Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Raanº³

Legacy Member
Marginal0 zei:
Mijn vrees is eerder voor over 10 jaar ofzo. Ik heb momenteel nog de boxed versies van games van toen. Als dit stopt heb ik niets meer van nu. Maar goed, de toestand over 10 jaar voorspellen is nogal idioot gezien de evolutiesnelheid, dus we zullen er maar niet teveel over nadenken.
En wat als je huis afbrand? Dan ben je je fysieke cd's in principe kwijt ;) Maar inderdaad -- gezien de evolutierace is het niet onwaarschijnlijk dat Valve in de problemen kan komen. Mocht dit gebeuren, dan kan een concurrent het overkopen of voeren ze hun killswitch (kill steam DRM) uit waarbij je dan een termijn de tijd hebt om de games op je harde schijf te downloaden. Of ze kunnen ook altijd je doorsturen naar een pagina met al de licenties (CD keys etc) van je aangekochte spellen zodat je ze van ergens anders kunt afhalen en nog steeds kunt door spelen.

Muscleduck

Legacy Member
Eindelijk GTA IV voor een prijske, met een de GTA pack gekocht :)
Twijfel over limbo. Langs 1 kant lijkt me dat een leuk spel, langs de andere kant vraag ik mij af of ik het ga spelen. Trine moet ik ook nog aan beginnen.
Eigenlijk... 2.5 euro, da's nog minder dan een hamburger op de Gentse Feesten.

Lorim

Legacy Member
Trine en Limbo zijn niet vergelijkbaar, + Limbo kan je op een avondje uitspelen (goede 3 uur), één van de mooiste game ervaringen die ik al heb mogen meemaken. Hup, kopen die handel. Als het u niet aanstaat, koop ik u een hamburger op de feesten.

DaFreak

Legacy Member
WH40k Space Marine - 2,49
From Dust - 3,74
Darksiders - 4,99
Orcs Must Die! - 3,49
Vessel - 3,49
Company of Heroes - 1,99
Mirror's Edge - 2,49
Psychonauts - 2,24
Limbo - 2,49

Ongeveer 25 euro maar hier ben ik toch lange tijd zoet mee. From Dust is trouwens een serieuze aanrader en van WH40k Space Marine ben ik ook serieus verschoten. Aan de rest moet ik nog beginnen maar stuk voor stuk zijn het deftige titels voor weinig tot geen geld. Gotta love Steam! :p

Sacrifice, Geometry Wars, Rock of Ages, Capsized & Superbrothers: Sword and Sorcery EP koop ik zowiezo ook nog maar nog even mee wachten tot de laatste dag van de sale. ^^

kaneda

Legacy Member
dju was aant twijfelen voor dungeon defenders (was nie zeker of die solo ook speelbaar was), tegen dat ik wa filmkes had gezien was de 75% sale over :(

Nooby4Ever

Legacy Member
UT deal pack flash sale, hier had ik een paar maanden op gewacht (was te laat bij winter sale)

Enige aankoop tot nu toe, al liet dat GTA pack me wel twijfelen

h0pje

Legacy Member
Lap, de GTA-bundle gekocht. Het geld is al van mijn Paypal maar volgens Steam staan de games nog in de winkelwagen en zijn ze nog niet gekocht. Ik wou die vanmiddag spelen :(

Furiez

Legacy Member
Hot pursuit kan je voor 5-6 euro kopen in de MM, de limited editie dan nog.

Just cause 2 wil ik wel eens proberen, en anamoly wars is ook wel de moeite zeker?

microtje

Legacy Member
kaneda zei:
dju was aant twijfelen voor dungeon defenders (was nie zeker of die solo ook speelbaar was), tegen dat ik wa filmkes had gezien was de 75% sale over :(

allee kwas al de ganse sale daarop aan het wachten,ik kan 1 avond niet en dan heeft hij korting.

Essit

Legacy Member
Just Cause 2 (aan het twijfelen), is dat goed speelbaar met muis en keyboard???

Verder gevote op Test Drive Unlimited 2.

Muscleduck

Legacy Member
Lorim zei:
Trine en Limbo zijn niet vergelijkbaar, + Limbo kan je op een avondje uitspelen (goede 3 uur), één van de mooiste game ervaringen die ik al heb mogen meemaken. Hup, kopen die handel. Als het u niet aanstaat, koop ik u een hamburger op de feesten.

'k heb het gekocht, en 't is nie slecht ze, maar ook nie wow vind ik.

Cpt. Caparzo

Legacy Member
Wou ik die Wargame kopen, kan ik door die domme belfius juist niets kopen :( (ben hier wss niet de enige)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan