Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Creamium zei:Nu ik een CC heb, begin ik Steam zowat te ontdekken en damn... Ik zou t nog gaan geloven dat pc the master race is. Zoveel goeie deals en alles een muisklik verwijderd. Begin echt fan van dit systeem te worden. Nu helemaal into Torchlight![]()

Jeroen_HD zei:Kunt ge betalen met een simpele bancontact?En ikke altijd maar onder men voete krijge dak ons pa zen CC gebruik
![]()
-Ex!Tjen- zei:Vraagske,
Als je dat Quakecon Pack koopt, krijg je dan ook al die TF2 goodies?
waffel zei:Neen, enkel met visa en dergelijke.
Trouwens, schaf uzelf gewoon een Visa aan, dan heb je al die miserie niet met online aankopen.
Bloob zei:beter wat informeren. je kan al minstens een jaar op steam met bancontact betalen..
Bloob zei:beter wat informeren. je kan al minstens een jaar op steam met bancontact betalen..
waffel zei:Ah excuseer, ik wist niet dat dit kon. Goede oplossing dan voor de minderjarigen!
johnbeton10 zei:lol? en de volwassenen...
dan moet ge geen geld in een CC steken....
btw ik dacht dat zogoed als alle belgische banken het systeem met directebanking wel ondersteunen hoor...
het enige wat je nodig hebt is zo'n homebank toestelletje (zo is het bij mij toch; ING)
KiPpIe zei:Geld in een CC steken?
Ik betaal iig geen fees op de betalingen die ik daar mee uitvoer.