Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Acidbaron

Legacy Member
tjechie kreeg ik just tussen de 600 en 1MB.

edit: Niemand die weet wanneer de wishlist lotterij plaatsvind?

Thin Liz

Legacy Member
Dungeon Siege 3 Deluxe edition: voor 55 euro zit er DG1 en 2 bij (singleplayer). Aanrader? Lijkt me best interessant, alleen hoor ik dat die 3de versie een consoleport van jewelste is. Ik zou het dan vooral doen voor die vorige versies...

Xylan

Legacy Member
Thin Liz zei:
Dungeon Siege 3 Deluxe edition: voor 55 euro zit er DG1 en 2 bij (singleplayer). Aanrader? Lijkt me best interessant, alleen hoor ik dat die 3de versie een consoleport van jewelste is. Ik zou het dan vooral doen voor die vorige versies...

Als het ook voor de vorige is dan is het dat geld wel waard, heb DS3 uitgespeeld en is idd een console port, maar geen slechte, alleen de camera was barslecht zoals ik mij kan herinneren. Was geen slechte game al bij al, maar niet de naam Dungeon Siege waardig.

Acidbaron

Legacy Member
Ik vond dungeon siege 3 redelijk zwak, kon de eerste twee erg appreciëren de laatste heb geloof dat ik het na 3 uur zelf niet meer eens heb aangeraakt, ik raad eerst een demo aan om te zien als het je aanstaat wat het is niet zoals de eerste twee.

Xylan

Legacy Member
Acidbaron zei:
tjechie kreeg ik just tussen de 600 en 1MB.

edit: Niemand die weet wanneer de wishlist lotterij plaatsvind?

Waar is de link naar die wishlist lotterij? Kwil weten hoeveel games ge op u wishlist moet hebben :p

Acidbaron

Legacy Member
ge moest er 10 op hebben ieder lot die ge verdiende gaf u een kans om te winnen, 100 mensen werden er uit genomen.

Die pagina met rewards is nu niet meer beschikbaar reden dat ik me af vroeg als iemand meer info daarover heeft.

Xylan

Legacy Member

ULTRAnumb

Legacy Member
die snelheid blijft bedroevend
en morgen krijg ik nog Portal 2 dus da moet ik ook nog es downloaden van die rampzalige servers

Acidbaron

Legacy Member
gevonden van de 12de tot de eerste augustus, dus zal even duren zal wel een paar per dag zijn die winnen.

SXe

Legacy Member
ULTRAnumb zei:
die snelheid blijft bedroevend
en morgen krijg ik nog Portal 2 dus da moet ik ook nog es downloaden van die rampzalige servers

Voor hoeveel hadde The Witcher EH gekocht?

duck

Legacy Member
ULTRAnumb zei:
die snelheid blijft bedroevend
en morgen krijg ik nog Portal 2 dus da moet ik ook nog es downloaden van die rampzalige servers

Wat had je verwacht op het piekuur van steam ?
Als ik iets moet downloaden van steam dan doe ik het snachts, dan gaat het tegen 5-6 mb/sec

ULTRAnumb

Legacy Member
BE servers gaan nu véél beter
The Witcher download nu aan 600kb/s en hoger in plaats van de gewoonlijke 90

greg89

Legacy Member
I lolled hehe

2zemq92.png

SXe

Legacy Member
FEAR pack staat ondertussen al een maand ofzo aan -50% terwijl dat een mid week sale was ofzo :p

lowscore

Legacy Member
Ik vind het minder dat de Steam Client update mijn toegang tot Steam verkloot heeft. En diegenen die al respons hebben gekregen op hun support ticket hebben gewoon een geautomatiseerd standaard antwoord gekregen die ons (al diegenen die dezelfde foutmelding sinds de update ondervinden) niets verder helpt. :(

Bv202

Legacy Member
lowscore zei:
Ik vind het minder dat de Steam Client update mijn toegang tot Steam verkloot heeft. En diegenen die al respons hebben gekregen op hun support ticket hebben gewoon een geautomatiseerd standaard antwoord gekregen die ons (al diegenen die dezelfde foutmelding sinds de update ondervinden) niets verder helpt. :(

Ook een melding gekregen dat je inlogt vanaf een nieuwe computer en dat er geen verbinding gemaakt kan worden met de server? Dat had ik namelijk ook en na nog eens starten werkte opeens alles weer:p

Rage

Legacy Member
Meeste steam problemen -> clientregistry.blob verwijderen & steam opnieuw opstarten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan