Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

u4ea

Legacy Member
Wa's dees nu voor zever, ik wil met Paypal betalen en ineens geeft em iets van een krediet kaart te linken eer dak kan betalen. :sop:
Heb nogtans genoeg krediet op staan en al mijn vorige aankopen zijn wel gelukt.

Foert dan koop ik het ni, het was gewoon zodak diejen euro en half nog op kreeg da op paypal sta.

Guillaume001

Legacy Member
Nu heb ik modern warfare gedownload heb ik 2 problemen. 1) geen code gekregen of zou niet weten hoe je aan die code zou moeten geraken om mp te kunnen spelen. 2) punkbuster werkt niet

Bv202

Legacy Member
1) CD-key wordt dacht ik automatisch geregeld. Wordt daar om gevraagd?
2) Zet in de opties van Steam de community ingame uit. Anders word je constant uit de servers gesmeten.

CurrY

Legacy Member
Ik geloof dat je gewoon kan rechtsklikken op modern warfare en dat je daar dan ergens product key kan selecteren.

Trolle

Legacy Member
Guillaume001 zei:
Nu heb ik modern warfare gedownload heb ik 2 problemen. 1) geen code gekregen of zou niet weten hoe je aan die code zou moeten geraken om mp te kunnen spelen. 2) punkbuster werkt niet

ga naar library ->rechts klik op modern warfare -> view game cd key -> copy to clipboard

ULTRAnumb

Legacy Member
hun serverkwaliteit is wel bedroevend...
downloading The Witcher @ 6.7kb/s

Unnamed

Legacy Member
darko zei:
Ik heb gisteren Battlefield 2: Bad Company aangekocht.
Maar ik kan het spel echter niet spelen.
'Kan geen verbinding maken met de hoofdserver'.

Iemand enig idee waar dit aan ligt?
Volgens sommige ligt het aan feit dat de 'code' er nog niet is en dat de producent die codes nog moet voorzien.
Hoe lang kan dat duren?

Euh, je hebt toch je CD key al ingevoerd niet?

Selecteer het spel in steam en klik op de cdkey link rechts. Dan krijg je je CD key te zien. Die heb je nodig voor je online kan spelen.

Alleszins, ik heb die gisteren gekocht en het werkt perfect.

Guillaume001

Legacy Member
Trolle zei:
ga naar library ->rechts klik op modern warfare -> view game cd key -> copy to clipboard

sry maar als ik rechtsklik op modern warfare in library (er vanuit gaande dat dit spellenlijst is) dan komt dit er niet tussen hoor :s

ik heb dit trouwens bij geen enkel spel enkel bij crysis kan ik wel mijn cd key vinden onder "links".

Guillaume001

Legacy Member
Bv202 zei:
1) CD-key wordt dacht ik automatisch geregeld. Wordt daar om gevraagd?
2) Zet in de opties van Steam de community ingame uit. Anders word je constant uit de servers gesmeten.

1) cd-key word inderdaad omgevraagd moet ik aanpassen onder options mp ofzo. 2) punkbuster klaagt gewoon telkens dat het een verouderde versie is en dat ik nieuwe versie moet downloaden van site, evenbalance.com. Dit heb ik gedaan maar blijft zagen dat punkbuster enabled moet zijn geen idee hoe.

flyingdutchman

Legacy Member
ULTRAnumb zei:
hun serverkwaliteit is wel bedroevend...
downloading The Witcher @ 6.7kb/s

Neem iets anders dan belgium.. netherlands en 's avonds en 's nachts voor iets uit het oostblok (roemenie, tsjechie..) gaan, 600-700kb garantie.

KnightOfCydonia

Legacy Member
flyingdutchman zei:
Neem iets anders dan belgium.. netherlands en 's avonds en 's nachts voor iets uit het oostblok (roemenie, tsjechie..) gaan, 600-700kb garantie.

:bow: Oekraïne -> 1Mb/s vannacht. Toegegeven, kan nog steeds beter, maar mijn games zijn wel bijna allemaal binnen.

ULTRAnumb

Legacy Member
flyingdutchman zei:
Neem iets anders dan belgium.. netherlands en 's avonds en 's nachts voor iets uit het oostblok (roemenie, tsjechie..) gaan, 600-700kb garantie.

ik heb al veel servers geprobeert
sebiet switche naar tsjechie dan ofzo

BBQezel

Legacy Member
BFBC2 dat van sukkelen naar plots 1.5/MB/s stabiel gaat is goed, kan ik straks nog beginnen :p

Trolle

Legacy Member
de meeste servers gaan allemaal langs geen kanten heb er al 10 geprobeerd ofzo :p

Acidbaron

Legacy Member
wanneer wordt er eigenlijk geloot?


Als voor de downloads, ik heb nu nog hydrophobia de rest download ik wel over het week-end wanneer het rustiger is.

MAXXUR

Legacy Member
Als nog iemand een lfd2 "cadeau" of "friend invite" blabla weetikveel heeft, laat maar weten! :)
edit: of group code noemt het zeker?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan