Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

petitbrian

Legacy Member
kil911ler zei:
Iemand nog problemen met edirectbanking (KBC)?

Ik heb altijd probleemloos kunnen betalen en nu zegt ie

kil911ler zei:
Daarnet op't nieuws gezien dat er slachtoffers waren van internetfraude bij onlinebankieren. Mss daarmee dat er voorlopig niets betaald kan worden via eDirectbanking?

Ik heb ook hetzelfde probleem met KBC en Directebanking. Heb KBC al een bericht gestuurd en ook antwoord terug gekregen gisteren en ze zeggen dat alles in orde is met mijn bankrekening en dat het waarschijnlijk aan de site zelf ligt (Steam en/of directebanking).

Vandaag wou ik terug iets kopen op steam en gedaan via directebanking terug en nu zegt die dat KBC niet ondersteund wordt na het proberen inloggen. Vanavond nog eens proberen, voorlopig betaal ik via paypal, ik heb toch genoeg overgeschreven naar paypal voor een tijdje :)

Shrimpy

Legacy Member
Het ligt niet aan kbc, het ligt aan die duitse sehrfeugeling of whatever service dat is :p
Stuurt daar is een mailtje naar, dat was bij mij over een maand of 3 ook het geval.

Crosseyed_Hobo

Legacy Member
Drakinus zei:
Het ligt niet aan kbc, het ligt aan die duitse sehrfeugeling of whatever service dat is :p
Stuurt daar is een mailtje naar, dat was bij mij over een maand of 3 ook het geval.

Unfortunately I must inform you that paing with KBC bank ist not possible at the time due to maintenance.
This could take upto 2 weeks.

BladeDancer35

Legacy Member
Zijn hier mensen die interesse hebben in een 4-pack van Borderlands GOTY? Komt op een kleine 6€ per persoon.
Heb het spel zelf al, maar mijn vriendin wil het nu ook. Vandaar. :)

BladeDancer35

Legacy Member
Ok, dan zijn we al met drie personen. Nog 1 iemand en liefst met een i-trader. :)

FleXe

Legacy Member
Gisteren bij een kameraad nog Trials HD voor X-box gezien. Vroeger een demo van de eerste Trials op pc grijs gespeeld, dus ik hoop dat Trials 2 op Steam rap nog eens in de uitverkoop gaat...

Cadiuro

Legacy Member
Ik zoek nog een 4e man om de Borderlands GotY-editie 4pack te kopen. Iemand interesse?

The Monopoly Guy

Legacy Member
Cadiuro zei:
Ik zoek nog een 4e man om de Borderlands GotY-editie 4pack te kopen. Iemand interesse?

Also interested
Of als iemand anders nog mensen nodig heeft voor de pack

BladeDancer35

Legacy Member
The Monopoly Guy zei:
Also interested
Of als iemand anders nog mensen nodig heeft voor de pack

Ge kunt nog bij ons komen, is nog één plaats vrij. ;)
Ik heb dan:
  • spits99
  • levitation
  • the monopoly guy

PM mij aub. :)

FleXe

Legacy Member
Alright ik zal dan nog even op de vierde man wachten en dan laten jullie maar weten wat jullie het beste lijkt voor de verdere afhandeling :)

BladeDancer35

Legacy Member
Zijn met vier ze, als monopoly guy meedoet.
Heb het pack al gekocht, raak die games sowieso wel kwijt. :)

Graag via PM de steam id's aub.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan