darko
Legacy Member
ULTRAnumb zei:die snelheid blijft bedroevend
en morgen krijg ik nog Portal 2 dus da moet ik ook nog es downloaden van die rampzalige servers
Download regio op 'Roemenië' zetten ofzo?
Dat werkt voor mij en dan haal ik 2Mb/s
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ULTRAnumb zei:die snelheid blijft bedroevend
en morgen krijg ik nog Portal 2 dus da moet ik ook nog es downloaden van die rampzalige servers
ULTRAnumb zei:juist pc paar uurkes laten downloaden toen hij nog op 200kb/s stond
kom terug en twas 11kb/s
fuck you Steam -_-
![]()
steam y u no fast
en nee ik install ni al mijn games anders kom ik ni toe met mijn harde schijf
SXe zei:Voor hoeveel hadde The Witcher EH gekocht?
Bv202 zei:Ook een melding gekregen dat je inlogt vanaf een nieuwe computer en dat er geen verbinding gemaakt kan worden met de server? Dat had ik namelijk ook en na nog eens starten werkte opeens alles weer![]()
Minimum Rage zei:Meeste steam problemen -> clientregistry.blob verwijderen & steam opnieuw opstarten

lowscore zei:
jazicher zei:Mensen die The Witcher 2 onlangs gekocht hebben via STEAM: start dit bij jullie op? Bij mij niet...
Ik heb het gedownload (en back up van gemaakt) maar nergens in die mappen is bvb een .exe file te vinden
SXe zei:

grinshu zei:start het nie gewoon op via de launcher in uw steam library?
Cadiuro zei:Helemaal geen spijt van BF:BC2 + Vietnam, al serieus mee geamuseerdWel echt moeilijk int begin, KDR trekt op nog ni veel.
Acidbaron zei:Met al de sales toen en lage download snelheden klinkt dat goed, heb redelijk nog wat staan bc2 staat op programma vandaag.
Iemand die een K/D ratio hugged is een slechte speler. Ze zijn selectief in rollen en maps die ze nemen en helpen de team nooit of nauwelijks. Ik zie ook totaal niet de reden in waarom die stat nog in eender welk spel die team based is bestaat.

Sprantix zei:Uitzonderingen op de regel zijn er altijd.
Altijd wel teveel snipers .. Die met thompson rondlopen of een shottie .. of g3 whatever..
Dat zijn egoisten, ze konden evengoed een medic/assault of engi-class hebben gekozen om het team toch wat meer te helpen. Juij Mortarstrike + uav; 2 hatelijke dingen die ook in CoD-serie zitten
Acidbaron zei:Iemand die een K/D ratio hugged is een slechte speler. Ze zijn selectief in rollen en maps die ze nemen en helpen de team nooit of nauwelijks. Ik zie ook totaal niet de reden in waarom die stat nog in eender welk spel die team based is bestaat.
JimmyPatterson zei:Wat een zever kerel. Je kan zowel een deftig K/D nastreven en een teamspeler zijn.
Mijn K/D op BC2 is iets van een 1.8 en ge moogt gerust vragen aan iedereen waar ik ooit mee speel; ik ben een teamspeler![]()