Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

rafbanaan

Legacy Member
Guillaume001 zei:
weet ik had dat ook gedaan. Komt nog steeds op unable to initialize punbuster, punkbuster disabled.

MMm dan zou ik eens ga vragen bij hun of internet aflopen.

BFBC2 forum op ea zelf ofzo?

darko

Legacy Member
Unnamed zei:
Euh, je hebt toch je CD key al ingevoerd niet?

Selecteer het spel in steam en klik op de cdkey link rechts. Dan krijg je je CD key te zien. Die heb je nodig voor je online kan spelen.

Alleszins, ik heb die gisteren gekocht en het werkt perfect.

CD-key??
En waar moet ik die invullen dan?
Als ik BF start dan komt er idd een melding voor een cd-key echter dit zie ik maar een seconde want dan krijg ik onmiddellijk de melding 'geen verbinding met de hoofdserver'.

Unnamed

Legacy Member
Zet in dat geval uw firewall af.

Maar het is sowieso dat je bij aankoop van de meeste Steam games een CD key krijgt. Ik heb voor Battlefield zelfs 3 aparte CD-keys gekregen. (Voor elk onderdeel andere CD-key) Enkel bij de indie games is dat niet, voor zover ik het weet.

Unnamed

Legacy Member
Guillaume001 zei:
weet ik had dat ook gedaan. Komt nog steeds op unable to initialize punbuster, punkbuster disabled.

Voor punkbuster games moet ge trouwens de steam overlay afzetten.

Anyway, normaal heeft punkbuster ook een log, check daar eens in, misschien staat er meer detail.

Chronic

Legacy Member
heb nog 1 frozen synapse copy over, indien iemand interesse heeft voor 6 euro, pm me

bod gekregen van Domieneo via pm, is dus verkocht

Omni^

Legacy Member
iemand die left 4 death 2 speelt add me omni343
Ik heb ook nog 2 sanctum spellen weg te geven !! :)

Ik beschik ook over ts3 server voor de vlotte comunicatie

The Monopoly Guy

Legacy Member
Omni^ zei:
iemand die left 4 death 2 speelt add me omni343
Ik heb ook nog 2 sanctum spellen weg te geven !! :)

Ik beschik ook over ts3 server voor de vlotte comunicatie

weg te geven? :oink: yes please:applause:

Guillaume001

Legacy Member
Unnamed zei:
Voor punkbuster games moet ge trouwens de steam overlay afzetten.

Anyway, normaal heeft punkbuster ook een log, check daar eens in, misschien staat er meer detail.

Volgens punkbuster werkt alles perfect. Steam overlay uitgeschakeld nog steeds probleem. Foutmelding komt er op meteen als spel opstart.

REDNIK

Legacy Member
waar is den tijd da ik van de steam servers downloade tegen 2MB/s, buh. Hopen dat strak als ik thuis kom vant werk nog eens vooruit gaat anders PC nachtje laten opstaan vrees ik.

SXe

Legacy Member
REDNIK zei:
waar is den tijd da ik van de steam servers downloade tegen 2MB/s, buh. Hopen dat strak als ik thuis kom vant werk nog eens vooruit gaat anders PC nachtje laten opstaan vrees ik.

Is toch normaal dat het nu niet tegen topsnelheid download? Iedereen is aan het downloaden nu...

Trolle

Legacy Member
heb deze ochtend aan 3.4mb/s kunnen downloaden maar een half uur later wast al terug gedaan

Delirium

Legacy Member
CrAzY_DaReDeViL zei:
11 Jul 2011
9,99€
Battlefield Pack - June 2011

8,49€
Magicka Complete Pack (June 2011)

Me deze ook gisteren aangeschaft. Paar maten van me spelen die ook, dus ik dacht waarom ook niet voor die prijs :D

ULTRAnumb

Legacy Member
juist pc paar uurkes laten downloaden toen hij nog op 200kb/s stond
kom terug en twas 11kb/s

fuck you Steam -_-

281499_131134880304993_100002254457087_226941_3207425_n.jpg


steam y u no fast
en nee ik install ni al mijn games anders kom ik ni toe met mijn harde schijf

REDNIK

Legacy Member
hmmm eens geswitched naar Poland, maar doe nie veel goe er aan. Iemand suggesties van snelle download servers?

*edit* Londen UK => 2mb/s gemiddeld!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan