Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thin Liz zei:Dungeon Siege 3 Deluxe edition: voor 55 euro zit er DG1 en 2 bij (singleplayer). Aanrader? Lijkt me best interessant, alleen hoor ik dat die 3de versie een consoleport van jewelste is. Ik zou het dan vooral doen voor die vorige versies...
Acidbaron zei:tjechie kreeg ik just tussen de 600 en 1MB.
edit: Niemand die weet wanneer de wishlist lotterij plaatsvind?

Acidbaron zei:ge moest er 10 op hebben ieder lot die ge verdiende gaf u een kans om te winnen, 100 mensen werden er uit genomen.
Die pagina met rewards is nu niet meer beschikbaar reden dat ik me af vroeg als iemand meer info daarover heeft.
ULTRAnumb zei:die snelheid blijft bedroevend
en morgen krijg ik nog Portal 2 dus da moet ik ook nog es downloaden van die rampzalige servers
ULTRAnumb zei:die snelheid blijft bedroevend
en morgen krijg ik nog Portal 2 dus da moet ik ook nog es downloaden van die rampzalige servers

lowscore zei:Ik vind het minder dat de Steam Client update mijn toegang tot Steam verkloot heeft. En diegenen die al respons hebben gekregen op hun support ticket hebben gewoon een geautomatiseerd standaard antwoord gekregen die ons (al diegenen die dezelfde foutmelding sinds de update ondervinden) niets verder helpt.![]()
