Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EpilEpic

Legacy Member
interessant, daar ga ik dan ook is voor zien :D das zo gemakkelijk voor sommige aankopen :)

waffel

Legacy Member
johnbeton10 zei:
lol? en de volwassenen...
dan moet ge geen geld in een CC steken....

btw ik dacht dat zogoed als alle belgische banken het systeem met directebanking wel ondersteunen hoor...
het enige wat je nodig hebt is zo'n homebank toestelletje (zo is het bij mij toch; ING)

Meh, kvind als volwassene dat ge wel ne VISA moet hebben, is gewoon handig in het algemeen. Kost me pas vanaf mijn 26ste €20 per jaar.

smon

Legacy Member
Toffe Steam beta nu, al zie ik mij dat trading niet vaak gebruiken.

Eindelijk een manier om de friendslist te sorteren vind ik nog het beste van de update.

Guillaume001

Legacy Member
met de steamupdate van dat trading kunt ge dat dan met iedereen doen of enkel met vrienden?

KiPpIe

Legacy Member
johnbeton10 zei:
ma hebt ge geen vaste jaarlijkse kost voor die credit card?

Nee, bij Argenta aanvragen volledig gratis, transacties volledig gratis en verder geen kosten aan.
Ik krijg wel een bon van €5 per 5 aankoopschijven van €25 :unsure:.

InnerChild

Legacy Member
Iemand die Frozen Synapse wilt? Heb wel interesse en aangezien er een extra copy bijzit zoek ik iemand die wilt sharen. PM me!

nite

Legacy Member
Ik heb me Arma: Cold War Assault gekocht puur uit nostalgie. In 2001 was dit echt een fantastische war sim. Toen heette het nog Operation Flashpoint :). Voor €4 met de Resistance expansion erbij lijkt dit echt wel de moeite. En de laatste ARMA draaide toch niet goed op mijn computer, dan liever dit pareltje dat vlot draait.

Vlad Tepes

Legacy Member
nite zei:
Ik heb me Arma: Cold War Assault gekocht puur uit nostalgie. In 2001 was dit echt een fantastische war sim. Toen heette het nog Operation Flashpoint :). Voor €4 met de Resistance expansion erbij lijkt dit echt wel de moeite. En de laatste ARMA draaide toch niet goed op mijn computer, dan liever dit pareltje dat vlot draait.

lijkt mij wel een leuke spel, is het beetje Battlefield achtig ? Wordt het nog online gespeeld ?



Iemand die een spel wilt traden? Ik heb nog een kopie van Sanctum op Steam. Zo ja, stuur mij een PM met welke spel.

nite

Legacy Member
De ARMA reeks is inderdaad nogal ARMA achtig. Ge zit in een groot open world eiland en daar moogt ge oorlogje voeren met allerlei militaire voertuigen of als infanterist. Ik heb snel even in de multiplayer lijst gekeken en ik vond amper nog mensen die het online speelden. Ik denk dat ge voor online beter de nieuwe ARMA titels koopt.

microtje

Legacy Member
iemand die nog will samenlegen of een copy heeft van een game om te ruilen tegen frozen synapse

Therapy

Legacy Member
Section8 ziet er wel cool uit. Ik ga het straks eens vragen aan een kameraad.

CurrY

Legacy Member
Koonut ik zou een Section 8 4pack wel zien zitten ja. Das ook met de dlc bij zeker hé?

Stuur maar pm als er genoeg mensen voor zijn en dat zal precies wel lukken :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan