Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kil911ler

Legacy Member
Feel the wrath of the Sales :p


Ik ben deze sales zeer kalm gebleven... heb veel geleerd uit de voorgaande sales. Voor de moment alleen nog maar Orcs Must Die! gekocht (€4,99) :p

epsilon

Legacy Member
Train Simulator 2012 met 90% korting, ik was vroeger nogal into treinen en voor 5,5 euro kunde nie sukkelen e
kil911ler zei:
Feel the wrath of the Sales :p
inderdaad, vant weekend wargame, european escalation gekocht aan de volledige prijs, nu -50% :doh:

CurrY

Legacy Member
epsilon zei:
Train Simulator 2012 met 90% korting, ik was vroeger nogal into treinen en voor 5,5 euro kunde nie sukkelen e

inderdaad, vant weekend wargame, european escalation gekocht aan de volledige prijs, nu -50% :doh:

Nu nog de DLC voor 766 euro :p

wireke

Legacy Member
Ik wou die GTA bundle kopen vanmiddag maar besloten nog even te wachten...JACKPOT :D

Kennaah

Legacy Member
Ge koopt toch best de games die ge wilt op de laatste dag zodat ge zeker zijt dat die geen daily hadden en als ze een daily hebben dan koopte die dan :p

Wat is eigenlijk de bedoeling in Railworks 3
Gewoon rondrijden met een treintje?

dr.lee

Legacy Member
Community's choice: Batman Arkham City voor €9. Als ge deze nog niet hebt, get it NOAW!!!! Zalig spel!

dr.lee

Legacy Member
Kennaah zei:
Ge koopt toch best de games die ge wilt op de laatste dag zodat ge zeker zijt dat die geen daily hadden en als ze een daily hebben dan koopte die dan :p

Wat is eigenlijk de bedoeling in Railworks 3
Gewoon rondrijden met een treintje?

Treintje rijden + mensen geld uit hun zakken kloppen. Dit is de game met de meeste DLC ooit! 1620€ aan dlc in totaal!!!
Daardoor is dit momenteel ook de game waar je het meest op kan besparen ooit! Door de -50% korting op alle DLC kan je nu op dit spel maarliefst 760€ besparen!!! Echt geschift :p

CL4P-TP

Legacy Member
Kennaah zei:
Ge koopt toch best de games die ge wilt op de laatste dag zodat ge zeker zijt dat die geen daily hadden en als ze een daily hebben dan koopte die dan :p

Wat is eigenlijk de bedoeling in Railworks 3
Gewoon rondrijden met een treintje?

Ook aant zien voor Railworks 3 te kopen. 3 Euro is nu toch echt wel niks :p

Kennaah

Legacy Member
CL4P-TP zei:
Ook aant zien voor Railworks 3 te kopen. 3 Euro is nu toch echt wel niks :p

Maar ik kan die 3 euro aan iets anders geven.
Daarnaast lijkt enkel met een trein rijden maar wat saai.
Trein rijd enkel op sporen, een auto kunde nog na links of rechts :p

?therapy?

Legacy Member
Hier ook Railworks 3 gekocht. :)
Lijkt me wel eens plezant om op een dood momentje eens rond te rijden

CL4P-TP

Legacy Member
Yay, Train Simulator werkt al niet :')

Moet .Net Framework nog extra installeren blijkbaar.

KnightOfCydonia

Legacy Member
Vergeet niet alle Train Simulator DLC te kopen nu dit in promotie is... slechts een €766.

epsilon

Legacy Member
CL4P-TP zei:
Yay, Train Simulator werkt al niet :')

Moet .Net Framework nog extra installeren blijkbaar.

bij mij heeft Steam dat allemaal vanzelf geinstalleerd, werkte van de eerste keer.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan