Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ataraxis

Legacy Member
Mijn K/D ratio zit ergens rond de 2+ maar mijn W/L ratio ook, dus het gaat wel degelijk samen.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Curryw0rst BE zei:
Is the Ball de moeite?

Zou ik ook wel willen weten. Heb er aan gedacht deze te kopen, maar was altijd wat huiverig. Het is deel actie deels puzzel.

somfortiwan

Legacy Member
Best wel een eentonig spel, maar €5 ofzo is dat wel waard... Het ziet er niet slecht uit, de gameplay is eens wat anders dan anders enja het is ubergoedkoop :p
Maar verwacht geen Portal toestanden, dit is letterlijk een aantal uren met een bal rollen om puzzels op te lossen (steek iets in brand, verpletter vijanden, activeer drukgevoelige platen, ...)

Sprantix zei:
Aangezien het ook een steagame is, witcher2 17.99 op g2play.net

Hoe zit dat eigenlijk met die codes en beschikbare talen? Stel ik koop een game van de Franse/Duitse Amazon en activeer die via Steam, krijgt ge dan een standaard versie van Steam die gelinkt is aan uw regio of krijgt ge een versie die gelinkt is aan de activatiecode of ...?

SpeedFreak.be

Legacy Member
spits99 zei:
Best wel een eentonig spel, maar €5 ofzo is dat wel waard... Het ziet er niet slecht uit, de gameplay is eens wat anders dan anders enja het is ubergoedkoop :p
Maar verwacht geen Portal toestanden, dit is letterlijk een aantal uren met een bal rollen om puzzels op te lossen (steek iets in brand, verpletter vijanden, activeer drukgevoelige platen, ...)

Hmm niet echt interessant voor mij dan mss als ik me een verveel en niets anders te spelen heb. :p

amdr

Legacy Member
Sprantix zei:
Aangezien het ook een steagame is, witcher2 17.99 op g2play.net
Nu zelfs 12.99€, Dirt 3 ook 12.99€ maar dat is een retail key dus geen idee hoe dat werkt :p

Thin Liz

Legacy Member
Voor het iemand in z'n hoofd krijgt om Trapped Dead te downloaden: niet doen. De checkpoints in dat spel verzieken heel de boel.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Thin Liz zei:
Voor het iemand in z'n hoofd krijgt om Trapped Dead te downloaden: niet doen. De checkpoints in dat spel verzieken heel de boel.

Hoe dan? iets meer uitleg graag. :p

Thin Liz

Legacy Member
Johan tb zei:
Hoe dan? iets meer uitleg graag. :p

Reviews genoeg te vinden op internet.

Zéér matig spel: slechte AI en verouderde graphics. Maar dat was nog het minste: de checkpoints in dit spel zijn zodanig slecht gelegen (lees: te ver uit elkaar), dat dit pure frustratie opwekt. Na enkele levels werd het nog erger: ze hadden er niet beter op gevonden dan de checkpoints op zich nog eens te 'splitsen' in halve checkpoints. Echt ergerlijk: dan had je checkpoint 1, deel A, gevonden, dan lag aan de andere kant checkpoint 1, deel B. Man, man... hoe laag kan je vallen om de spelduur te rekken.

BladeDancer35

Legacy Member
de_willy zei:
Iemand die Civilation V ergens weet staan voor onder de 17€?

Nope. Alvast niet op Amazon en g2play, voor zover ik zie is Steam het goedkoopst atm.

Therapy

Legacy Member
niet echt een sale maar iemand die free2play game War Inc Battlezone al gespeeld ? ben em nu aant binnenhalen.

u4ea

Legacy Member
Ook al gespeeld, helemaal 3rd person, redelijk goeie graphics.
Maar de irritante, 'huur u wapens voor zoveel dagen'-f2p methode en het is ook redelijk snel beu gespeeld.

Therapy

Legacy Member
net ff gespeeld. valt op zich wel mee maar idd, die wapens huren zuigt wel.

Therapy

Legacy Member
Medal of honor voor 11 euro op g2play. Is dit 11 euro waard en zitten er nog mensen op?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan