Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BladeDancer35

Legacy Member
Levitation heeft intussen zijn game ontvangen.
Zowel spits99 als monopoly guy hebben een PM ontvangen.

Link_006_

Legacy Member
Nog mensen die problemen hebben met betalen via Direct e-banking op Steam met KBC? Ik heb het al dit weekend ook eens geprobeerd en het ging ook niet. Eens geprobeerd met een andere kaart en hetzelfde. Heb een aantal keren zo betaald en geen problemen gehad. Ik kan naar paypal overschrijven als het echt nodig is maar dat duurt altijd wel een tijdje en is een omleiding natuurlijk.
edit: ik geraak zelfs niet voorbij de login screen van Steam-Paypal, waar hij naam enzo vraagt :s

kil911ler

Legacy Member
Ugh ja... wilde net Numen aankopen, maar blijkbaar zijn de problemen bij KBC nog altijd ni gefixt... damn it... -_-

deathsythe

Legacy Member
kil911ler zei:
Ugh ja... wilde net Numen aankopen, maar blijkbaar zijn de problemen bij KBC nog altijd ni gefixt... damn it... -_-

paypal aanmaken, en hier op het forum geld laten opzetten:)

kil911ler

Legacy Member
deathsythe zei:
paypal aanmaken, en hier op het forum geld laten opzetten:)

Heb een Paypal account, maar tegen dat er daar geld op staat is die Daily Sale al lang over.

En kwil het ook niet gebruiken als extra 'portemonnee' ofzo

deathsythe

Legacy Member
kil911ler zei:
Heb een Paypal account, maar tegen dat er daar geld op staat is die Daily Sale al lang over.

En kwil het ook niet gebruiken als extra 'portemonnee' ofzo

request hier gewoon geld?

in gezocht topic 'x aantal eur op paypal', iemand zet dat daar direct op, als jij bewijs van overschrijving stuurt (screenshot)

heb het afgelopen zondag nog gedaan voor de borderlands deal, binnen het uur is zoiets afgerond.

waffel

Legacy Member
Een beetje offtopic, als ik een game gekocht heb via steam sales, en ik ben die beu gespeeld, kan ik die nog doorverkopen? (dus maw, is de cd-key nog geldig voor iemand anders als ik de game niet meer staan heb)

McGregor

Legacy Member
waffel zei:
Een beetje offtopic, als ik een game gekocht heb via steam sales, en ik ben die beu gespeeld, kan ik die nog doorverkopen? (dus maw, is de cd-key nog geldig voor iemand anders als ik de game niet meer staan heb)

Elke game dat je via steam aan je account koppelt, blijft er aan gekoppeld. De enige manier is je account te verkopen, maar dat is verboden volgens de Steam user agreement. Daarom maken sommige mensen een andere account aan per game, maar echt praktisch is fat niet:p.

waffel

Legacy Member
CoolerMaster zei:
Elke game dat je via steam aan je account koppelt, blijft er aan gekoppeld. De enige manier is je account te verkopen, maar dat is verboden volgens de Steam user agreement. Daarom maken sommige mensen een andere account aan per game, maar echt praktisch is fat niet:p.

Oke bedankt!

toco8400

Legacy Member
Dagaanbieding is "The Next Big Thing" voor €14.99, nog 3 uur geldig.
Zijn er mensen die dit al gespeeld hebben en is het zn €15 waard?

The Monopoly Guy

Legacy Member
toco8400 zei:
Dagaanbieding is "The Next Big Thing" voor €14.99, nog 3 uur geldig.
Zijn er mensen die dit al gespeeld hebben en is het zn €15 waard?
Kheb het tijdens de steam sales gekocht (een paar dagen geleden beginnen spelen)
Kvind het tot nu toe wel leuk maar ik zit nog niet zo ver

Het is wel humoristisch genoeg :)
Ik zou zeggen kopen als je een fan van het genre bent

toco8400

Legacy Member
ok, zo'n spel moet idd humoristish zijn (mijn favoriet) oftewel een zeer meeslepende verhaallijn hebben.
Ik hzal het eens wagen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan