Domieneo
Legacy Member
Zijn er mensen die zin hebben om sanctum te spelen?
Mijn vriend host een server en we zouden graag eens 4player co-op proberen.
We zitten op skype enzo.
Indien interesse:
Steam Community :: ID :: Domieneo
add me!
Mijn vriend host een server en we zouden graag eens 4player co-op proberen.
We zitten op skype enzo.
Indien interesse:
Steam Community :: ID :: Domieneo
add me!


yes please:applause:
