Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

darko

Legacy Member
ULTRAnumb zei:
die snelheid blijft bedroevend
en morgen krijg ik nog Portal 2 dus da moet ik ook nog es downloaden van die rampzalige servers

Download regio op 'Roemenië' zetten ofzo?
Dat werkt voor mij en dan haal ik 2Mb/s

Brick Top

Legacy Member
'Zweden' is ook ne rappe bij mij. Gisteren TF2 binnen gehaald aan 5mb/s ofzo.

SXe

Legacy Member
ULTRAnumb zei:
juist pc paar uurkes laten downloaden toen hij nog op 200kb/s stond
kom terug en twas 11kb/s

fuck you Steam -_-

281499_131134880304993_100002254457087_226941_3207425_n.jpg


steam y u no fast
en nee ik install ni al mijn games anders kom ik ni toe met mijn harde schijf

SXe zei:
Voor hoeveel hadde The Witcher EH gekocht?


?

lowscore

Legacy Member
Bv202 zei:
Ook een melding gekregen dat je inlogt vanaf een nieuwe computer en dat er geen verbinding gemaakt kan worden met de server? Dat had ik namelijk ook en na nog eens starten werkte opeens alles weer:p

Nee. Melding gekregen dat ik inlog vanaf een nieuwe computer en dat mijn account name en/of paswoord niet correct zijn. Wat ze wel zijn. Als je dan account recovery doet, zegt 'em dat die account niet bestaat.

Minimum Rage zei:
Meeste steam problemen -> clientregistry.blob verwijderen & steam opnieuw opstarten

If only it were that simple. :s

Steam thread in questie: That account does not exist. - Steam Users' Forums

CurrY

Legacy Member
Gisterennacht toch tegen 1.8mb/s kunnen downloaden op de Belgische servers.

jazicher

Legacy Member
Mensen die The Witcher 2 onlangs gekocht hebben via STEAM: start dit bij jullie op? Bij mij niet...
Ik heb het gedownload (en back up van gemaakt) maar nergens in die mappen is bvb een .exe file te vinden

grinshu

Legacy Member
jazicher zei:
Mensen die The Witcher 2 onlangs gekocht hebben via STEAM: start dit bij jullie op? Bij mij niet...
Ik heb het gedownload (en back up van gemaakt) maar nergens in die mappen is bvb een .exe file te vinden

start het nie gewoon op via de launcher in uw steam library?

jazicher

Legacy Member
grinshu zei:
start het nie gewoon op via de launcher in uw steam library?

nope
intussen uninstall gedaan maar nu doet STEAM niets met de back-up die ik eerst gemaakt heb......

Cadiuro

Legacy Member
Helemaal geen spijt van BF:BC2 + Vietnam, al serieus mee geamuseerd :p Wel echt moeilijk int begin, KDR trekt op nog ni veel.

Xtala

Legacy Member
Cadiuro zei:
Helemaal geen spijt van BF:BC2 + Vietnam, al serieus mee geamuseerd :p Wel echt moeilijk int begin, KDR trekt op nog ni veel.

kpd wil niet veel zeggen in BC2.
Je win/lose ratio en je points per minute zijn een pak belangrijker (voor zover stats belangrijk zijn).

Ik heb zelf een kleine 130h in de game zitten en mijn kpd is nu bijna 1 (0.86 maar als medic zelfs).

Zie het zo:
Wat heb je liever:
- een engineer die alle voertuigen negeert en redelijk wat kills haalt. Of eentje die ervoor zorgt dat er geen heli/tank overleeft en dat je eigen vehicles in orde blijven.
- een medic met een hoge kpd of eentje die (nuttig) revived en healt en je zo een shitload aan tickets bespaart.
- een recon met een belachelijke hoge kpd op de rand van de map, of eentje die mee vooraan staat en motion mines gebruikt en C4 nuttig gebruikt.
Enkel assault lijkt me een beetje een uitzondering (ammo is relatief onbelangrijk aangezien je er vaak genoeg hebt en altijd een andere kit kan oppikken).

Uiteraard kan je die 2 perfect combineren, maar het is niet omdat je een lage kpd hebt dat je een slechte speler hebt. Ik heb liever de nuttige speler in mijn team.

Acidbaron

Legacy Member
Met al de sales toen en lage download snelheden klinkt dat goed, heb redelijk nog wat staan bc2 staat op programma vandaag.

Iemand die een K/D ratio hugged is een slechte speler. Ze zijn selectief in rollen en maps die ze nemen en helpen de team nooit of nauwelijks. Ik zie ook totaal niet de reden in waarom die stat nog in eender welk spel die team based is bestaat.

JimmyPatterson

Legacy Member
Acidbaron zei:
Met al de sales toen en lage download snelheden klinkt dat goed, heb redelijk nog wat staan bc2 staat op programma vandaag.

Iemand die een K/D ratio hugged is een slechte speler. Ze zijn selectief in rollen en maps die ze nemen en helpen de team nooit of nauwelijks. Ik zie ook totaal niet de reden in waarom die stat nog in eender welk spel die team based is bestaat.


Wat een zever kerel. Je kan zowel een deftig K/D nastreven en een teamspeler zijn.
Mijn K/D op BC2 is iets van een 1.8 en ge moogt gerust vragen aan iedereen waar ik ooit mee speel; ik ben een teamspeler:)

greg89

Legacy Member
Uitzonderingen op de regel zijn er altijd.


Altijd wel teveel snipers .. Die met thompson rondlopen of een shottie .. of g3 whatever..
Dat zijn egoisten, ze konden evengoed een medic/assault of engi-class hebben gekozen om het team toch wat meer te helpen. Juij Mortarstrike + uav; 2 hatelijke dingen die ook in CoD-serie zitten

de_willy

Legacy Member
Sprantix zei:
Uitzonderingen op de regel zijn er altijd.


Altijd wel teveel snipers .. Die met thompson rondlopen of een shottie .. of g3 whatever..
Dat zijn egoisten, ze konden evengoed een medic/assault of engi-class hebben gekozen om het team toch wat meer te helpen. Juij Mortarstrike + uav; 2 hatelijke dingen die ook in CoD-serie zitten

Recons met short range wapens kunnen enorm effectief zijn d.m.v. die sensor balls. En er is niets effectiever tegen tanks dan een C4.

Acidbaron zei:
Iemand die een K/D ratio hugged is een slechte speler. Ze zijn selectief in rollen en maps die ze nemen en helpen de team nooit of nauwelijks. Ik zie ook totaal niet de reden in waarom die stat nog in eender welk spel die team based is bestaat.

Dit is ook niet altijd de volledige waarheid. Mijn kdr is nu niet direct om over naar huis te schrijven (0.87 ofzo) maar ik ken wel spelers met een enorm hoge kdr die enorm efficiënt spelen. Sommige mensen zijn gewoon beter als het op de zuivere shooter elementen aankomt.

Acidbaron

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
Wat een zever kerel. Je kan zowel een deftig K/D nastreven en een teamspeler zijn.
Mijn K/D op BC2 is iets van een 1.8 en ge moogt gerust vragen aan iedereen waar ik ooit mee speel; ik ben een teamspeler:)

Iemand die een K/D ratio hugged, niet iemand die een positive K/D ratio heeft.

maw, het maakt gewoonweg geen ******* uit omdat het van verscheidene factoren afhangt. Iemand die mensen rangschikt op basis van dat is te simpel om serieus te nemen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan