paysafe maakt hij winst :p

mijn steam is microtjezz of microtje als ik mag meedoen bepaal jij maar wat je wilt
paysafecard 5 euro
of copy van frozen synapse

Therapy

Legacy Member
Ikaruga zei:
~3.5 euro, inclusief alle DLC in de 4 pack blijkbaar

Ik, Therapy, Fonskuh

nog 1 iemand we have a deal people.

Fonskuh zei:
Ook goed :) Zullen horen wat hij zegt.

microtje zei:
gaat die koop nog door want die loopt bijna af he

heeft iemand het al gekocht ? anders koop ik het snel.

EDIT: ik heb het gekocht, niet meer kopen dus. PM me of add me op steam, TherapyBE, voor hoe we het gaan afhandelen.

microtje

Legacy Member
iemand die nog een copy wilt kopen van frozen synapse (3.5-5 euro)
pm me (:

Ikaruga

Legacy Member
therapy, 'k heb ne pm gestuurd. Ben de voorbije dag een half niet meer thuisgeweest, s'cusie

Renegadexxripxx

Legacy Member
Iemand die een kopie wil van darksiders? (ik accepteer een ruil of 5 €)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan