Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Creamium

Legacy Member
Painkiller Black voor €5 vandaag! Super shooter, mocht je t nog niet gespeeld hebben

JimmyPatterson

Legacy Member
Heb die versie onlangs voor €2.5 gekocht in de Dreamland:p
Echt een fijn spel als je even niks te doen hebt; breinloze shooting fun!

Creamium

Legacy Member
Nu ik een CC heb, begin ik Steam zowat te ontdekken en damn... Ik zou t nog gaan geloven dat pc the master race is. Zoveel goeie deals en alles een muisklik verwijderd. Begin echt fan van dit systeem te worden. Nu helemaal into Torchlight :)

waffel

Legacy Member
Fallouts gekocht. Moest er ooit nog eens aan beginnen, en voor deze prijzen kan ik dit niet laten liggen. Nog altijd bezig met Breath of Death VII though, zo'n zalig spel; voor een euro :rofl:

-Ex!Tjen-

Legacy Member
Vraagske,

Als je dat Quakecon Pack koopt, krijg je dan ook al die TF2 goodies?

rafbanaan

Legacy Member
Creamium zei:
Nu ik een CC heb, begin ik Steam zowat te ontdekken en damn... Ik zou t nog gaan geloven dat pc the master race is. Zoveel goeie deals en alles een muisklik verwijderd. Begin echt fan van dit systeem te worden. Nu helemaal into Torchlight :)

Je kon ook al betalen met een bankkaart he :p

Jeroen_HD

Legacy Member
Kunt ge betalen met een simpele bancontact? :o En ikke altijd maar onder men voete krijge dak ons pa zen CC gebruik :D

waffel

Legacy Member
Jeroen_HD zei:
Kunt ge betalen met een simpele bancontact? :o En ikke altijd maar onder men voete krijge dak ons pa zen CC gebruik :D

Neen, enkel met visa en dergelijke.

Trouwens, schaf uzelf gewoon een Visa aan, dan heb je al die miserie niet met online aankopen.

CurrY

Legacy Member
Ge kunt gewoon met een overschrijving betalen, dan moet ge die DirectEbanking betaaloptie pakken. Kan wel zijn dat u bank het niet ondersteunt.

deathsythe

Legacy Member
-Ex!Tjen- zei:
Vraagske,

Als je dat Quakecon Pack koopt, krijg je dan ook al die TF2 goodies?

bij dat groot pakket kreeg je toch een original rocket launcher ofzo.

CurrY

Legacy Member
Die rocket launcher is bij Quake 4 maar ik zou aannemen dat al die goodies wel krijgt ja als je de nodige games in een pakket koopt.

Bloob

Legacy Member
waffel zei:
Neen, enkel met visa en dergelijke.

Trouwens, schaf uzelf gewoon een Visa aan, dan heb je al die miserie niet met online aankopen.

beter wat informeren. je kan al minstens een jaar op steam met bancontact betalen..

waffel

Legacy Member
Bloob zei:
beter wat informeren. je kan al minstens een jaar op steam met bancontact betalen..

Ah excuseer, ik wist niet dat dit kon. Goede oplossing dan voor de minderjarigen!

EpilEpic

Legacy Member
waffel zei:
Ah excuseer, ik wist niet dat dit kon. Goede oplossing dan voor de minderjarigen!

lol? en de volwassenen...
dan moet ge geen geld in een CC steken....

btw ik dacht dat zogoed als alle belgische banken het systeem met directebanking wel ondersteunen hoor...
het enige wat je nodig hebt is zo'n homebank toestelletje (zo is het bij mij toch; ING)

KiPpIe

Legacy Member
Geld in een CC steken?
Ik betaal iig geen fees op de betalingen die ik daar mee uitvoer.

kil911ler

Legacy Member
johnbeton10 zei:
lol? en de volwassenen...
dan moet ge geen geld in een CC steken....

btw ik dacht dat zogoed als alle belgische banken het systeem met directebanking wel ondersteunen hoor...
het enige wat je nodig hebt is zo'n homebank toestelletje (zo is het bij mij toch; ING)

Ook bij KBC ^^

u4ea

Legacy Member
Nu dat er een trading systeem is op steam, iemand dat iets wil ruilen voor een hl² en/of episode 1 gift?:p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan