Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Trolle

Legacy Member
MoH was alleen zijn geld waard voor de in de beta van BF3 te geraken,voor de rest is da spel zijn geld nie waard imo :p

smon

Legacy Member
De F2P games hebben allemaal microtransactions via Steam Wallet. Compleet gratis games zoals TM staan daar niet bij.

Shellshock

Legacy Member
nite zei:
TrackMania Nations Forever on Steam
TrackMania Nations Forever is nog wel een leuke arcade racing game is volledig gratis maar staat vreemd genoeg niet bij de steam F2P spellen.

TMNF heeft ook een vorm van P2P. Op de meeste servers kan je vijf maps spelen, daarna moet je minstens één map wachten. Tegen betaling kan je dit ongemak verhelpen.

Bv202

Legacy Member
Shellshock zei:
TMNF heeft ook een vorm van P2P. Op de meeste servers kan je vijf maps spelen, daarna moet je minstens één map wachten. Tegen betaling kan je dit ongemak verhelpen.

Is dat een nieuwe update ofzo dan? Vroeger (een jaar geleden) kon ik ongelimieerd online spelen :p

Shellshock

Legacy Member
Bv202 zei:
Is dat een nieuwe update ofzo dan? Vroeger (een jaar geleden) kon ik ongelimieerd online spelen :p

Blijkbaar. Heb het maanden niet gespeeld. Onlangs even opgepakt, maar al snel laten liggen door deze aanpak.

Acidbaron

Legacy Member
Vampire: The Masquerade - Bloodlines nu for 5 euro in aanbieding echt een van de betere RPG's. Waarschijnlijk wel wat unofficial patches nodig om alle bugs er uit te halen.

byter

Legacy Member
blij dat ik wachtte tijdens summer sales ...is idd een goede rpg (met flaws/bugs)

greg89

Legacy Member
Quake+Doom pakket -66% nu op Steam, alsook free weekend voor Brink & -50% (slecht spel though imo)

lowscore

Legacy Member
Of ineens het grote Quakecon pack aan -86% ofte €69.99 voor alle Quakes (inclusief de hiervoor op Steam niet verkrijgbare Quake IV), Dooms, Wolfensteins (min de laatste), Heretic + exp., Hexen 1 & 2, Morrowind GOTY, Oblivion GOTY, Fallout 3 GOTY, Fallout New Vegas + DLCs, Hunted, Brink, Call of Chtulhu en.. ahum... Commander Keen & Rogue Warrior.

nite

Legacy Member
lowscore zei:
Of ineens het grote Quakecon pack aan -86% ofte €69.99 voor alle Quakes (inclusief de hiervoor op Steam niet verkrijgbare Quake IV), Dooms, Wolfensteins (min de laatste), Heretic + exp., Hexen 1 & 2, Morrowind GOTY, Oblivion GOTY, Fallout 3 GOTY, Fallout New Vegas + DLCs, Hunted, Brink, Call of Chtulhu en.. ahum... Commander Keen & Rogue Warrior.

Damn, ziet er een mooi pack uit. Zou het zo kopen moest ik de meeste games niet al hebben.

Drez

Legacy Member
misschien dat pack kopen, hab alleen morrowwind en fallout 3. Zou je die dubbele kunnen weggeven aan iemand anders?

Trolle

Legacy Member
als je die pack koopt kan je u aankoop reviewen,daar staat normaal gezien wat er gebeurt met die dubbele exemplaren.
als je ze niet kan doorgeven zal het erbij staan

Acidbaron

Legacy Member
de quakecon pack is zeer aantrekkelijk gewoon te goed om te laten liggen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan